• Anonym (Ts)

Män, är det sexigt med bisexuella kvinnor?

Är det sexigt med bisexuella kvinnor? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, är det sexigt med bisexuella kvinnor?
  • Anonym (Rurik.)

Frågan är väl snarare om en tjej skulle uppskatta om hennes kille satte på andra killar...

• Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Inte Ts) skrev 2024-08-27 00:21:07 följande:
    Det är inte så man tänker. Man tänker bara att de leker med varann och ger varandra njutning. 

Är jag själv med i bilden är det jag som står för njutningen. Exempelvis knulla någon bakifrån medans den slickar nån i muffen. Och sen så blir det byte. 

Sanningen är att säger någon av dom att den är bi sen eller lesbisk så ser jag en stor varnings flag. 
    Typ... Lesbiska kvinnor tänder inte på några killar överhuvudtaget.... Och bi tjejer vill vara så fria och inte känna några känslor...

Bättre om dom båda två är straight då sen istället, så jag vet att båda tittar på mig...
  • Anonym (Alt)
    Anonym (Rurik.) skrev 2024-08-27 00:31:22 följande:

Frågan är väl snarare om en tjej skulle uppskatta om hennes kille satte på andra killar...

Både ja och nej. Jag tycker att killsex är hett att se på men skulle samtidigt inte vilja dejta en man som tänder på att ligga med andra män. 
  • Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Alt) skrev 2024-08-27 00:39:12 följande:
    Både ja och nej. Jag tycker att killsex är hett att se på men skulle samtidigt inte vilja dejta en man som tänder på att ligga med andra män. 
    Vad säger du om killar som vill att andra ska ta honom i röven? Hade du haft han som en pojkvän?
  • Anonym (Alt)
    Anonym (Inte Ts) skrev 2024-08-27 00:41:22 följande:
    Vad säger du om killar som vill att andra ska ta honom i röven? Hade du haft han som en pojkvän?
    Vill varken ha en catcher eller pitcher. Det är nog ett krav från min sida att killen ska vara hetero till 100%.

Själv ser jag mig som straight och vill inte heller vara med en man som tänder på två tjejer ihop. 
  • Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Alt) skrev 2024-08-27 00:51:24 följande:
    Det är nog ett krav från min sida att killen ska vara hetero till 100%.
    Åh fan! Fan så ovanligt (;
  • Anonym (M39)

Min fru är bisexuell och jag tycker hon är sexig.

• Anonym (Mattias)
    Anonym (Inte Ts) skrev 2024-08-27 00:21:07 följande:
    Det är inte så man tänker. Man tänker bara att de leker med varann och ger varandra njutning. 

Är jag själv med i bilden är det jag som står för njutningen. Exempelvis knulla någon bakifrån medans den slickar nån i muffen. Och sen så blir det byte. 

Sanningen är att säger någon av dom att den är bi sen eller lesbisk så ser jag en stor varnings flag. 
    Sista raden är det märkligaste jag läst idag. Då har jag ändå surfat här en del.
  • Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-27 01:25:53 följande:
    Sista raden är det märkligaste jag läst idag. Då har jag ändå surfat här en del.
    Den är lättförklarad. Och det är ingen trygghet. 
  • Anonym (Alt)
    Anonym (Inte Ts) skrev 2024-08-27 00:58:31 följande:
    Åh fan! Fan så ovanligt (;
    Tror inte det är så ovanligt att tjejer vill ha straighta män. Det är troligtvis många fler män som tänder på tjejsex än kvinnor som gillar två män ihop. 
Svar på tråden Män, är det sexigt med bisexuella kvinnor?