• Anonym (Ninni)

Varför har kvinnor string på stranden?

Vad är det för mening med att visa de vita skinkorna? Något som man inte alls gjorde förr i tiden. Många har en alldeles för stor bak med celluliter, och det är inte snyggt. Så varför har man det?

• Svar på tråden Varför har kvinnor string på stranden?
  • Anonym (Lelle)

Av samma anledning som jag har det, att visa att man är tillgånglig

• Anonym (.)
    Anonym (Lelle) skrev 2024-08-05 15:26:38 följande:

Av samma anledning som jag har det, att visa att man är tillgånglig

Jag tror det finnas olika.
  • Anonym (Sol)

Tycker själv det är fult med string, också när rumpan är slät, fast och perfekt. Men jag kan samtidigt tycka att det ser värre ut med halva rumpan kritvit, och ytterkanterna av den solbrun. Så för egen del? Förstår jag alla dom som väljer att sola i string. 

Skulle inte själv sola i string på publik badstrand, men hemma? Ja då brukar jag göra det. Är kvinna själv. 

• Anonym (Tjej)

Man har det såklart för att bli brun. Så lite tyg som möjligt o så mkt sol som möjligt på huden. 

har aldrig ens tänkt tanken att jag skulle på nåt vis visa upp mig. Haha

• Anonym (Grape)

Blev en smula förvånad över hur många som använder stringbikini i år. Var på chartersemester för första gången och måste säga att det inte var så himla najs med alla bara ändor bland föräldrarna i barnpoolen. Är det inte lite gränslöst att gå runt med bara ett snöre mellan skinkorna in public? Ni skulle sett dotterns min när det kom en naken rumpa mot henne från badstegen ner i poolen (kvinna som inte såg sig för innan hon började gå ner i poolen). 

Skiter i hur folk ser ut men kom igen, det är inte classy att springa runt så bland folk. Plus att det är ganska ofräscht att sätta sin nakna röv på stolarna i poolbaren som andra ska sitta på också. 

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Grape) skrev 2024-08-05 16:26:41 följande:

Blev en smula förvånad över hur många som använder stringbikini i år. Var på chartersemester för första gången och måste säga att det inte var så himla najs med alla bara ändor bland föräldrarna i barnpoolen. Är det inte lite gränslöst att gå runt med bara ett snöre mellan skinkorna in public? Ni skulle sett dotterns min när det kom en naken rumpa mot henne från badstegen ner i poolen (kvinna som inte såg sig för innan hon började gå ner i poolen). 

Skiter i hur folk ser ut men kom igen, det är inte classy att springa runt så bland folk. Plus att det är ganska ofräscht att sätta sin nakna röv på stolarna i poolbaren som andra ska sitta på också. 

Äsch de är ju bara lite hud. Tror inte att man gnuggar själva rövhålet mot stolen iaf 
  • Anonym (Man)

Magtröja och string kräver fina former. Annars bör man låta bli då man bara gör bort sig. Även om inte folk säger det öppet så pratas det om dessa individer som i dagligt tal anses modiga. Men dom flesta är eniga om att det ser bedrövligt ut.

• Anonym (M)
    Anonym (C) skrev 2024-08-05 13:54:41 följande:

Jag vägrar skämmas över min stora bak även om den är blek, har celluliter och gropar och dallrar för mycket, så jag har inget emot att visa upp den istället. Och alltid kul om någon stör sig på skavankerna.

Det gör du rätt i! Och vem bryr sig om lite rumpdaller?
  • EnAnonumius
    Anonym (Ninni) skrev 2024-08-05 13:48:35 följande:
    Varför har kvinnor string på stranden?

Vad är det för mening med att visa de vita skinkorna? Något som man inte alls gjorde förr i tiden. Många har en alldeles för stor bak med celluliter, och det är inte snyggt. Så varför har man det?

Då vet vi vad du inte tycker är snyggt..
    Fast detta bör du har i din kunskapsbank också:
    Smaken är som baken tudelad.

Om du ser något du inte tycker är snyggt så kan du bara titta åt andra hållet. Svårare än så är det inte.

Varför många kvinnor bär det, tja det finns många kvinnor som inte vill ha en vit bakdel till sin solbränna. Och för att få en brun fin färg även på baken så räcker det ju att häcken är näck (string)...

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym

Osnyggt att gå omkring och visa upp ett babianarsle

Svar på tråden Varför har kvinnor string på stranden?