Varför har kvinnor string på stranden?
Man har det såklart för att bli brun. Så lite tyg som möjligt o så mkt sol som möjligt på huden.
har aldrig ens tänkt tanken att jag skulle på nåt vis visa upp mig. Haha
Man har det såklart för att bli brun. Så lite tyg som möjligt o så mkt sol som möjligt på huden.
har aldrig ens tänkt tanken att jag skulle på nåt vis visa upp mig. Haha
Blev en smula förvånad över hur många som använder stringbikini i år. Var på chartersemester för första gången och måste säga att det inte var så himla najs med alla bara ändor bland föräldrarna i barnpoolen. Är det inte lite gränslöst att gå runt med bara ett snöre mellan skinkorna in public? Ni skulle sett dotterns min när det kom en naken rumpa mot henne från badstegen ner i poolen (kvinna som inte såg sig för innan hon började gå ner i poolen).
Skiter i hur folk ser ut men kom igen, det är inte classy att springa runt så bland folk. Plus att det är ganska ofräscht att sätta sin nakna röv på stolarna i poolbaren som andra ska sitta på också.
För att modet ser ut så. Jag gillar inte att visa skinkorna men då har jag fått jaga efter badkläder som täcker.
Exempelvis har stronger fina, sköna och sportiga överdelar men på underdelen hänger röven ut. Tom många shapingbaddräkter som ska hålla in magen täcker inte röven på en smal modell, då gör den det avgjort inte på en kvinna som köper en baddräkt som ska hålla in magen.