-
Vet inte hur jag ska känna.. behöver lite hjälp. Here it goes.Igår var min sambo på kickoff / aw. Meningen var att hon skulle komma hem rätt tidigt då jag jobbade idag(dagen efter) och hon skulle ha hand om barnen. Den hon åkte med skulle åka hem runt 22-23 tiden.Vid 12 hade hon inte kommit hem / hörtavsig så ringde för att se när hon kom hem. Hon sa då att han som kör hade tagit en grogg och nu visste dom inte hur de skulle komma hem. Jag erbjöd mig hämta efter som min bror sov hos mig och vi samåker till jobb på helger.Hon skratta till och sa ahh men visst.När jag kom fram var de kanske 5 Pers kvar och min sambo var blöt i håret och kunde se att hon inte hade någon bh på sig. Hon hade även sin nästan genomskinliga klänning på sig i ljus så man allt så att säga..Hon såg paff ut över att se mig och fråga va jag gjorde där och att hon inte var seriös med att jag skulle hämta.När snubben som skulle kört hem hade hoppat av fråga jag henne varför hon var naken under klänningen och blöt.Hon blev genast sur och sa att dom hade badat och ville inte ville ta på sig underkläder när hon var blöt.Alltså dom hade badat nakna i någon pool som fanns på stället.Men inget hade hänt mer än en "nakenkram" som var väääldigt oskyldig..Vi har sagt att vi enbart badar nakna med varandra eller med samma kön.För mig känns detta fel och har en gnagande känsla.Min sambo är irriterad på mig för jag hämta henne och ifrågasatt varför hon prångt skulle bada naken
-
Svar på tråden Sambo nakenbad
-
Är väl fler som inte kan tänka klart och känner dig svikna..
-
Vi båda är i 35 års åldern.
Vi pratade om det och hon lovar att inget sex hände ä. Tror på henne i de. samt sa hon att alla som var kvar när jag kom hade badat.. som om de skulle vara bättre??
Hon har ingen förklaring till varför hon bada naken mer än att de var oskyldigt och att alla var varma osv osv.. dåliga jävla ursäkter.
Är sur, besviken och känner att tilliten är borta.
Vill samtidigt inte avsluta en 12 års relation för detta men har svårt att släppa det.. -
Jag packade min väska och sover hos min bror.
Sköter de snyggt för barnen men lämnar relationen helt nu.
Han hade tydligen gått ner på henne i poolen..
Är så jäääävla arg.. och sviken..
Enligt henne händer sånt här ofta par som varit ihop länge och vill ha spänning..
Jag fråga om jag kan gå och sätta på någon på fyllan och sen skylla på att shit happends när man varit ihop länge?
Då börja hon tjuta och ångra sig m.m.
Då packa jag väskan sa till barnen att jag kommer hem om ett par dagar pga jobb och drog. -
Efter rätt mycket reflektion känns det som hennes ursäkter är tagna ur luften med att dr är normalt etc.
Hon har aldrig indikerat eller gjort liknande.
Jag kanske är gammalmodig men att kunna gå ner på henne eller röra henne när hon tillåtit en annan göra känns bara äckligt.
Kommer göra slut men på ett bra sätt så barnen blir så lite drabbade som möjligt.
Bättre att vi går varsin väg än vara tsm för barnen.
Gör ont som fan att lämna personen man älskat och brytt sig om men kan inte släppa tanken på vad de gjorde.. -
Gått ett par dagar nu. Äcklas när jag tänker på de hela. Har tänkt igenom de och tror inte vi kan mötas på samma plan igen. Barnen mår antagligen bättre av att ha skilda föräldrar än 2 som bråkar och har 0 tillit.
Bara börja med detaljer som sälja hus osv.. fyfan. Av vad jag läst händer de rätt ofta det här med otrohet.. äckligt ursh -
Mitt liv förstöra inte. Ser mer att jag kommer ha svårt att lita på personen som jag ska kunna lita på mest av alla. Ser många gräl kring svartsjuka eller otilit komma.Anonym (Troligen) skrev 2024-09-15 10:52:14 följande:Vi ser bara helt annorlunda på saken och vi har helt olika förmågor gällande att hantera sina egna känslor.
Jag själv skulle aldrig tillåta att mitt liv förstörs, skulle aldrig låta familjen förstöras, skulle aldrig låta barnens liv förstöras, bara på grund av en annan persons tunga.
Jag skulle aldrig tillåta att allt i livet förstörs av en egentligen totalt obetydlig fysisk handling.
Men jag har också varit mycket tydlig med att jag förstår att det kan vara så mycket annat som styr, än enbart den fysiska handlingen.
Jag har uppenbarligen en helt annan förmåga än du att bedöma betydelsen av en fysisk handling, en fysisk handling som i verkligheten och rent krasst egentligen saknar någon som helst avgörande betydelse.
Du klarar uppenbarligen inte att känslomässigt hantera en sådan liten obetydlig fysisk handling som vad en annan person gör med sin tunga.
Jag skulle aldrig låta mina känslor spela mig ett sådant livsavgörande spratt och påverkas till en sådan grad av en så totalt obetydlig fysisk handling.
Barnen mår bättre av föräldrar som mår bra varförsig istället för tsm och olyckliga eller bråkandes.
Kul att du tycker de är okej att din partner vänstrar hit och dit -
Skit
-
Tack för allt stöd från många! Kändes väldigt lätt att gå tillbaka men känner mig mer och mer säker på att gå min egenväg är de rätta.
Vi har berättat för barnen och ska flytta in i lägenhet om 1 månad. Huset ska ut på försäljning. -
Hej! Tack det går bra, mår bättre men mest arg på henne nu.
Min sambo ringer och gråter då, då och ber om förlåtelse.
Hon vill verkligen få det att funka och lägga alla korten på bordet.
Men ser sveket och ingen tillit.. så lätt att gå tbx men har bestämt mig för att inte göra de -
Självklart så bryr jag mig inte om vad en partner gjort innan.. Jag såg henne som kvinna, älskare bästa vänn.Anonym (Mansgrisar är inget att ha) skrev 2024-10-18 19:38:40 följande:
Att du kallar hennes snedsteg för äckligt och dömer ut henne som äcklig för att hon fått någon att gå ner på henne! Ni män verkar tro att ni har någon sjuk äganderätt på oss kvinnor!
Jag kmr aldrig kunna kyssa henne gå ner på henne blabla efter detta hallå sherlock tror du inte att hon fått någon att gå ner på henne förr innan du ens var med i bilden men ändå har du kunnat lägga ligga med henne då var det minsann inte äckligt?
Om en partner lämnar efter 12 år för hans fru haft lite för kul på en fest då har nog kärleken dött för länge sen och det var nog bara en tidsfråga innan hon skulle lämna dig, ni har förmodligen blivit för bekväma tsm och sexlivet har varit lika med noll
Får jag påminna dig om att bara för att man blir mamma och skaffar barn gifter sig betyder inte att man bara ska räknas som mamma! Man är fortfarande kvinna och har sina behov att få kärlek bli ompysslad ta hand om sig själv något du som man misslyckats att ge henne.
När man hör sådant här då tvivlar man verkligen på att ge sig in i förhållande med en man :S
Äganderätt? Är man i förhållande har man spelregler handlar inte om att äga någon. Men är du okej med att din partner låter andra gå ner på hen så kul för dig.
Resten av alla vill jag verkligen tacka för allt stöd! <3
Har börjat bli bekväm i ensamlivet samt med barnen varannan vecka.
100% säker på att de va rätt att avsluta relationen. Ångrar det inte en sekund!!