• Anonym (Blööö)

Sambo nakenbad

Vet inte hur jag ska känna.. behöver lite hjälp. Here it goes.

Igår var min sambo på kickoff / aw. Meningen var att hon skulle komma hem rätt tidigt då jag jobbade idag(dagen efter) och hon skulle ha hand om barnen. Den hon åkte med skulle åka hem runt 22-23 tiden. 

Vid 12 hade hon inte kommit hem / hörtavsig så ringde för att se när hon kom hem. Hon sa då att han som kör hade tagit en grogg och nu visste dom inte hur de skulle komma hem. Jag erbjöd mig hämta efter som min bror sov hos mig och vi samåker till jobb på helger.
    Hon skratta till och sa ahh men visst.

När jag kom fram var de kanske 5 Pers kvar och min sambo var blöt i håret och kunde se att hon inte hade någon bh på sig. Hon hade även sin nästan genomskinliga klänning på sig i ljus så man allt så att säga..

Hon såg paff ut över att se mig och fråga va jag gjorde där och att hon inte var seriös med att jag skulle hämta.

När snubben som skulle kört hem hade hoppat av fråga jag henne varför hon var naken under klänningen och blöt. 

Hon blev genast sur och sa att dom hade badat och ville inte ville ta på sig underkläder när hon var blöt. 

Alltså dom hade badat nakna i någon pool som fanns på stället. 
    Men inget hade hänt mer än en "nakenkram" som var väääldigt oskyldig..

Vi har sagt att vi enbart badar nakna med varandra eller med samma kön. 

För mig känns detta fel och har en gnagande känsla. 
    Min sambo är irriterad på mig för jag hämta henne och ifrågasatt varför hon prångt skulle bada naken
  • Svar på tråden Sambo nakenbad
  • Anonym (c)

Vad är oddsen för att fler sambos har badat lättklädda på FL? Förvånad

• Anonym (Blööö)

Är väl fler som inte kan tänka klart och känner dig svikna..

• Anonym (L)

Man kramar inte sina kollegor när man är naken. 

• Hellishen

Nakenkram och oskyldig kan tyvärr inte platsa i samma mening. Hon är tydligen tänd på den här killen, och att inte komma hem, inte höra av sig när hon skulle hem och ta hand om barnen och dessutom inte ens ha en plan för att ta sig hem?!

Hon verkar vara 14 år gammal, är hon det?

Annars har du all rätt att vara förbannad. För sådär beter sig inte en vuxen människa i en seriös relation.

• Anonym (Blööö)

Vi båda är i 35 års åldern.
    Vi pratade om det och hon lovar att inget sex hände ä. Tror på henne i de. samt sa hon  att alla som var kvar när jag kom hade badat.. som om de skulle vara bättre??

Hon har ingen förklaring till varför hon bada naken mer än att de var oskyldigt och att alla var varma osv osv.. dåliga jävla ursäkter. 
    Är sur, besviken och känner att tilliten är borta. 
    Vill samtidigt inte avsluta en 12 års relation för detta men har svårt att släppa det..

• XDX

Hon kanske vill ha en öppen relation? I så fall borde hon inte påbörja det utan att synka med dig först. Jag hade frågat henne. Och hade aldrig nöjt mig med öppet förhållande enbart på ena hållet, ska i så fall gälla båda och enligt de överenskommelser man gemensamt gjort. 

Hon verkar i alla fall vilja göra det hon gjorde... och ni behöver prata om det. Skuldbelägger du för mycket kommer du troligen inte få hela sanningen, utan mest bara lögner och bortförklaringar. Sanningen är troligen en bättre väg för ert gemensamma välbefinnande oavsett om ni fortsätter bo tillsammans eller ej. 

• Anonym (…..)

Alltså din brist på manlighet är så glasklar att hon till och med vänder situationen i mot dig, för att hon kan. 
    Jag är kvinna själv och svarar att du måste respektera dig själv först innan en kvinna kan respekterar dig.  Hon tappade respekten för dig för längesen, jag vet inte om hon var otrogen igår, men det är säkert något hon gärna ville, förmodligen var det som du avbröt och kanske den egentliga anledningen till att hon är sur.
    Skilj dig, bygg upp din självrespekt innan du går in i ett nytt förhållande!

• Anonym (jury)

Ifrågasätter och närmast hånar dig för att du kommer för att hämta henne vid tolvtiden som hon själv föreslagit? Penslar ut detaljer om avsaknad av BH och oskyldiga nakenkramar rakt upp i ditt ansikte som den självklaraste sak i världen? Inte minsta eftertanke när hon väl nyktrat till.

När det gått så här långt finns tyvärr inte mycket att göra. Hon har totalt tappat respekten för dig och närmast njuter av att förnedra dig. Det är bara en tidsfråga innan hon är på väg bort. Varför vänta tills dess?

Svar på tråden Sambo nakenbad