-
Vet inte hur jag ska känna.. behöver lite hjälp. Here it goes.Igår var min sambo på kickoff / aw. Meningen var att hon skulle komma hem rätt tidigt då jag jobbade idag(dagen efter) och hon skulle ha hand om barnen. Den hon åkte med skulle åka hem runt 22-23 tiden.Vid 12 hade hon inte kommit hem / hörtavsig så ringde för att se när hon kom hem. Hon sa då att han som kör hade tagit en grogg och nu visste dom inte hur de skulle komma hem. Jag erbjöd mig hämta efter som min bror sov hos mig och vi samåker till jobb på helger.Hon skratta till och sa ahh men visst.När jag kom fram var de kanske 5 Pers kvar och min sambo var blöt i håret och kunde se att hon inte hade någon bh på sig. Hon hade även sin nästan genomskinliga klänning på sig i ljus så man allt så att säga..Hon såg paff ut över att se mig och fråga va jag gjorde där och att hon inte var seriös med att jag skulle hämta.När snubben som skulle kört hem hade hoppat av fråga jag henne varför hon var naken under klänningen och blöt.Hon blev genast sur och sa att dom hade badat och ville inte ville ta på sig underkläder när hon var blöt.Alltså dom hade badat nakna i någon pool som fanns på stället.Men inget hade hänt mer än en "nakenkram" som var väääldigt oskyldig..Vi har sagt att vi enbart badar nakna med varandra eller med samma kön.För mig känns detta fel och har en gnagande känsla.Min sambo är irriterad på mig för jag hämta henne och ifrågasatt varför hon prångt skulle bada naken
-
Svar på tråden Sambo nakenbad
-
Hon åkte stock.
-
Kan du närmare förklara vad det är i det trådstartaren har skrivit som tydligt annonserar brist på manlighet?Anonym (?..) skrev 2024-09-08 13:10:29 följande:
Alltså din brist på manlighet är så glasklar att hon till och med vänder situationen i mot dig, för att hon kan.
Jag är kvinna själv och svarar att du måste respektera dig själv först innan en kvinna kan respekterar dig. Hon tappade respekten för dig för längesen, jag vet inte om hon var otrogen igår, men det är säkert något hon gärna ville, förmodligen var det som du avbröt och kanske den egentliga anledningen till att hon är sur.
Skilj dig, bygg upp din självrespekt innan du går in i ett nytt förhållande!
-
Tuff situation, men alltså vad jag inte förstår är 2 saker.Anonym (Blööö) skrev 2024-09-09 20:39:11 följande:
Jag packade min väska och sover hos min bror.
Sköter de snyggt för barnen men lämnar relationen helt nu.
Han hade tydligen gått ner på henne i poolen..
Är så jäääävla arg.. och sviken..
Enligt henne händer sånt här ofta par som varit ihop länge och vill ha spänning..
Jag fråga om jag kan gå och sätta på någon på fyllan och sen skylla på att shit happends när man varit ihop länge?
Då börja hon tjuta och ångra sig m.m.
Då packa jag väskan sa till barnen att jag kommer hem om ett par dagar pga jobb och drog.
detta beteende verkar ju inte varit något nytt för henne. Har du aldrig misstänkt henne tidigare och pratat om hennes behov att söka sig bortom relationen och varför?
Och andra saken, hur fan försöker hon försvara? Hon är ju busted.
P.s väldigt bra att du lämna, hoppas du inte går tillbaka! -
Alltså är det på riktigt? Är hon på riktigt?
Hon låter ju som en riktig kass skurk i en sleazy tv-serie..
Anonym (Blööö) skrev 2024-09-09 20:39:11 följande:Jag packade min väska och sover hos min bror.
Sköter de snyggt för barnen men lämnar relationen helt nu.
Han hade tydligen gått ner på henne i poolen..
Är så jäääävla arg.. och sviken..
Enligt henne händer sånt här ofta par som varit ihop länge och vill ha spänning..
Jag fråga om jag kan gå och sätta på någon på fyllan och sen skylla på att shit happends när man varit ihop länge?
Då börja hon tjuta och ångra sig m.m.
Då packa jag väskan sa till barnen att jag kommer hem om ett par dagar pga jobb och drog.
-
Hon äger ju från första början situationen och behandlar konsekvent TS med överlägsen nonchalans.Tom Araya skrev 2024-09-09 23:01:21 följande:Kan du närmare förklara vad det är i det trådstartaren har skrivit som tydligt annonserar brist på manlighet?
Från hennes nonchalanta attityd i telefonsamtalet där hon inte bryr sig om att hennes chaufför druckit sig full eller hur hon skall komma hem, till det allt annat än vänliga bemötandet när TS dyker upp till gruppen vid poolen, till dom casual repliker omkring den nakenkramen/underkläderna och till slut att hon får TS att skjutsa hem den fulle chauffören som misskött sitt avtal.
TS bör verkligen överväga hur han hamnat i denna situation att sambon lyckas normalisera ett sånt beteende som andra hade tyckt var rena provokationer, så att det inte upprepas i nästa förhållande. -
Säkert inte ett perspektiv som spelar någon större roll för ts , men undrar om historien kommer att få andra konsekvenser för dom inblandade än ett avslut på relationen mellan ts och sambon.
Iom att andra måste ha sett scenerna som utspelades vid poolen var det ju närmast offentlig sex dom ägnade sig åt på det som i varje fall delvis var ett officiellt arrangemang från arbetsplatsen. Kan man verkligen gå så långt i dagens Sverige, så att vuxna människor kan helt öppet kan agera som om att arbetsplatsen var ett Paradise hotel ? Tvivlar lite grann på att vi skulle vara så frisinnade anno 2024. -
Älskar att få se män tråna efter min fru. Vi är helt ok med hon och jag. Hon känner sig sexig och jag får henne sen när vi kommit hem.
senast i somras hade vi en liknande situation, hon kliver ned i poolen naken och de män som satt där gjorde allt för att dölja sina blickar för sina fruar.
Det är en gång där gränsen tänjdes. Hon blevså upphetsad och kåt av kvällen intutioner att frågade mig om jag var med på låta henne bli tagen av oss båda. Jag gick med viss tvekan med på det och han följde med oss hem. jag kör och i baksätet värmer dom upp. Jag gillade det, väl hemma blev han lite blyg och fick svårt med ståndet. Han såg oss älska i stället och var med på slutet där vi masserade min fru till orgasm. Nu några år senare kommer han ibland och vi är inte blyga för varandra.
Så var stolt över din sambo, ära henne och ge henne frihet med gränser. Nästa gångr du som är i badet med en vacker kvinna som ger dig en nakenkram.
-
Du tillhör undantagen min vän.Anonym (Teasing) skrev 2024-09-10 09:13:02 följande:
Älskar att få se män tråna efter min fru. Vi är helt ok med hon och jag. Hon känner sig sexig och jag får henne sen när vi kommit hem.
senast i somras hade vi en liknande situation, hon kliver ned i poolen naken och de män som satt där gjorde allt för att dölja sina blickar för sina fruar.
Det är en gång där gränsen tänjdes. Hon blevså upphetsad och kåt av kvällen intutioner att frågade mig om jag var med på låta henne bli tagen av oss båda. Jag gick med viss tvekan med på det och han följde med oss hem. jag kör och i baksätet värmer dom upp. Jag gillade det, väl hemma blev han lite blyg och fick svårt med ståndet. Han såg oss älska i stället och var med på slutet där vi masserade min fru till orgasm. Nu några år senare kommer han ibland och vi är inte blyga för varandra.
Så var stolt över din sambo, ära henne och ge henne frihet med gränser. Nästa gångr du som är i badet med en vacker kvinna som ger dig en nakenkram.
Inget fel att vara en hanrej och vara OK med det, men du behöver vara medveten om att de flesta inte fungerar som du på det området. -
Detta var även min första tanke! Det tråkiga är att TS med fru inte kan vara ärliga med varandra!Anonym (Teasing) skrev 2024-09-10 09:13:02 följande:
Jag är i samma sits🥰 -
Okej. Förstås viktigt att man är överens och ärlig i dessa situationer. Men hur många liknande chanser får man liksom?
Hade det varit min fru hade jag blivit mer besviken över att hon inte kunde vara ärlig och säga som det var direkt. Dessutom är det ju duktigt småsint att hon inte kan unna honom att sätta på någon på krogen så att det blir jämt..