Varför har kvinnor string på stranden?
Vad är det för mening med att visa de vita skinkorna? Något som man inte alls gjorde förr i tiden. Många har en alldeles för stor bak med celluliter, och det är inte snyggt. Så varför har man det?
Vad är det för mening med att visa de vita skinkorna? Något som man inte alls gjorde förr i tiden. Många har en alldeles för stor bak med celluliter, och det är inte snyggt. Så varför har man det?
Jag vägrar skämmas över min stora bak även om den är blek, har celluliter och gropar och dallrar för mycket, så jag har inget emot att visa upp den istället. Och alltid kul om någon stör sig på skavankerna.
Så gjorde man förr i tiden.
Om man bara skulle visa upp det som var snyggt så hade det varit ganska folktomt utomhus.
Låt kvinnorna få gå med sin sting! Det kommer en tid när kvinnorna slutar.Min bleka rumpa skulle må bra av sommarsolen.
Förr satt kvinnorna toppless. Allt går i en trend.
Jag vill ha mer rumpor!
Du får blunda så är problemet löst.
För att min man skall titta på min rumpa. Jag har fått någon slags ego-kick/narcissistic? fixering över detta där jag känner starka välbehagskänslor över att han inte verkar intresserad av att titta på andra och spanar in mig. Så jag vill att han skall se så mycket som möjligt.
Du behöver ju inte kolla.
För att min man skall titta på min rumpa. Jag har fått någon slags ego-kick/narcissistic? fixering över detta där jag känner starka välbehagskänslor över att han inte verkar intresserad av att titta på andra och spanar in mig. Så jag vill att han skall se så mycket som möjligt.
Jag förstår inte heller men förmodligen pga bekräftelsebehov och dåligt självförtroende. Grannkvinnan mitt emot mig solar och går runt på tomten och visar upp sig i stringbikini och verkar tro att hon är snygg men rumpan är platt som en pannkaka så inte attraktiv för fem öre