• Anonym (Ts)

Män, är det sexigt med bisexuella kvinnor?

Är det sexigt med bisexuella kvinnor? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, är det sexigt med bisexuella kvinnor?
  • Anonym (eh)

Skulle det vara något att eftersträva, att ens sexualitet är en kink?

• Anonym (Ts)
    Anonym (eh) skrev 2024-08-26 23:25:09 följande:

Skulle det vara något att eftersträva, att ens sexualitet är en kink?

Många män tänder på lesbiskt sex och bisexuella kvinnor.
  • Anonym (Ts)
    Pixxel skrev 2024-08-26 23:26:33 följande:

Absolut inte.

Varför? 
  • Anonym (eh)
    Anonym (Ts) skrev 2024-08-26 23:32:59 följande:
    Många män tänder på lesbiskt sex och bisexuella kvinnor.
    Ja. Det tar inte från att jag inte vill vara en kink. Din frågeställning handlar om bisexuella. Vad spelar det för roll om någon tycker kvinna+kvinna är sexigt, vem faen bryr sig? Det sker, get over it.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (eh) skrev 2024-08-26 23:39:53 följande:
    Ja. Det tar inte från att jag inte vill vara en kink. Din frågeställning handlar om bisexuella. Vad spelar det för roll om någon tycker kvinna+kvinna är sexigt, vem faen bryr sig? Det sker, get over it.
    En fråga bara. Intrssant att se omröstningen 
  • Anonym (eh)
    Anonym (Ts) skrev 2024-08-26 23:47:07 följande:
    En fråga bara. Intrssant att se omröstningen 
    Så du förstår inte skillnaden mellan att säga att det är sexigt med bisexuella och att tycka kvinna+kvinnasex är hett? Stark tråd. Mycket tankar bakom förstår jag....
  • Anonym (Nä)

Du har sett för mycket på Fucking Åmål. 
    Men så ser inte verkligheten ut tyvärr, många lesbiska/bi ser helt vanliga ut och en del är direkt fula 

• Anonym (Ts)
    Anonym (Nä) skrev 2024-08-26 23:59:32 följande:

Du har sett för mycket på Fucking Åmål. 
    Men så ser inte verkligheten ut tyvärr, många lesbiska/bi ser helt vanliga ut och en del är direkt fula 

Det finns nog många män som har fetish på att dom just är bisexuella kvinnor eftersom så många tänder på lesbiskt sex. 
  • Anonym (Inte Ts)
    Anonym (Ts) skrev 2024-08-27 00:02:08 följande:
    Det finns nog många män som har fetish på att dom just är bisexuella kvinnor eftersom så många tänder på lesbiskt sex. 
    Det är inte så man tänker. Man tänker bara att de leker med varann och ger varandra njutning. 

Är jag själv med i bilden är det jag som står för njutningen. Exempelvis knulla någon bakifrån medans den slickar nån i muffen. Och sen så blir det byte. 

Sanningen är att säger någon av dom att den är bi sen eller lesbisk så ser jag en stor varnings flag. 
Svar på tråden Män, är det sexigt med bisexuella kvinnor?