• Anonym (BDE)

Någon kvinna som kan förklara det där med big Dick energy?

Hej! Jag är en kille på 27 som sen nån månad tillbaka träffar en jämngammal tjej. 

vi har det härligt ihop och har sen andra dejten haft sex. vi njuter verkligen ihop och har svårt att låta bli varann när vi ses om det så är på ett fik eller i ett köpcentrum vi pillar och kåtar upp varann hela tiden.

vi träffades ute där jag tog seger och bad Om hennes nummer. Jag blev glad och förvånad att det skulle bli såhär bra då jag inte ser mig själv med en så fin tjej inte fören nu.

jag frågade henne häromdagen vad som gjorde att hon ville ge mig en chans då det knappast kan bero på mitt utseend. är inte ful, men långt ifrån nån modell heller. jag är en vanlis helt enkelt. Hon sa att hon såg redan första gången jag bad om hennes nummer att jag utstrålade big Dick energy och att man så länge man har det i hennes fall kan se ut lite hur som helst för det finns inget mer attraktivt tycker hon. Så vad är detta egentligen? Jag vet bara att de inte har med storlek att göra, men vill veta exakt! Kvinnor ni som kan hjälp mig förstå!

• Svar på tråden Någon kvinna som kan förklara det där med big Dick energy?
  • Anonym (Nja)

Hon syftade väl på självförtroende. Och ja, sådant är attraktivt för de flesta kvinnor då det inger trygghet. Få av oss uppskattar osäkra velpellar till män.

Dock så finns det annat som också måste stämma för attraktion att uppstå. Man kan inte se ut hursomhelst. Självförtroende räcker inte hela vägen om en man samtidigt är fysiskt oattraktiv. 

• Studentpappa

Kolla Ulf Kristersson, en kort jävel men ett storkukslugn utan dess like. Ger mig fan på att han kör Toyota, ett storkukslugn hittar du aldrig bakom ratten i en BMW..

Ride it like you stole it
  • Anonym (J)

Aldrig hört talas om (är tjej) , vilket löjligr uttryck. 

• Anonym (Montserrat)

Det var underligt uttryckt av henne. Skulle se det som en röd flagga. Sånt säger man väl inte?

Big Dick energy handlar om att man utstrålar ett självförtroende utan arrogans.

Tänk dig en sprätt som skryter, troligen social och pratsam, störst bäst och vackrast, betraktar tjejer som hål att tömma sig i, kallar sig snäll och har starka åsikter om allt- låg bde

En person som är lugn och kan vara vänskaplig med alla, andra kallar honom snäll, en ledare med gott självförtroende, blir genuint attraherad av någon och utstrålar det, inte alla tjejer- hög bde

• Anonym (Nja)
    Anonym (J) skrev 2024-09-18 18:47:55 följande:

Aldrig hört talas om (är tjej) , vilket löjligr uttryck. 

Håller verkligen med om detta. Tröttsamma män med sin tröttsamma snoppfixering som typ ingen annan intresserar sig för än de själva. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Nja) skrev 2024-09-18 18:58:44 följande:
    Håller verkligen med om detta. Tröttsamma män med sin tröttsamma snoppfixering som typ ingen annan intresserar sig för än de själva. 
    Haha ja så tragiskt. Det lär ju vara en man iallafall som har kommit på uttrycket. 
  • Anonym (Nöjd man)
    Studentpappa skrev 2024-09-18 18:46:48 följande:

Kolla Ulf Kristersson, en kort jävel men ett storkukslugn utan dess like. Ger mig fan på att han kör Toyota, ett storkukslugn hittar du aldrig bakom ratten i en BMW..

Ha, ha, jag har både en BMW och en Toyota.

Jag vågar lova dig att din generalisering om vad man aldrig skulle kunna finna bakom ratten på en BMW inte håller,
    min fru är en av de kvinnor som med ett glatt leende skulle kapa din generalisering...
  • Anonym (Nöjd man)
    Anonym (Nja) skrev 2024-09-18 18:58:44 följande:
    Är då Jenny Strömstedt (bland flera kända kvinnor) en av alla dessa tröttsamma och snoppfixerade män?
  • Anonym (hahahaha)
    Anonym (Nöjd man) skrev 2024-09-18 19:03:28 följande:
    Ha, ha, jag har både en BMW och en Toyota.

Jag vågar lova dig att din generalisering om vad man aldrig skulle kunna finna bakom ratten på en BMW inte håller,
    min fru är en av de kvinnor som med ett glatt leende skulle kapa din generalisering...
    Där har vi i alla fall small dick energy! I sitt esse. :D
  • Anonym (Japp)
    Anonym (hahahaha) skrev 2024-09-18 19:08:35 följande:
    Där har vi i alla fall small dick energy! I sitt esse. :D
    Japp, exakt så. Nöjd mans kommentar var motsatsen till storkukslugn. En man med storkukslugn känner aldrig att han behöver hävda sig.
Svar på tråden Någon kvinna som kan förklara det där med big Dick energy?