• Anonym (Trasten)

Är det roligare att klämma på en stor snopp?

Är det roligare och mer njutningsfullt att ta, känna på och runka av en stor penis än en mindre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det roligare att klämma på en stor snopp?
  • XDX
    Anonym (Vad fan skrev du) skrev 2024-09-21 18:16:56 följande:
    Skulle nog inte tro det. Du känns helt enkelt inte det minsta trovärdig i detta. Har helt enkelt svårt att tro att man bemöts av så mycket hat om man inte förtjänar det och dina inlägg förstärker bilden av att det ligger en hel del i den kritik du får och du känns helt enkelt inte speciellt empatisk och kunnig när man läser dina inlägg.
    Masspsykos här alltså. Utan att du egentligen har en aning tar du ställning för helt fel sak, och nu har du också åsikter om mig utan att känna mig. Men det det har hänt förr i mänsklighetens historia, i enorm skala och med katastrofala konsekvenser. Du borde skämmas. 

Nu tycker jag tråden ska tillbaka till topic där jag bidrog med mina egna erfarenheter (fast det var inpopulärt tydligen, har man stor kuk får man inte prata om det i relevanta trådar, för en liten sjuk och högljudd minoritet här blir upprörd.)
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Trasten) skrev 2024-09-15 06:09:46 följande:
    Är det roligare att klämma på en stor snopp?

Är det roligare och mer njutningsfullt att ta, känna på och runka av en stor penis än en mindre?

Ja absolut!!
  • Anonym (Trasten)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-09-21 19:35:15 följande:
    Ja absolut!!
    Utveckla!
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Trasten) skrev 2024-09-21 23:04:09 följande:
    Utveckla!
    Det är visuellt mycket mer upphetsande med en stor kuk. Det känns betydligt bätte med en stor kuk i händerna och är i typ 99 fall av 100 skönare penetration.
  • XDX
    Anonym (Jossan) skrev 2024-09-22 18:05:21 följande:
    Det är visuellt mycket mer upphetsande med en stor kuk. Det känns betydligt bätte med en stor kuk i händerna och är i typ 99 fall av 100 skönare penetration.
    😍
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Trasten)

Resultatet i tråden talar sitt tydliga språk, får man väl säga.

Svar på tråden Är det roligare att klämma på en stor snopp?