Inlägg från: Anonym (N) |Visa alla inlägg
  • Anonym (N)

Hon säger att min personlighet gör henne kåt?

Jag hade blivit förbannad om någon sa så till mig. 

• Anonym (N)
    Anonym (Kär kille 29 år) skrev 2024-08-12 15:05:33 följande:
    Ja så kan det vara. Men du som tjej, är det så att charm/karisma/utstrålning räknas in i utseendet? enligt mig har dom inte med utseende att göra?
    Ja, det räknas in i utseendet och inte personligheten. 
  • Anonym (N)
    Anonym (Jo) skrev 2024-08-12 15:57:07 följande:

personlighet gör så otroligt mkt, det får igång mig rejält. En genuint fin människa, bra pappa är ett big turn on!!

Tur ni har. Då hade det varit enkelt att dejta. 
    Senaste killen hade underbar personlighet som man bara vill ha, men tyvärr gick jag inte igång sexuellt. Lycko ni som blir kåt på personlighet. 
  • Anonym (N)
    711freddan skrev 2024-08-12 16:13:07 följande:
    Charm & karisma är personlighetsdrag och har inte nåt med utseende att göra
    Jo. Det har det. Du kan tycka någon har charm och karisma utan att känna personen. 
  • Anonym (N)
    Man kan även fejka charm o man så vill. Så det har inget personligheten att göra. 
  • Anonym (N)
    Personlighet är vad som räknas när man känner personen på djupet och vet hur den är på riktigt. 

Jag visar också upp en charmig och karismatisk sida när jag är intresserad av någon. 
  • Anonym (N)
    711freddan skrev 2024-08-12 16:36:50 följande:
    fast nu säger du emot dig själv lite. För ja du kan fake karisma, låtsats vara världens charmör men är ett svin, svårt att göra det riktigt bra men det går.

ett utseende kan du dock inte fake, det har du oavsett du vill eller inte. Men du kan bättra på det med att ex träna, ta hand om dig själv tänka på din kost osv.
    Ja. Och jag blir inte kåt på mina vänner som har världens bästa personlighet. 
  • Anonym (N)
    711freddan skrev 2024-08-12 16:36:50 följande:
    fast nu säger du emot dig själv lite. För ja du kan fake karisma, låtsats vara världens charmör men är ett svin, svårt att göra det riktigt bra men det går.

ett utseende kan du dock inte fake, det har du oavsett du vill eller inte. Men du kan bättra på det med att ex träna, ta hand om dig själv tänka på din kost osv.
    Och ja. Jag hade blivit förbannad om någon är kåt på mig men inte tycker jag är snygg.
  • Anonym (N)
    Anonym (Noppe) skrev 2024-08-12 17:11:53 följande:
    Du behöver inte ha sex med denne. Ingen som tvingar dig.

I ts exempel så säger hon inte att hon tycker han är ful utan framhäver hans personlighet som den främsta faktorn för kåthet.

Tycker det är konstigt att många inte verkar förstå att människor är olika och attraheras av olika saker.
    Nä, det har jag inte heller. 
    Skulle inte sjunka så lågt. tycker inte min partner jag är 10/10 Får det vara.
  • Anonym (N)
    Anonym (Noppe) skrev 2024-08-12 17:14:45 följande:
    Näha, finns det bara en form av bra personlighet alltså? 

Du betraktar saken väldigt dimensionslöst.

Jag sa att om jag vore honom skulle jag inte bli glad.

Det är inget jag accepterar. 

Svar på tråden Hon säger att min personlighet gör henne kåt?