BIM September 2024
Jag blir bara irriterad på äl-testerna. Kommer hoppa det i fortsättningen och testa temp nästa månad. Tog precis ett nytt och hållit mig i 4h med att kissa. Nu är det mycket svagare igen. Kan det ha varit stegring där den 4de på kvällen? För då hade jag jävligt ont i magen och hela dagen igår hade jag ont. Det är den tydligaste jag fått, men test sträcket är fortfarande svagare än kontrollsträcket. Den översta som bara har ett test är från nu. Om så fallet är det ganska minimal chans för min del denna månad. Natten till måndagen var sista chansen med sambon. Men sen får jag också tänka att detta är mitt första försök. Tycker ni alla är så otroligt starka som verkligen kämpar på för att uppnå era drömmar om en liten. Sen är det väldigt kul att se alla plus som dyker upp också .
Nu vet jag att det sägs att teststräcket ska vara starkare än kontrollsträcket för att vara positivt och yada yada men det har aldrig funkat på mig. Framförallt de stickorna du har har jag fått precis som du. Fördelen med att testa ofta och vid samma "tidpunkt" blir att man enkelt ändå ser stegeingen av LH som föregår av att kroppen försöker med ägglossningen. jag tycker absolut att man ser en stwgeing här, mina ser och har alltid sett likadana ut vid ÄL & jag har också blivit gravid på så "svaga" streck. Skiljer sig massor mellan märken också.
Skulle råda att kika mer på förändringarna & stegringen än själva intensiteten i strecken 😅