• Anonym (Trasten)

Är det roligare att klämma på en stor snopp?

Är det roligare och mer njutningsfullt att ta, känna på och runka av en stor penis än en mindre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det roligare att klämma på en stor snopp?
  • Anonym (F)

Nej, det trevliga är reaktionen hos den som snoppen sitter på. Att ge en annan människa njutning är kul.

• XDX

En mycket nära kvinnlig vän säger att det är mer upphetsande att klämma, känna och se på en stor.

Men hon föredrar en medelstor för skönast sex, och det är hennes högsta prioritet vad gäller storleken. 

• Anonym (Trasten)
    XDX skrev 2024-09-15 10:19:14 följande:

En mycket nära kvinnlig vän säger att det är mer upphetsande att klämma, känna och se på en stor.

Men hon föredrar en medelstor för skönast sex, och det är hennes högsta prioritet vad gäller storleken. 

De flesta här verkar hålla med din vännina, åtminstone om första stycket.
  • Anonym (Trasten)

Vad säger ni andra?

• XDX
    XDX skrev 2024-09-15 10:19:14 följande:

Som kompletterande nyansering: 
    En stor kräver dock större rörelser av den som runkar av den. (Under förutsättningen att enbart storleken skiljer.) Det kan vara tröttsamt för den som utför runkandet, och tröttheten försämrar i sin tur runket.

De flesta kvinnor jag varit med har gett upp och inte orkat få mig att komma med händerna. (Jag har full förståelse för detta och envisas aldrig med att de ska fortsätta bortom vad de själva trivs med.)

Tänker att detta kan upplevas som ett minus av vissa. De flesta går ju igång på att känna att de tillfredställer sin partner, och vissa kan ta det som ett avtändande nederlag att med händerna inte lyckas få partnern att komma. Men att vara stenhård trots att man inte kommer upplevs som ett kvitto på att handarbetet är väldigt uppskattat, och kompenserar i viss mån. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Vad fan skrev du)
    XDX skrev 2024-09-21 11:19:16 följande:
    Som kompletterande nyansering: 
    En stor kräver dock större rörelser av den som runkar av den. (Under förutsättningen att enbart storleken skiljer.) Det kan vara tröttsamt för den som utför runkandet, och tröttheten försämrar i sin tur runket.

De flesta kvinnor jag varit med har gett upp och inte orkat få mig att komma med händerna. (Jag har full förståelse för detta och envisas aldrig med att de ska fortsätta bortom vad de själva trivs med.)

Tänker att detta kan upplevas som ett minus av vissa. De flesta går ju igång på att känna att de tillfredställer sin partner, och vissa kan ta det som ett avtändande nederlag att med händerna inte lyckas få partnern att komma. Men att vara stenhård trots att man inte kommer upplevs som ett kvitto på att handarbetet är väldigt uppskattat, och kompenserar i viss mån. 
    Har inte läst tråden om att mäts vaginor men jag har sett den nämnas åtskilliga gånger och dina kommentarer i den tråden beskrivs allt som oftast som det vidrigaste på FL. Min fråga är helt enkelt vad fan skrev du i den tråden igentligen. Måste vart riktigt magstarkt då jag läst kommentarer där man vill använda ditt könsorgan som hundmat och liknande. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Är det roligare att klämma på en stor snopp?