Varför har kvinnor string på stranden?
Anonym (Ninni) skrev 2024-08-05 13:48:35 följande:
Varför har kvinnor string på stranden?Vad är det för mening med att visa de vita skinkorna? Något som man inte alls gjorde förr i tiden. Många har en alldeles för stor bak med celluliter, och det är inte snyggt. Så varför har man det?
Vissa kanske tycker det är kul med att visa upp sig och känna sig sexig?
Finns säker massa olika anledningar.
Det där med att ''det inte är snyggt'', är en diskussionsfråga. Det är din personliga åsikt. Många tycker nog om att ha på sig sådant och tycka sig själv vara sexig och snygg. Och om det är den anledningen till varför just den personen har på sig string på stranden, så är det bra att denne får känna så.
Är det för att det är skönt för personen, så är det också bra att personen vill och kan ta på sig string.
Människor får leva livet.
Förr i tiden var man toppless. Jag vet inte hur det var förr. Men kan tänka mig att det inte skulle funka i dagens läge. Eller så kanske det skulle visst kunna funka?
Hade du också stört på dig om kvinnor fick vara toppless?
Bra att vara utan BH egentligen, har jag hört.
Försök leva ditt eget liv.
Med fullaste respekt. Känner du dig avundsjuk, om jag får fråga.
Eller är du en okunnig man, som låtsas vara en kvinna bakomskärmen och vill ha svar ifrån kvinnor. Kanske hoppas du att en och annan kvinna skall skriva: ''Så alla män kan dregla för mig.''.?
Om du är en man, så kanske du hoppas på ett sådant svar, så kan du tycka det är trevligt att kolla lite mer uppenbart och inte behöver ''smyg-kolla''?
Simpel svar till varför kvinnor har string. Svaret är att det finns mängder med olika anledningar. Det är bara använda hjärnan, så hittar du olika teorier.