• Anonym (Ts)

Män, är det sexigt med bisexuella kvinnor?

Är det sexigt med bisexuella kvinnor? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, är det sexigt med bisexuella kvinnor?
  • Anonym (eh)
    Freddie K skrev 2024-08-27 13:09:12 följande:

Ja, jag tycker det är hett med bisexuella kvinnor. Jag är ju man så. :-P. Tycker om att se två kvinnor leka och njuta av varandra. 

Också ett problematiskt tankesätt... Suck.
  • Bagar Bengtsson

Att vara ihop med nån bisexuell har sina för- och nackdelar. Fördelen är ju den uppenbara, att möjligheten till att som man vara med två kvinnor samtidigt.

Nackdelar som många kanske inte tänker är att om man lever monogamt med en bisexuell kvinna så kommer hon i viss mån sakna det kvinnliga sexet. Om man som partner då inte gillar att blanda in en tredje person så kommer hon att bära på den avsaknaden av lesbiskt sex.

Utan källa så kan jag även tänka mig att det skulle vara "lättare" som bisexuell att vara otrogen med någon av samma kön just för att man saknar det man inte får hemma. Ett heterosexuellt par kan ju självklart med vara otrogna men jag tänker att tröskeln är mindre då man kanske saknar det (i det här fallet) lesbiska sexet.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Ts)
    Anonym (.) skrev 2024-08-27 13:46:09 följande:

Jag hade en kompis som var bisexuell, det var så hon presenterade sig på fester till killar "hej, jag heter Malin och jag är bisexuell" folk brukade titta på henne och undra vad fan det är för fel, sjukt pinsamt.

Många män tycker att tjejsex är hett men som någon annan var inne på så är det är ju liksom inte läggningen man går igång på

Vissa går nog igång på läggningen. 
  • Anonym (Nähä)
    Anonym (Ts) skrev 2024-08-27 18:03:21 följande:

Knappast. 

Det är endast möjligheten till trekant som eventuellt ökar. Det är möjligtvis det som tänder, om man gillar sånt. 

• Anonym (Ts)
    Anonym (Nähä) skrev 2024-08-27 18:39:25 följande:

Knappast. 

Det är endast möjligheten till trekant som eventuellt ökar. Det är möjligtvis det som tänder, om man gillar sånt. 

Därför kan dem ha fetish för bisexuella kvinnor. 
  • Anonym (Nähä)
    Anonym (Ts) skrev 2024-08-27 19:13:09 följande:
    Därför kan dem ha fetish för bisexuella kvinnor. 
    Nä, fetischen ligger i så fall i trekanten, inte personens sexuella läggning. 
  • Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Ts) skrev 2024-08-27 18:03:21 följande:
    Snarare så att hon är lätt att få i sängen.
  • Anonym (O)

Nej, men det är inte avtändande heller, det bara är.

Dock kan det vara ett litet plus i ett eventuellt förhållande då jag själv är bi-kille.

• Anonym (Ts)
    Anonym (O) skrev 2024-08-27 20:52:11 följande:

Nej, men det är inte avtändande heller, det bara är.

Dock kan det vara ett litet plus i ett eventuellt förhållande då jag själv är bi-kille.

• Anonym (Nej!!!)

Jag är inte man men jag svarar ändå. Nej det är osexigt. Speciellt de där som mest vill vara lite fejklesbiska och hångla med varandra på fyllan framför folk. Så störigt beteende. När jag ser sånt blir jag fejkstraight och kommer hångla med din kille. 

• Anonym (Ts)
    Anonym (Nej!!!) skrev 2024-09-22 23:00:38 följande:

Jag är inte man men jag svarar ändå. Nej det är osexigt. Speciellt de där som mest vill vara lite fejklesbiska och hångla med varandra på fyllan framför folk. Så störigt beteende. När jag ser sånt blir jag fejkstraight och kommer hångla med din kille. 

Det gör dom ju för att män tycker att det är sexigt med bisexuella kvinnor. 
  • Anonym (Nej!!!)
    Anonym (Ts) skrev 2024-09-22 23:31:44 följande:
    Det gör dom ju för att män tycker att det är sexigt med bisexuella kvinnor. 
    Ja, vilket är barnsligt. Så då kontrar jag med lesbisk kvinna som vill vara med en man vilket jag tror män tycker är ännu sexigare.
Svar på tråden Män, är det sexigt med bisexuella kvinnor?