Hon säger att min personlighet gör henne kåt?
Hej. Jag är en kille på knappt 30 som under ungefär en månads tid börjat dejta en tjej jag vart intresserad av länge.
jag har spanat in henne ett års tid men aldrig gjort nåt närmande eller nånting för jag var säker på att mitt yttre inte skulle räcka till, att jag måste glömma henne och komma ner på jorden.
men så tänkte jag att jag måste försöka, går det åt helvete så gör det. Så jag frågade henne spontant en dag på gymmet vi tränar på om hon ville ta en lunch och sen gick det som de gick.
vi har haft ett tiotal dejter nu och ses mer ofta sen ett par veckor. Jag är Ingen fitness modell eller barbie Ken i mitt yttre, jag är rätt medelmåttig ok tränad ingen ölmage o inget sexpack, kanske en 5 på en 10 skala. Men brukar få beröm för min karisma och charm.
för nån vecka sen när vi haft sex så fråga jag vad hon gillar så mycket med mig, då sa hon bla att min underbara personlighet gör henne kåt. Jag har tänkt en del på detta sen dess, kan en personlighet Verkligen göra nån kåt?
jag har inbillat mig att jag fallit för vissa tjejer för dom är så härliga att bara få vara nära och dom pratar eller nåt på ett sätt som får mig att gå igång.
men för er kvinnor när det gäller killar? Stämmer verkligen detta? Är det självförtroende eller vad som gör att en personlighet blir så tändande? Eller vad? Jag vill förstå bättre!!