• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Anonym (Sladdis2025)
    Siripiri skrev 2024-09-10 18:46:49 följande:
    Hur lång cykel brukar du ha? ☺️
    Bim fredag enligt NC. Hade äl 31/9☺️ 
    har dock haft 30-33 dagars cykel. Men oftast 30 dagar.
  • Siripiri
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-10 19:36:42 följande:
    Bim fredag enligt NC. Hade äl 31/9☺️ 
    har dock haft 30-33 dagars cykel. Men oftast 30 dagar.
    Då tycker jag inte vi slänger in handduken än😏
    Hur tidigt plusade du med dina första barn? ☺️ 
  • Anonym (Sladdis2025)
    Siripiri skrev 2024-09-10 20:34:29 följande:
    Då tycker jag inte vi slänger in handduken än😏
    Hur tidigt plusade du med dina första barn? ☺️ 
    Ingen aning 😂 var 8 & 14 år sedan 
    men borde det inte synas äl+10?😔
  • Siripiri
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-10 20:44:39 följande:
    Ingen aning 😂 var 8 & 14 år sedan 
    men borde det inte synas äl+10?😔
    Ah förstår att det är glömt 😂
    Gjorde det ju inte för mig.. ÄL +14 för mig ju! Sen om det går vägen vet vi ju inte än men ett plus i någon form får man väl vara glad för ☺️ 
  • Anonym (Sladdis2025)
    Siripiri skrev 2024-09-10 20:51:03 följande:
    Ah förstår att det är glömt 😂
    Gjorde det ju inte för mig.. ÄL +14 för mig ju! Sen om det går vägen vet vi ju inte än men ett plus i någon form får man väl vara glad för ☺️ 

Så wow 😍 Glad för din skull! ❤️
    Men hade du mensvärk? Jag har ju det 😔 Tror jag ska få mens när som ?

• Sucken
    Anonym (syskonlängtan) skrev 2024-09-10 12:21:14 följande:
    Jag blir fasen inte klok på min graf??🤯 är det någon annan som har lika hoppig som mig? Tycker allas är så jämna 😳
    Min graf är som en jojo. 😅 Jag vet inte om det är så positivt dock. Vi får se om det går hela vägen ändå. 🙂

• Siripiri
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-10 21:00:33 följande:

Så wow 😍 Glad för din skull! ❤️
    Men hade du mensvärk? Jag har ju det 😔 Tror jag ska få mens när som ?

Tack ♥️ Ja jag har haft molvärk sedan CD23, trodde verkligen i måndags och innan idag att det var mens, men nä det händer väl bara saker där nere helt enkelt 🙈 
  • Augustilejon
    Nanathalie skrev 2024-09-10 17:39:20 följande:
    Jag undrar varför tempen hoppar så? Jag har försökt tempa lite men glömmer typ jämt. De gånger jag tempat frekvent är typ igår och idag samma tid. Plus en gång i mitten på augusti samma tid. Men den var mycket lägre, det har gått från 36,46 till 36.75. Beror det på att man är senare i cykeln? Dålig på detta.
    Den typen av höjning är vad jag brukar få efter ägglossning.  Men eftersom temp är så individuellt är det svårt att dra några slutsatser baserat på några få temp, det behövs lite fler sammanhängande för att kunna se mönster. Sen kan ju tempen hoppa beroende på vad man ätit och druckit, när man lade sig, om man sovit med munnen öppen och sådär 😅 

Hoppas besöket på gyn kan hjälpa till med att förstå vad det är som händer med din cykel!
Svar på tråden BIM September 2024