• XDX

Är det roligare att klämma på en stor snopp?

En mycket nära kvinnlig vän säger att det är mer upphetsande att klämma, känna och se på en stor.

Men hon föredrar en medelstor för skönast sex, och det är hennes högsta prioritet vad gäller storleken. 

• XDX
    XDX skrev 2024-09-15 10:19:14 följande:

En mycket nära kvinnlig vän säger att det är mer upphetsande att klämma, känna och se på en stor.

Men hon föredrar en medelstor för skönast sex, och det är hennes högsta prioritet vad gäller storleken. 

Som kompletterande nyansering: 
    En stor kräver dock större rörelser av den som runkar av den. (Under förutsättningen att enbart storleken skiljer.) Det kan vara tröttsamt för den som utför runkandet, och tröttheten försämrar i sin tur runket.

De flesta kvinnor jag varit med har gett upp och inte orkat få mig att komma med händerna. (Jag har full förståelse för detta och envisas aldrig med att de ska fortsätta bortom vad de själva trivs med.)

Tänker att detta kan upplevas som ett minus av vissa. De flesta går ju igång på att känna att de tillfredställer sin partner, och vissa kan ta det som ett avtändande nederlag att med händerna inte lyckas få partnern att komma. Men att vara stenhård trots att man inte kommer upplevs som ett kvitto på att handarbetet är väldigt uppskattat, och kompenserar i viss mån. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • XDX
    Anonym (Eva) skrev 2024-09-21 12:22:16 följande:
    Så förvånande att du var tvungen att nämna ditt älskade könsorgan även i denna tråd. Tycker du inte själv att det är riktigt patetiskt. I övrigt har jag inte glömt dina sjuka kommentarer i tråden om att mäta vaginor vilket är den vidrigaste tråd jag läst på detta forum. 
    Du är riktigt sjuk i huvudet, äckliga stalker
  • XDX
    Anonym (Mats normal) skrev 2024-09-21 14:09:51 följande:
    Med tanke på vad du skrev i tråden om att mäta vaginor borde du vara väldigt försiktig med att kalla andra för sjuka i huvudet. Det du skrev där är helt enkelt det vidrigaste jag läst på FL och då har jag läst en hel del märkliga och sjuka kommentarer på detta forum. 
    Bullshit, lögn och förtal
  • XDX
    Anonym (Vad fan skrev du) skrev 2024-09-21 15:17:30 följande:
    Låter märkligt att så många här på FL tydligen har samma bild av dina inlägg och skulle ägna sig åt Bullshit, lögner och förtal. Något måste måste du ha skrivit som många anser vara osmakligt och med tanke på att du bemöter kritik med att kalla andra för äckliga och sjuka i huvudet så är det lätta att tro att det ligger en hel del i deras kritik. 
    Jag har bemött dem sakligt flera ggr i flera olika trådar, vilket du inte verkar ha läst. Men nu tröttnade jag och visar min ilska här. De jagar mig i massor av trådar här, skamlöst helt off topic dessutom, med extremt grova påhopp, men det mesta är bortmodererat nu. Och tråden om vaginors djup, som jag INTE skapade, är tyvärr borttagen. Annars kunde du läst själv. Jag orkar inte skriva förklaringar på varenda ställe de jagar mig och till varenda kotte som undrar. 

Att det är en handfull sjuka förtalare och mobbare som jagar mig får du tolka hur fan du vill. Om du tar det som ett mått på att de har rätt så kan jag bara beklaga och hoppas att du inte jobbar inom rättsväsendet eller liknande. 

Kan vi lämna denna sjuka off topic nu?
  • XDX
    Anonym (Vad fan skrev du) skrev 2024-09-21 18:16:56 följande:
    Skulle nog inte tro det. Du känns helt enkelt inte det minsta trovärdig i detta. Har helt enkelt svårt att tro att man bemöts av så mycket hat om man inte förtjänar det och dina inlägg förstärker bilden av att det ligger en hel del i den kritik du får och du känns helt enkelt inte speciellt empatisk och kunnig när man läser dina inlägg.
    Masspsykos här alltså. Utan att du egentligen har en aning tar du ställning för helt fel sak, och nu har du också åsikter om mig utan att känna mig. Men det det har hänt förr i mänsklighetens historia, i enorm skala och med katastrofala konsekvenser. Du borde skämmas. 

Nu tycker jag tråden ska tillbaka till topic där jag bidrog med mina egna erfarenheter (fast det var inpopulärt tydligen, har man stor kuk får man inte prata om det i relevanta trådar, för en liten sjuk och högljudd minoritet här blir upprörd.)
  • XDX
    Anonym (Jossan) skrev 2024-09-22 18:05:21 följande:
    Det är visuellt mycket mer upphetsande med en stor kuk. Det känns betydligt bätte med en stor kuk i händerna och är i typ 99 fall av 100 skönare penetration.
    😍
Svar på tråden Är det roligare att klämma på en stor snopp?