• Anonym (Ninni)

Varför har kvinnor string på stranden?

Vad är det för mening med att visa de vita skinkorna? Något som man inte alls gjorde förr i tiden. Många har en alldeles för stor bak med celluliter, och det är inte snyggt. Så varför har man det?

• Svar på tråden Varför har kvinnor string på stranden?
  • Anonym (C)

Jag vägrar skämmas över min stora bak även om den är blek, har celluliter och gropar och dallrar för mycket, så jag har inget emot att visa upp den istället. Och alltid kul om någon stör sig på skavankerna.

• Anonym (I)

Så gjorde man förr i tiden.

• välbärgad man i mina bästa år
    Anonym (Ninni) skrev 2024-08-05 13:48:35 följande:

Vad är det för mening med att visa de vita skinkorna? Något som man inte alls gjorde förr i tiden. Många har en alldeles för stor bak med celluliter, och det är inte snyggt. Så varför har man det?

Är hon vit eller blek om röven så ska hon självklart gå i string så har hon ju en chans att få lite sol och solbränna på skinkorna.
    Om hon är fet eller har stor röv med celluliter skiter jag ärligt talat i. Tittar bara åt ett annat håll. Stranden är till för alla.  Cool
  • Evalenabena

Låt kvinnorna få gå med sin sting! Det kommer en tid när kvinnorna slutar.Min bleka rumpa skulle må bra av sommarsolen.

Förr satt kvinnorna toppless. Allt går i en trend.

Jag vill ha mer  rumpor!
    Du får blunda så är problemet löst.

• Anonym (Borderlina)

För att min man skall titta på min rumpa. Jag har fått någon slags ego-kick/narcissistic? fixering över detta där jag känner starka välbehagskänslor över att han inte verkar intresserad av att titta på andra och spanar in mig. Så jag vill att han skall se så mycket som möjligt.

• Anonym (.)
    Anonym (Ninni) skrev 2024-08-05 13:48:35 följande:

Vissa tycker det är skönt?

Vissa kanske tycker det är kul med att visa upp sig och känna sig sexig?

Finns säker massa olika anledningar.

Det där med att ''det inte är snyggt'', är en diskussionsfråga. Det är din personliga åsikt. Många tycker nog om att ha på sig sådant och tycka sig själv vara sexig och snygg. Och om det är den anledningen till varför just den personen har på sig string på stranden, så är det bra att denne får känna så.

Är det för att det är skönt för personen, så är det också bra att personen vill och kan ta på sig string.

Människor får leva livet.

Förr i tiden var man toppless. Jag vet inte hur det var förr. Men kan tänka mig att det inte skulle funka i dagens läge. Eller så kanske det skulle visst kunna funka?

Hade du också stört på dig om kvinnor fick vara toppless?

Bra att vara utan BH egentligen, har jag hört.

Försök leva ditt eget liv.

Med fullaste respekt. Känner du dig avundsjuk, om jag får fråga.

Eller är du en okunnig man, som låtsas vara en kvinna bakomskärmen och vill ha svar ifrån kvinnor. Kanske hoppas du att en och annan kvinna skall skriva: ''Så alla män kan dregla för mig.''.?

Om du är en man, så kanske du hoppas på ett sådant svar, så kan du tycka det är trevligt att kolla lite mer uppenbart och inte behöver ''smyg-kolla''?

Simpel svar till varför kvinnor har string. Svaret är att det finns mängder med olika anledningar. Det är bara använda hjärnan, så hittar du olika teorier.
  • Anonym (Jessica)

Du behöver ju inte kolla. 

• Anonym (.)
    Anonym (Borderlina) skrev 2024-08-05 14:30:49 följande:

För att min man skall titta på min rumpa. Jag har fått någon slags ego-kick/narcissistic? fixering över detta där jag känner starka välbehagskänslor över att han inte verkar intresserad av att titta på andra och spanar in mig. Så jag vill att han skall se så mycket som möjligt.

Förstår!

Klart man vill att ens partner skall spana in en och få bekräftelse att an är lika attraktiv för personen och att intresset finns där.

Tänk så jobbigt det är när man tror att ens partner har tappat intresset.

Ibland vet man bara inte vart partnern har och det tycker jag är så jobbigt!

Även om man frågar rakt ut, så får man ju bara muntligt svar, som förmodligen bara är ett ''positivt'' svar, för hur skall egentligen en partner ge ett genuint svar. Det är ju enklare att ''baka'' långsamt bakåt, så måste man själv räkna ut och förstå.

Så när man väl märker av uppskattningen, det spontana telefonsamtalet eller SMS:et och få känna sig som om allt är som det skall och kärleken är fortfarande där, så känner man sig så överlycklig och allt annan runt omkring en är bara 'bageteller, så kan man gå runt och vara positivt och glad!

Förlåt, jag kom av mig. Men jag ville abra bekräfta att jag förstå dig hellt.

Ibland önska man att man bara kunde få läsa tankarna, bara under den delen om partnern är fortfarande attraherad av en. Tankeläsning för allting annat, får stå för dessa. Man vill ju respektera intergiten. Men abra den delen som man kan läsa av, om personen fortfarande älskar en. DEt hade varit något!!!
  • Anonym (Skitfult!)

Jag förstår inte heller men förmodligen pga bekräftelsebehov och dåligt självförtroende. Grannkvinnan mitt emot mig solar och går runt på tomten och visar upp sig i stringbikini och verkar tro att hon är snygg men rumpan är platt som en pannkaka så inte attraktiv för fem öre

Svar på tråden Varför har kvinnor string på stranden?