Inlägg från: Anonym (2024 augusti) |Visa alla inlägg
  • Anonym (2024 augusti)

Sexuell jämställdhet

Cereal Killer skrev 2024-08-17 08:38:31 följande:

Det ÄR jämställt. Jag kan ligga med en massa män från krogen som jag inte tänder på eller har någon lust att ligga med. Ni incels kan ligga med en massa andra incels som ni inte tänder på eller har lust att ligga med. 

Och det handlar inte om att bara ha sex med personer man inte attraheras av. 
    Annars så skulle man kunna påstå är det inte alls rättvist om du får ha fler dåliga alternativ att välja i mellan jämfört med incels 
  • Anonym (2024 augusti)
    Tyra myra skrev 2024-08-17 16:54:25 följande:

Vi är så sexuellt jämställda man kan vara. Både män ock kvinnor får säga ja eller nej till sex. Vi har en medgivande lag som är ämnad att säkerställa att ingen vilken könstillhörighet man än har ska bli utsatt för tvång och sexuella övergrepp.

Idag finns dessutom åtskilliga media för egen sexuell tillfredställelse för dem som av någon orsak inte klarar av dating cirkusen eller helt enkelt inte vill ha relationer med en annan människa.

Att påstå att vi behöver prostitution i vårt samhälle är mins sagt märkligt.
    En kvarleva från en tid där den sexuella jämställdhet mellan könen var lika med 0

Och i så fall så skulle inte kvinnor klaga på att det är mer accepterat när män har fler sexpartner än hur det är när kvinnor har det
  • Anonym (2024 augusti)
    Anonym (???) skrev 2024-08-19 11:46:24 följande:
    Men du har ju inga pengar så ingen skulle sälja sex till dig frivilligt. Såna som du kan inte köpa sex, ni kan bara köpa våldtäkter av traffic offer eller knarkare under massiv abstinens som skulle göra hur vidriga saker som helst för en fix. 

Varför skulle någon sälja sex till någon som du? Varför skulle någon sälja sex till fattiga, oattraktiva korkskallar när det finns rika, framgångsrika och attraktiva män  att sälja till istället? 
    Om det i teorin handlar om pengar så skulle det kunna räcka ifall man betalar en viss summa pengar 
  • Anonym (2024 augusti)
    Anonym (???) skrev 2024-08-19 11:46:24 följande:
    Men du har ju inga pengar så ingen skulle sälja sex till dig frivilligt. Såna som du kan inte köpa sex, ni kan bara köpa våldtäkter av traffic offer eller knarkare under massiv abstinens som skulle göra hur vidriga saker som helst för en fix. 

Varför skulle någon sälja sex till någon som du? Varför skulle någon sälja sex till fattiga, oattraktiva korkskallar när det finns rika, framgångsrika och attraktiva män  att sälja till istället? 
    Och vad vet du om hur mycket pengar jag har. 
    Även prostitution(suggardaddy) är på väg att förbjudas 
  • Anonym (2024 augusti)
    Anonym (???) skrev 2024-08-19 11:58:41 följande:
    Men du har ju inga pengar, du är ju inte ens arbetsför.  Varför skulle någon sälja sex till någon som är extremt oattraktiv som dessutom är fattig när det finns snygga, rika och framgångsrika män som kan betala stora summor pengar för sex? 

Om någon går med på att sälja sex till dig ligger det ren desperation eller tvång bakom. 
    Som jag sa, du vet inte hur mycket pengar som jag har. 
    Då handlar det väl om tvång och desperation när någon har sex med dig!? 
  • Anonym (2024 augusti)
    Anonym (Kille) skrev 2024-08-16 23:09:20 följande:

Jag orkar ärligt talat inte byr mig längre. Sex är inte en del av mitt liv och det har jag helt enkelt fått acceptera.Rätt skönt att inte behöva jaga kvinnor ärligt talat.

För att du är en kvinna som låtsas vara en man? 
  • Anonym (2024 augusti)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-08-16 23:14:30 följande:

Visst det kan vara så att tjejer rent generellt har enklare att hitta en partner att ligga med. Men sex är ingen rättighet och det är inte synd om någon som inte får ligga. Att betala för en våldtäkt är INTE lösningen. 

Om du, och andra män, mår ?sjukt dåligt? av att inte få ha sex bör ni nog titta djupare på er problematik. 

Och eftersom sex är ingen rättighet så kan det så att kan ändras till eran nackdel 
  • Anonym (2024 augusti)
    Anonym skrev 2024-08-16 23:19:40 följande:

Nej, kvinnor ska inte användas till att få män att må bra.

Ingen människa ska användas till någon annans sexbehov.

I så fall så borde kvinnor acceptera när de har det sämre sexuellt än männen, då plötsligt ska det inte handla om att männen ska inte vara till för kvinnors skull sexuellt 
  • Anonym (2024 augusti)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-08-16 23:14:30 följande:

Visst det kan vara så att tjejer rent generellt har enklare att hitta en partner att ligga med. Men sex är ingen rättighet och det är inte synd om någon som inte får ligga. Att betala för en våldtäkt är INTE lösningen. 

Om du, och andra män, mår ?sjukt dåligt? av att inte få ha sex bör ni nog titta djupare på er problematik. 

Och då borde det inte vara synd om de personer inklusive kvinnor om de har sex med personer de inte attraheras av
  • Anonym (2024 augusti)
    Anonym (Hejhopp) skrev 2024-08-16 23:16:48 följande:

Vi har sexuell jämställdhet idag. Både män och kvinnor har fri vilja att säga ja eller nej till sex.

Det påstår kvinnor aldrig när de missgynnas sexuellt 
Svar på tråden Sexuell jämställdhet