BIM September 2024
Väldigt lik min kurva denna månaden!
Bim-Lista sep-24
1/9 - Sucken (+)
1/9 - Angermanlandskan (-)
3/9 - Anonym (kakan) (+)
5/9 - Lilo1212 (+)
6/9 - cheryblossom
6/9 - Annpor (+)
7-9/9 - Siripiri
10/9 - hej567
10/9 - knyttets
11/9 - Anonym (Nr3)
11/9 - Snorkfröken
11/9 - shimano
13/9 - Supermario91
13/9 - clarababa
13/9 - Sandtrollet
13/9 - LiljanTR
13-14/9 - Linmathi
14/9 - Anonym (syskonlängtan)
15/9 - Anonym (Sladdis2025)
15/9 - LifeGiveYouLemonade
16/9 - Anon0141
16/9 - motheroftwo
16/9 - LokaHallon88
16/9 - TrueResolution
18/9 - Froglet
19/9 - Björkskogen
20/9 - EJT (oregelbunden cykel)
20/9 - Augustilejon
22/9 - Anonym(Lollo)
23/9 - Yasade
26/9 - Emlan93
27/9 - Heybae (oregelbunden cykel)
27/9 - Anonym (myggan89)
27/9 - Mikaaelaa
28/9 - Popcorn1990
30/9 - Angermanlandskan
30/9 - Babybooom24
? - Kapybaran (+)
? - Nanathalie (Ingen mens alls i augusti, oklar äl och bim)
? - Anonym(trean)
Hur går det för er som har BIM i dagarna?
Tycker det är helt galet att vi fått så många plus redan så tidigt in i September 🥹🤍
Så nyfiken på hur ni mår ni som väntar BIM det närmaste om det har testats eller om det väntas tålmodigt på BIM!? 😁
Cheryblossom, kom din mens?
Siripiri, din graf ser ju toppen ut, har du planer på att testa tidigt eller du inväntar BIM?
Hej567? Knyttets? Ni andra? 🥳
Jag ser! Tycker det är ganska tydligt på bilden för att vara så tidigt till och med. Mina första med förra barnet såg ut såhär "svagt" 😁🤞🏼
Om två dagar kommer det gissningsvis vara starkare 😍🙌🏽
Vad tror ni? Ser ni ett svagt streck? Det här är rfsu testa tidigt på bim -5 så är väldigt tidigt. Ska ta ett till på söndag 😊
Tycker mig också se något svagt! Dock så svagt/ojämt att det känns svårt att avgöra. Fortsätt testa! Sålänge mensen inte kommer & kroppen spelar ett sånt här spratt med dig finns iaf hopp!
är det hcg så ska ju hcg-nivåerna öka varannan dag. en ökning insikerar att allt fungerar som det ska med. Om du får ett streck som inte ökar alls över tid så hade jag ringt Gyn igen och försökt få en tid tidigare 😮?💨
Var det drygt 2v tills du skulle dit? Hoppas tiden går fort, ovissheten ääääääär ju så jobbig! 😫 Håller tummarna för dig dock, september verkar vara en dundermånad! 💕
men gud ja, blev ju dott svar som det svarades på! sorry! 🙈
skulle ju vara till Nanathalie 😮?💨
Tror du svarade till fel person nu 💕
Testade ett annat typ av test idag utöver cb early och känner mig bara allmänt inbillningssjuk. Jag försöker ju mest förstå vart i menscykeln jag befinner mig just nu. Väntar jag på bim? Har jag passerat bim? Väntar jag på äl?
Har fått tid till gyn om 2v.