• Emme11

Planerar bf juni 2025

Hej!

Har BIM den 26/9 och håller tummarna att jag får ett plus, blir isåfall vårt första barn🥹
    Har molande värk i magen som strålar ut i ljumsken, är det nån mer som känner lika? Det är bara 4 dagar efter ÄL så vet att det är tidigt men gissar på att man greppar efter alla halmstrån här 😀

• Emme11
    Sparklinggrey skrev 2024-09-17 09:07:50 följande:

Håller tummarna för dig med. Låter som ett tidigt graviditetstecken. Har haft molvärk i magen som förflyttat sig från höger till vänster sida nu. 

Börjar närma sig, kanske testar redan imorgon eller så väntar jag till helgen eller nästa vecka vid BIM. 

Tack snälla! Håller verkligen tummarna för dig med!🙏🏼
    min molvärk är centrerad I mitten men strålar ut i vänster ljumske.

Hör av dig och berätta när du testat!
  • Emme11
    Sparklinggrey skrev 2024-09-19 11:27:48 följande:

Tog ett test på morgonen som visade två streck! 😭❤️ Kan nog inte förstå det ännu riktigt, men kommer ta ett nytt vid BIM för att få reda på antal veckor 😍 Jag är så glad nu att det blivit som man hoppats på! 🤩

Åh stort grattis!!😀
  • Emme11
    DanielaAndrea skrev 2024-09-20 16:03:10 följande:
    Så var det för mig! molande värk, likt mensväk hela vägen till DPO 15-16 😉 plussade på DPO 14 negativt på DPO12 
    Åh är det sant? Min molvärk har också centrerat sig, sen fick jag för ett par kvällar en sinnessjuka ilningar o ner mot blygdläpparna. nån mer som fått liknande? Har BIM först den 26/9 så får vänta några dagar till innan jag kan testa 
  • Emme11

Hej!

Jag har BIM först på fredag och är på Äl plus 10 idag, tog ett negativt test imorse men vet ett det Är aningen för tidigt. Så håller tummarna! eller borde jag fått ett positivt svar redan nu? Första gången vi försöker men Vill så gärna att det blir en liten bebis 🥹

• Emme11
    Anonym (Fogel) skrev 2024-09-24 12:33:34 följande:
    Fick plus på ÄL+10 med testa tidigt. Imorse fick jag plus med vanlig teststicka ÄL+11. Väldigt svagt för det är ju så tidigt men ändå plus 🙏 fortsätt testa!!
    Åh stort grattis!!
    får testa imorgon igen, känns ledsamt idag eftersom jag fick negativt imorse 🥲 Vilka stickor köpte du?
  • Emme11
    Anonym (Fogel) skrev 2024-09-24 16:12:29 följande:
    Förra gången jag var gravid hade jag minus med vanligt test på ÄL+12, sen plus på ÄL+14. Så det verkar vara så olika 😊
    Åh tack för lite hopp🙏🏼 väntar ett par dagar sen testar jag igen då
  • Emme11

har BIM imorgon eller fredag, har två olika appar, och retade negativt på CB testa tidigt. är det helt kört nu eller kan man fortfarande vara gravid? Någon här som fått negativt bim-1 men sen visat sig vara gravid?🥹

• Emme11
    Emme11 skrev 2024-09-26 17:17:38 följande:

har BIM imorgon eller fredag, har två olika appar, och retade negativt på CB testa tidigt. är det helt kört nu eller kan man fortfarande vara gravid? Någon här som fått negativt bim-1 men sen visat sig vara gravid?🥹

*testade inte retade :)
  • Emme11
    DanielaAndrea skrev 2024-09-26 21:35:32 följande:
    Hur gick det? Håller tummarna! ❤️
    Mensen kom tyvärr,
    dock tre dagar sen.. bara att ta ny tag 🥹
Svar på tråden Planerar bf juni 2025