Inlägg från: Anonym (…..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (…..)

Sambo nakenbad

Alltså din brist på manlighet är så glasklar att hon till och med vänder situationen i mot dig, för att hon kan. 
    Jag är kvinna själv och svarar att du måste respektera dig själv först innan en kvinna kan respekterar dig.  Hon tappade respekten för dig för längesen, jag vet inte om hon var otrogen igår, men det är säkert något hon gärna ville, förmodligen var det som du avbröt och kanske den egentliga anledningen till att hon är sur.
    Skilj dig, bygg upp din självrespekt innan du går in i ett nytt förhållande!

• Anonym (…..)

Asså va ? Fick du t.o.m. skjutsa hem denna man ? 
    Vilken förnedring ! 
    Ärligt talat det var anledningen till att hon blev sur på dig är för att avbröt, hon ville gärna ha mer av honom!
    Stå på dig, gå inte tillbaka! 
    Spendera lite pengar på dig själv, kläder, frisör, gym tom Pt om det behövs. Gör vad du än behöver för att känna dig snygg och manlig igen och sen gå ut med dina vänner och bjud en snygg tjej på en drink eller något och börja dejta  igen! 
    Om du sjunker ner i dig själv nu, kommer hon få dig att gå tillbaka pga du känner dig ensam och sedan vara otrogen igen!  

• Anonym (…..)
    Ascendere skrev 2024-09-11 17:40:49 följande:

Mmm kul för dig men det har noll och intet med den här tråden att göra.

Du framstår som väldigt självcentrerad när du skriver en två sidor lång beskrivning av ditt fantastiska liv i en tråd startad av en person som precis drabbats av otrohet. 

Håller med dig! 
    En cucks berättelse till en man som har blivit bedragen, hånad, manipulerad och förnedrad är det sista som passar just nu. 

• Anonym (…..)
    Anonym (Blööö) skrev 2024-09-15 19:43:21 följande:
    Mitt liv förstöra inte. Ser mer att jag kommer ha svårt att lita på personen som jag ska kunna lita på mest av alla. Ser många gräl kring svartsjuka eller otilit komma.
    Barnen mår bättre av föräldrar som mår bra varförsig istället för tsm och olyckliga eller bråkandes.

Kul att du tycker de är okej att din partner vänstrar hit och dit
    Hur mår du nu ?
  • Anonym (…..)
    Anonym (Mansgrisar är inget att ha) skrev 2024-10-18 19:38:40 följande:

Att du kallar hennes snedsteg för äckligt och dömer ut henne som äcklig för att hon fått någon att gå ner på henne! Ni män verkar tro att ni har någon sjuk äganderätt på oss kvinnor! 
    Jag kmr aldrig kunna kyssa henne gå ner på henne blabla efter detta hallå sherlock tror du inte att hon fått någon att gå ner på henne förr innan du ens var med i bilden men ändå har du kunnat lägga ligga med henne då var det minsann inte äckligt?
    Om en partner lämnar efter 12 år för hans fru haft lite för kul på en fest då har nog kärleken dött för länge sen och det var nog bara en tidsfråga innan hon skulle lämna dig, ni har förmodligen blivit för bekväma tsm och sexlivet har varit lika med noll 
    Får jag påminna dig om att bara för att man blir mamma och skaffar barn gifter sig betyder inte att man bara ska räknas som mamma! Man är fortfarande kvinna och har sina behov att få kärlek bli ompysslad ta hand om sig själv något du som man misslyckats att ge henne.

När man hör sådant här då tvivlar man verkligen på att ge sig in i förhållande med en man :S 

Alltså jag är kvinna och hade min sambo låtit en annan kvinna gå ner på honom hade han åkt med huvudet före!
    En sån förnedring accepterar inte jag så varför skulle en man acceptera det ?
Svar på tråden Sambo nakenbad