Inlägg från: Anonym (Inte Ts) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte Ts)

Män, är det sexigt med bisexuella kvinnor?

Anonym (Ts) skrev 2024-08-27 00:02:08 följande:
    Det finns nog många män som har fetish på att dom just är bisexuella kvinnor eftersom så många tänder på lesbiskt sex. 
    Det är inte så man tänker. Man tänker bara att de leker med varann och ger varandra njutning. 

Är jag själv med i bilden är det jag som står för njutningen. Exempelvis knulla någon bakifrån medans den slickar nån i muffen. Och sen så blir det byte. 

Sanningen är att säger någon av dom att den är bi sen eller lesbisk så ser jag en stor varnings flag. 
  • Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Inte Ts) skrev 2024-08-27 00:21:07 följande:
    Det är inte så man tänker. Man tänker bara att de leker med varann och ger varandra njutning. 

Är jag själv med i bilden är det jag som står för njutningen. Exempelvis knulla någon bakifrån medans den slickar nån i muffen. Och sen så blir det byte. 

Sanningen är att säger någon av dom att den är bi sen eller lesbisk så ser jag en stor varnings flag. 
    Typ... Lesbiska kvinnor tänder inte på några killar överhuvudtaget.... Och bi tjejer vill vara så fria och inte känna några känslor...

Bättre om dom båda två är straight då sen istället, så jag vet att båda tittar på mig...
  • Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Alt) skrev 2024-08-27 00:39:12 följande:
    Både ja och nej. Jag tycker att killsex är hett att se på men skulle samtidigt inte vilja dejta en man som tänder på att ligga med andra män. 
    Vad säger du om killar som vill att andra ska ta honom i röven? Hade du haft han som en pojkvän?
  • Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Alt) skrev 2024-08-27 00:51:24 följande:
    Det är nog ett krav från min sida att killen ska vara hetero till 100%.
    Åh fan! Fan så ovanligt (;
  • Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-27 01:25:53 följande:
    Sista raden är det märkligaste jag läst idag. Då har jag ändå surfat här en del.
    Den är lättförklarad. Och det är ingen trygghet. 
  • Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Alt) skrev 2024-08-27 01:40:38 följande:
    Tror inte det är så ovanligt att tjejer vill ha straighta män. Det är troligtvis många fler män som tänder på tjejsex än kvinnor som gillar två män ihop. 
    Nej det har du helt rätt i. Jag flörtade lite me dig bara för jag visste på ett ungefär redan hur det är du kommer svara.. ;) 

Du förstår många kvinnor säger idag online att de gillar bisexuella killar och allting detta innebär. Men om dom får veta att det händer själv sen, så är de inte lika glada på att vara med. 

Jag var tex med en för några månader sen som hade varit ihop så länge att hon till och med bodde med en annan kvinna.. Hon frågade om jag hade varit med killar och när jag sa nä, så blev hon glad, för det är inte nått hon gillar.

Och det är inget fel med det (: 
  • Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-27 01:50:52 följande:
    Lesbisk kan jag förstå till viss del. Tycker dock själv att det inte spelar någon roll om man är singel.
    Ja, men bisexuella har så mycket i sitt huvud, att det finns risk att de inte återkommer.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Ts) skrev 2024-08-27 18:03:21 följande:
    Vissa går nog igång på läggningen. 
    Snarare så att hon är lätt att få i sängen.
Svar på tråden Män, är det sexigt med bisexuella kvinnor?