Inlägg från: Anonym (Borderlina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Borderlina)

Varför har kvinnor string på stranden?

För att min man skall titta på min rumpa. Jag har fått någon slags ego-kick/narcissistic? fixering över detta där jag känner starka välbehagskänslor över att han inte verkar intresserad av att titta på andra och spanar in mig. Så jag vill att han skall se så mycket som möjligt.

• Anonym (Borderlina)
    Anonym (.) skrev 2024-08-05 14:35:17 följande:
    Förstår!

Klart man vill att ens partner skall spana in en och få bekräftelse att an är lika attraktiv för personen och att intresset finns där.

Tänk så jobbigt det är när man tror att ens partner har tappat intresset.

Ibland vet man bara inte vart partnern har och det tycker jag är så jobbigt!

Även om man frågar rakt ut, så får man ju bara muntligt svar, som förmodligen bara är ett ''positivt'' svar, för hur skall egentligen en partner ge ett genuint svar. Det är ju enklare att ''baka'' långsamt bakåt, så måste man själv räkna ut och förstå.

Så när man väl märker av uppskattningen, det spontana telefonsamtalet eller SMS:et och få känna sig som om allt är som det skall och kärleken är fortfarande där, så känner man sig så överlycklig och allt annan runt omkring en är bara 'bageteller, så kan man gå runt och vara positivt och glad!

Förlåt, jag kom av mig. Men jag ville abra bekräfta att jag förstå dig hellt.

Ibland önska man att man bara kunde få läsa tankarna, bara under den delen om partnern är fortfarande attraherad av en. Tankeläsning för allting annat, får stå för dessa. Man vill ju respektera intergiten. Men abra den delen som man kan läsa av, om personen fortfarande älskar en. DEt hade varit något!!!
    Ja så är det. Med exet om vi var på stranden så kändes det som att vilken kvinna som helst var mer intressant att titta på än mig. Med min man nu käns det som det kunde vara 100 helt nakna kvinnor där men han hade ändå spanat in och dreglat över mig. 
Svar på tråden Varför har kvinnor string på stranden?