Planerar bf juni 2025
Startar en tråd för oss som ?planerar? bf juni 2025.
Jag har BIM 24 september.
Startar en tråd för oss som ?planerar? bf juni 2025.
Jag har BIM 24 september.
ÄL +9 tog jag test med tidigt test. Kunde inte vänta längre då jag verkligen kände mig gravid och det visade sig stämma. I mitten av nästa vecka kan jag ta vanligt test med veckoindikator.
Tog ett test på morgonen som visade två streck! 😭❤️ Kan nog inte förstå det ännu riktigt, men kommer ta ett nytt vid BIM för att få reda på antal veckor 😍 Jag är så glad nu att det blivit som man hoppats på! 🤩
Började blöda idag och gnolar lite i magen på dag 28 så beräknad dag för mens 😭
Jag som hade sån bra känsla den här månaden då min ägglossning kom några dagar tidigare än den brukar, har oftast bara lutealfas på 8 dagar så svårt att bli gravid generellt då 🥹
Extra jobbigt då vi fick missfall i slutet av juli 💔
Började försöka i maj 💔
Började blöda idag och gnolar lite i magen på dag 28 så beräknad dag för mens 😭
Jag som hade sån bra känsla den här månaden då min ägglossning kom några dagar tidigare än den brukar, har oftast bara lutealfas på 8 dagar så svårt att bli gravid generellt då 🥹
Extra jobbigt då vi fick missfall i slutet av juli 💔
Började försöka i maj 💔
Känner med dig 💔 också varit med om missfall men i januari, inte blivit gravid efter det.. det är en outhärdlig känsla och smärta och sorg. Skulle förr mitt barn för fyra veckor sen om allt hade gått vägen. Den tanken är svindlande och gör mig nästan illamående. Så mycket hopp och förväntningar som går i kras..
Själv är jag på cykeldag 27 med en 30-dagarscykel ungefär. Har noll symptom så räknar med mens om två-tre dagar :(
Vi finns här för varann. Bara kämpa vidare nästa månad 💖
Beklagar missfallen, ni är så starka som gått igenom det. Alla förväntningar man bygger upp som går i kras. Det är hjärtskärande. Ibland behöver man bara få vara ledsen och gråta. Livet är tufft speciellt när det inte blir som man hoppats på. Fortsätt att kämpa, hoppas och ge inte upp. Nya möjligheter nästa månad! ❤️ Skickar all styrka och positivitet! ❤️
Hej!
Jag har BIM först på fredag och är på Äl plus 10 idag, tog ett negativt test imorse men vet ett det Är aningen för tidigt. Så håller tummarna! eller borde jag fått ett positivt svar redan nu? Första gången vi försöker men Vill så gärna att det blir en liten bebis 🥹