Anonym (Vad fan skrev du) skrev 2024-09-21 15:17:30 följande:
Låter märkligt att så många här på FL tydligen har samma bild av dina inlägg och skulle ägna sig åt Bullshit, lögner och förtal. Något måste måste du ha skrivit som många anser vara osmakligt och med tanke på att du bemöter kritik med att kalla andra för äckliga och sjuka i huvudet så är det lätta att tro att det ligger en hel del i deras kritik.
Jag har bemött dem sakligt flera ggr i flera olika trådar, vilket du inte verkar ha läst. Men nu tröttnade jag och visar min ilska här. De jagar mig i massor av trådar här, skamlöst helt off topic dessutom, med extremt grova påhopp, men det mesta är bortmodererat nu. Och tråden om vaginors djup, som jag INTE skapade, är tyvärr borttagen. Annars kunde du läst själv. Jag orkar inte skriva förklaringar på varenda ställe de jagar mig och till varenda kotte som undrar.
Att det är en handfull sjuka förtalare och mobbare som jagar mig får du tolka hur fan du vill. Om du tar det som ett mått på att de har rätt så kan jag bara beklaga och hoppas att du inte jobbar inom rättsväsendet eller liknande.
Kan vi lämna denna sjuka off topic nu?