• Anonym (Trasten)

Är det roligare att klämma på en stor snopp?

Är det roligare och mer njutningsfullt att ta, känna på och runka av en stor penis än en mindre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det roligare att klämma på en stor snopp?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • XDX
    Anonym (Eva) skrev 2024-09-21 12:22:16 följande:
    Så förvånande att du var tvungen att nämna ditt älskade könsorgan även i denna tråd. Tycker du inte själv att det är riktigt patetiskt. I övrigt har jag inte glömt dina sjuka kommentarer i tråden om att mäta vaginor vilket är den vidrigaste tråd jag läst på detta forum. 
    Du är riktigt sjuk i huvudet, äckliga stalker
  • Meddelande borttaget
  • XDX
    Anonym (Mats normal) skrev 2024-09-21 14:09:51 följande:
    Med tanke på vad du skrev i tråden om att mäta vaginor borde du vara väldigt försiktig med att kalla andra för sjuka i huvudet. Det du skrev där är helt enkelt det vidrigaste jag läst på FL och då har jag läst en hel del märkliga och sjuka kommentarer på detta forum. 
    Bullshit, lögn och förtal
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • XDX
    Anonym (Vad fan skrev du) skrev 2024-09-21 15:17:30 följande:
    Låter märkligt att så många här på FL tydligen har samma bild av dina inlägg och skulle ägna sig åt Bullshit, lögner och förtal. Något måste måste du ha skrivit som många anser vara osmakligt och med tanke på att du bemöter kritik med att kalla andra för äckliga och sjuka i huvudet så är det lätta att tro att det ligger en hel del i deras kritik. 
    Jag har bemött dem sakligt flera ggr i flera olika trådar, vilket du inte verkar ha läst. Men nu tröttnade jag och visar min ilska här. De jagar mig i massor av trådar här, skamlöst helt off topic dessutom, med extremt grova påhopp, men det mesta är bortmodererat nu. Och tråden om vaginors djup, som jag INTE skapade, är tyvärr borttagen. Annars kunde du läst själv. Jag orkar inte skriva förklaringar på varenda ställe de jagar mig och till varenda kotte som undrar. 

Att det är en handfull sjuka förtalare och mobbare som jagar mig får du tolka hur fan du vill. Om du tar det som ett mått på att de har rätt så kan jag bara beklaga och hoppas att du inte jobbar inom rättsväsendet eller liknande. 

Kan vi lämna denna sjuka off topic nu?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Är det roligare att klämma på en stor snopp?