Varför har kvinnor string på stranden?
Vad är det för mening med att visa de vita skinkorna? Något som man inte alls gjorde förr i tiden. Många har en alldeles för stor bak med celluliter, och det är inte snyggt. Så varför har man det?
Vad är det för mening med att visa de vita skinkorna? Något som man inte alls gjorde förr i tiden. Många har en alldeles för stor bak med celluliter, och det är inte snyggt. Så varför har man det?
De flesta har väl det för att de känner för det... får man anta.
Själv tycker jag inte att det är jättesnyggt men det är min åsikt. Vill andra så varsågod.
Däremot ser det lustigt ut när man med flit valt en väldigt liten byxa som man sen går och drar i för att skyla sig. Då kanske man borde valt en annan modell
Varför går fula gubbar runt och blottar sina fula ölkaggar överallt. Sånt
är ju på riktigt.
Mitt ex hade det för att hon ville ha en jämn solbränna. Dock hade hon inte en massa celluliter.
Magtröja och string kräver fina former. Annars bör man låta bli då man bara gör bort sig. Även om inte folk säger det öppet så pratas det om dessa individer som i dagligt tal anses modiga. Men dom flesta är eniga om att det ser bedrövligt ut.
Det är så läckert med tjejer som vågar visa upp sig. I string på stranden är grymt sexigt.
För att modet ser ut så. Jag gillar inte att visa skinkorna men då har jag fått jaga efter badkläder som täcker.
Exempelvis har stronger fina, sköna och sportiga överdelar men på underdelen hänger röven ut. Tom många shapingbaddräkter som ska hålla in magen täcker inte röven på en smal modell, då gör den det avgjort inte på en kvinna som köper en baddräkt som ska hålla in magen.
För att modet ser ut så. Jag gillar inte att visa skinkorna men då har jag fått jaga efter badkläder som täcker.
Exempelvis har stronger fina, sköna och sportiga överdelar men på underdelen hänger röven ut. Tom många shapingbaddräkter som ska hålla in magen täcker inte röven på en smal modell, då gör den det avgjort inte på en kvinna som köper en baddräkt som ska hålla in magen.
Jag tycker det är bra att folk gör det så att jag kan få skratta på stranden! Ser ju för jävligt ut.
Jag vägrar skämmas över min stora bak även om den är blek, har celluliter och gropar och dallrar för mycket, så jag har inget emot att visa upp den istället. Och alltid kul om någon stör sig på skavankerna.
Jag tycker det är bra att folk gör det för att det är snyggt och man får en finare bränna. Synd att inte fler män vågar använda stringbadbyxor.
Man vill ju helst ha en bra solbränna