• Anonym

Stör mig på bonusdottern..

Brädad av en 8-åring som du misstänker är en tänkande varelse alltså? Vad gör det med självkänslan?

• Anonym
    Anonym (Frustrerad) skrev 2024-09-04 18:07:35 följande:

Eller du kanske tycker att det är fullt naturligt för lite äldre barn smeka sin pappas ansikte, hals, bröst och mage och samtidigt säga älsklingsbabyn min?

Det är inte naturligt för någon. 

Och du är brädad av en 8-åring.

• Anonym

Det verkar vara som att jag är den enda som förstår ts.
    Det känns riktigt obehagligt med en unge som beter sig som ts beskriver.

• Anonym
    Anonym (Really?) skrev 2024-09-04 20:10:01 följande:
    Ja, det är nog enbart du. Att folk är svartsjuka på åttaåriga barn och pinkar revir framför henne får man nog anta är väldigt ovanligt.
    Haha, vet du ens vad ordet "svarsjuk" betyder?

Sedan hade jag i ts stället tackat för mig, sen kunde mannen sitta där med sin unge och gulla. Då skulle jag sett mig själv som segraren kan jag lova.

Fattar inte hur hon ens står ut.
  • Anonym
    Anonym skrev 2024-09-04 20:11:53 följande:
    Haha, vet du ens vad ordet "svarsjuk" betyder?

Sedan hade jag i ts stället tackat för mig, sen kunde mannen sitta där med sin unge och gulla. Då skulle jag sett mig själv som segraren kan jag lova.

Fattar inte hur hon ens står ut.
    Du skrev ju iofs att du var den enda som förstod. Slutade du med det?
  • Anonym
    Anonym skrev 2024-09-04 20:15:22 följande:
    Du skrev ju iofs att du var den enda som förstod. Slutade du med det?
    Nej?
  • Anonym

Särbo
    Bo ihop när han inte har dottern

• Anonym
    Anonym (C.) skrev 2024-09-04 21:17:19 följande:
    Varför citerar du dig själv? 
    Det gjorde ingen av oss, Du måste väl ändå begripa att anonym betyder att det är någon som är anonym, inte att alla anonyma är samma person.

Jag är den ena i det här fallet, Den andre Anonym är uppenbarligen den andre.
  • Anonym
    Anonym (C.) skrev 2024-09-04 21:54:31 följande:
    Man kan se att det är samma person när man trycker visa endast.. Varför pratar du med dig själv för?
    Men herregud, det är ju den äldsta av forum-funktioner! ALLA som lurar anonym-namn-fältet får ju namnet Anomym och ser alltså ut som om det vore samma! Prova gärna. Du är den sista på forumet som får reda på detta, tydligen. Det pågår ju i typ alla trådar sedan alla tider.
    Cheeeeesus för fan. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Stör mig på bonusdottern..