• Anonym (BDE)

    Någon kvinna som kan förklara det där med big Dick energy?

    Hej! Jag är en kille på 27 som sen nån månad tillbaka träffar en jämngammal tjej. 


    vi har det härligt ihop och har sen andra dejten haft sex. vi njuter verkligen ihop och har svårt att låta bli varann när vi ses om det så är på ett fik eller i ett köpcentrum vi pillar och kåtar upp varann hela tiden.

    vi träffades ute där jag tog seger och bad Om hennes nummer. Jag blev glad och förvånad att det skulle bli såhär bra då jag inte ser mig själv med en så fin tjej inte fören nu.

    jag frågade henne häromdagen vad som gjorde att hon ville ge mig en chans då det knappast kan bero på mitt utseend. är inte ful, men långt ifrån nån modell heller. jag är en vanlis helt enkelt. Hon sa att hon såg redan första gången jag bad om hennes nummer att jag utstrålade big Dick energy och att man så länge man har det i hennes fall kan se ut lite hur som helst för det finns inget mer attraktivt tycker hon. Så vad är detta egentligen? Jag vet bara att de inte har med storlek att göra, men vill veta exakt! Kvinnor ni som kan hjälp mig förstå!

  • Svar på tråden Någon kvinna som kan förklara det där med big Dick energy?
  • Anonym (Japp)
    Core skrev 2024-09-18 21:39:14 följande:
    Hm, intressant. Min uppfattning av honom är totalt tvärt om, han känns småpittsättrig 😂 Stort behov av att stå i centrum, vill vara den som beslutar, gör vad som helst för makt

    storkukslugn i min värld är nån som skiter i vad du, jag eller nån annan tycker, noll behov av bekräftelse eller erkännande på ett tungt maskulint vis. Kristersson känns så feminin på många sätt. Det intrycket av honom var det som fick mig att första gången i mitt liv inte rösta alliansen, han känns så oberäknelig och maktgirig, jag klarar inte ens av att se karln
    Håller med, han saknar pondusen helt och är verkligen bjäbbig.
  • Anonym (Montserrat)
    Anonym (Nöjd man) skrev 2024-09-18 19:28:02 följande:
    Jag är glad att jag på ett så enkelt sätt kunde roa dig.
    Mitt inlägg styrdes mer av mitt genuina intresse för bilar än behovet av att jämföra storleken, eller hävda mig genom att uttala mig negativt om mina medmänniskor. Du delar troligen inte mitt intresse för bilar, du saknar kanske både kunskap och intresse för detta? Men jag hoppas att du har lika god anledning som jag att känna dig nöjd med livets gåvor.
    Slappna av
  • Anonym (Montserrat)
    Anonym (Hihi) skrev 2024-09-18 20:52:44 följande:
    Åh, den svenska målvakten, Zecira Musovic är en kvinna som definitivt har den utstrålningen.
    Får kolla upp!
  • Anonym (Storkukslugn)

    Något sådant här. Snygg, trygg i sig själv, självsäker utan att vara arrogant, manligt yrke, men samtidigt på ett manligt sätt omhändertagande och kärleksfull mot sin katt, sin lilla dotter, sin tävlingspartner och sin gamla mamma... Man skulle känna sig helt trygg och omhändertaget med honom! (Tyvärr är han väl omskuren då...)

    Flipsie 🎋🦊 on X: "Turkish Olympic medalist Yusuf Dikeç ...

    Is Olympic fame Yusuf Dikec really that cool in real life? His colleague  shares the truth - The Economic Times

  • Studentpappa
    Core skrev 2024-09-18 21:39:14 följande:
    Hm, intressant. Min uppfattning av honom är totalt tvärt om, han känns småpittsättrig 😂 Stort behov av att stå i centrum, vill vara den som beslutar, gör vad som helst för makt

    storkukslugn i min värld är nån som skiter i vad du, jag eller nån annan tycker, noll behov av bekräftelse eller erkännande på ett tungt maskulint vis. Kristersson känns så feminin på många sätt. Det intrycket av honom var det som fick mig att första gången i mitt liv inte rösta alliansen, han känns så oberäknelig och maktgirig, jag klarar inte ens av att se karln
    Är det inte lite motsägelsefullt att inte behöva maskulint erkännande är något som kvalificerar dig, men att framstå som feminin diskvalificerar dig? 

    Han är kort och är en manlig Swiftie och står för det, då har man ett gott självförtroende Cool
    Ride it like you stole it
  • blomman 2
    Studentpappa skrev 2024-09-18 18:46:48 följande:

    Kolla Ulf Kristersson, en kort jävel men ett storkukslugn utan dess like. Ger mig fan på att han kör Toyota, ett storkukslugn hittar du aldrig bakom ratten i en BMW..


    😂 dagens bästa!!
  • Anonym (Love)
    Core skrev 2024-09-18 21:39:14 följande:
    Hm, intressant. Min uppfattning av honom är totalt tvärt om, han känns småpittsättrig 😂 Stort behov av att stå i centrum, vill vara den som beslutar, gör vad som helst för makt

    storkukslugn i min värld är nån som skiter i vad du, jag eller nån annan tycker, noll behov av bekräftelse eller erkännande på ett tungt maskulint vis. Kristersson känns så feminin på många sätt. Det intrycket av honom var det som fick mig att första gången i mitt liv inte rösta alliansen, han känns så oberäknelig och maktgirig, jag klarar inte ens av att se karln
    Håller helt med. Hur man kan uppfatta BDE från honom är ju ett mysterium. 
  • Core
    Studentpappa skrev 2024-09-19 07:08:10 följande:
    Är det inte lite motsägelsefullt att inte behöva maskulint erkännande är något som kvalificerar dig, men att framstå som feminin diskvalificerar dig? 

    Han är kort och är en manlig Swiftie och står för det, då har man ett gott självförtroende Cool

    Det handlar inte om erkännandet. Men visst blir det paradoxalt att ens måla upp en bild av någon som inte har ett behov av en bild, eller ens har en egenbild på det sättet. Vi pratar nu från ett utifrånperspektiv. 


    Ungdomarna kallar storkukslugn för sigma, så har jag tolkat det iallafall 😎

    Att ens stå för swiftie är ett bildbygge, man har ett behov av att sälja in sig själv, vilket i min värld är motsatsen till begreppet

    Då skulle jag hellre säga att Löfven hade storkulslugn, även om det är en karaktär jag inte gillar. 

  • Cathariiina
    Core skrev 2024-09-19 13:53:34 följande:

    Det handlar inte om erkännandet. Men visst blir det paradoxalt att ens måla upp en bild av någon som inte har ett behov av en bild, eller ens har en egenbild på det sättet. Vi pratar nu från ett utifrånperspektiv. 


    Ungdomarna kallar storkukslugn för sigma, så har jag tolkat det iallafall 😎

    Att ens stå för swiftie är ett bildbygge, man har ett behov av att sälja in sig själv, vilket i min värld är motsatsen till begreppet

    Då skulle jag hellre säga att Löfven hade storkulslugn, även om det är en karaktär jag inte gillar. 


    Nä. Löfven var enormt osäker, han gav hela tiden efter för andras vilja. Organisationen för ensaminseminerande t.ex., när de krävde att förslaget på att ensamma kvinnor som ville inseminera sig skulle utredas mer än par (på samma sätt som man gör med ensamstående kvinnor som vill adoptera, för att säkerställa att kvinnan inte kommer att isolera barnet samt att det kommer att få träffa människor av båda könen). Han blev rädd för dem och sa "det behövs ingen extra utredning" - och detta har förmodligen skadat många barn som sitter fast i en lägenhet med en konstig, ensam och isolerad kvinna nu. 

    Eller när han höjde lärarlönerna när det var ett storbråk om det, utan att utreda något eller tänka till. Lärarna är absolut inte värda de lönerna som de har nu, med den låga kompetens som krävs. 

    Men allra värst var det under pandemin, där han gömde sig bakom Tegnell och gjorde allt som denne rekommenderade. Många påpekade att det egentligen var Tegnell som VAR statsminister under denna tid. I andra länder hade regeringscheferna också medicinska rådgivare, men de var just bara det - rådgivare. Regeringscheferna gick även emot råden om de inte verkade vettiga. 

    Kristersson är självsäker, men jag skulle ändå inte kalla det "storkukslugn" för detta innefattar en självklar, inneboende maskulinitet som Kristersson inte besitter. Jag menar: även kvinnor kan vara självsäkra, men de måste också grunda detta i något annat än... ja. Drömmer
  • Anonym (Inte som andra...)

    Jag vet inte. Men när andra beskrivit det så är min tolkning att det gäller män som antingen vet vad de pratar om eller tror sig veta vad de pratar om som på ett auktoritärt men lugnt sätt förklarar hur det ligger till. Utan att lyssna på motargument. "Jag kan det här"

    Det är min tolkning. Göran Persson (Det jag sett på YT och kommer ihåg, jag var rätt liten när han var aktuell f-92) vill jag säga personifierar det.

  • Core
    Cathariiina skrev 2024-09-19 14:20:55 följande:
    Nä. Löfven var enormt osäker, han gav hela tiden efter för andras vilja. Organisationen för ensaminseminerande t.ex., när de krävde att förslaget på att ensamma kvinnor som ville inseminera sig skulle utredas mer än par (på samma sätt som man gör med ensamstående kvinnor som vill adoptera, för att säkerställa att kvinnan inte kommer att isolera barnet samt att det kommer att få träffa människor av båda könen). Han blev rädd för dem och sa "det behövs ingen extra utredning" - och detta har förmodligen skadat många barn som sitter fast i en lägenhet med en konstig, ensam och isolerad kvinna nu. 

    Eller när han höjde lärarlönerna när det var ett storbråk om det, utan att utreda något eller tänka till. Lärarna är absolut inte värda de lönerna som de har nu, med den låga kompetens som krävs. 

    Men allra värst var det under pandemin, där han gömde sig bakom Tegnell och gjorde allt som denne rekommenderade. Många påpekade att det egentligen var Tegnell som VAR statsminister under denna tid. I andra länder hade regeringscheferna också medicinska rådgivare, men de var just bara det - rådgivare. Regeringscheferna gick även emot råden om de inte verkade vettiga. 

    Kristersson är självsäker, men jag skulle ändå inte kalla det "storkukslugn" för detta innefattar en självklar, inneboende maskulinitet som Kristersson inte besitter. Jag menar: även kvinnor kan vara självsäkra, men de måste också grunda detta i något annat än... ja. Drömmer
    Jag håller med i sak, men utstrålningen är mer åt det hållet än kristerssons småpojksflin. 

    Reinfeltd skulle jag säga är närmst om vi pratar stadsministrar i nutid, fast han tappade fasaden på sluttampen där, han föll på målsnöret 😂
  • Anonym (Montserrat)

    Vet inte om jag tycker att någon politiker i Sverige har särskilt hög Bde. Men det är såklart min åsikt.

  • Anonym (Montserrat)

    Möjligen att Lars Ohly scorar aningen högre på bde- skalan (jag är inte en vänsterpartist för övrigt) han hade ett lugn och självdistans.

  • Anonym (Montserrat)

    Kristerssons sätt att prata är lite för teatraliskt och ansträngt enligt mitt tycke. Tyyyydligt

  • Anonym (Nöjd man)
    Anonym (Nja) skrev 2024-09-18 20:06:32 följande:
    Hon är programledare och får säkert direktiv om vilka ämnen att ta upp i sina program. Gissningsvis av män med tröttsamma snoppfixeringar som kvinnor inte är intresserade av. Ungefär som härinne. 
    Och vem är du att döma ut en annan kvinna och medmänniska på detta sätt?
    Tänk dig för ett ögonblick innan du väljer att offentligt såga en annan människa.
Svar på tråden Någon kvinna som kan förklara det där med big Dick energy?