• Anonym (Vill uppvakta min man)

Män! Hur vill ni bli uppvaktade?

Jag är kvinna som är i en relation med en man. Vi bor inte ihop och har varit tillsammans i mer än 1.5 år. Jag skulle vilja uppvakta min särbo, typ överraska honom med något. 

Vad tycker ni män mest om när det gäller att bli uppvaktade? Hur får er kvinna er på fall?

• Svar på tråden Män! Hur vill ni bli uppvaktade?
  • Freddie K

Gärna en god middag och att hon klär upp sig lite eller att man går på restaurang och äter gott och kanske avslutar hemma med ett glas vin och så. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (så här uppvaktar jag min man)

Min man tycker om att jag lagar man för honom. Eftersom han är den som lagar man hemma om jag lagar man nån gång då blir han överraskad och blir rätt så glad. Dessutom blir han glad av lite go whisky och chocklad. 

Freddie K skrev 2024-07-31 07:22:32 följande:

Gärna en god middag och att hon klär upp sig lite eller att man går på restaurang och äter gott och kanske avslutar hemma med ett glas vin och så. 

Vi ska faktiskt gå ut och äta i helgen och han ska sova hos mig efteråt. Vi bor inte tillsammans. Jag brukar klä upp mig (gillar färgglada klänningar) och hsn brukar uppskatta det!
    Anonym (så här uppvaktar jag min man) skrev 2024-07-31 10:38:11 följande:

Min man tycker om att jag lagar man för honom. Eftersom han är den som lagar man hemma om jag lagar man nån gång då blir han överraskad och blir rätt så glad. Dessutom blir han glad av lite go whisky och chocklad. 

Jag bjöd faktiskt hem honom till mig igår på mat. Han har börjat jobba men jag är fortfarande ledig. Han uppskattade allt så mat vet jag fungerar bra!
  • Anonym (Iolin)

När vi var i det läget i relationen tror jag att det han uppskattade mest var när jag engagerade mig i hans intressen. Om jag hade köpt biljetter för oss två till fotbollsderby tex, då hade han blivit överlycklig, eller om jag hade bokat bord där ett band som i första hand han gillar och inte jag, spelade. 

Numera uppskattar han en sovmorgon en lördag eller att ha möjlighet att ta en fika med en kompis.  

Anonym (Iolin) skrev 2024-07-31 10:45:15 följande:

När vi var i det läget i relationen tror jag att det han uppskattade mest var när jag engagerade mig i hans intressen. Om jag hade köpt biljetter för oss två till fotbollsderby tex, då hade han blivit överlycklig, eller om jag hade bokat bord där ett band som i första hand han gillar och inte jag, spelade. 

Numera uppskattar han en sovmorgon en lördag eller att ha möjlighet att ta en fika med en kompis.  

Vi bor inte tillsammans så vi har väldigt mycket frihet att göra vad vi vill! Självklart tycker väl alla män om att deras kvinnor anstränger sig för deras skull? Att få sovmorgon eller fika med en kompis hör väl inte till att uppvakta? 
  • Anonym (Iolin)
    Anonym (Vill uppvakta min man) skrev 2024-07-31 10:54:11 följande:
    Vi bor inte tillsammans så vi har väldigt mycket frihet att göra vad vi vill! Självklart tycker väl alla män om att deras kvinnor anstränger sig för deras skull? Att få sovmorgon eller fika med en kompis hör väl inte till att uppvakta? 
    Du verkar helt ha missat det första stycket i mitt inlägg, som var det som innehöll svaret på din fråga. 
    Anonym (Iolin) skrev 2024-07-31 11:34:49 följande:
    Du verkar helt ha missat det första stycket i mitt inlägg, som var det som innehöll svaret på din fråga. 
    Du skrev det som att du uppvaktade hon förr men inte nu längre. 
  • Freddie K
    Anonym (Vill uppvakta min man) skrev 2024-07-31 10:42:30 följande:
    Vi ska faktiskt gå ut och äta i helgen och han ska sova hos mig efteråt. Vi bor inte tillsammans. Jag brukar klä upp mig (gillar färgglada klänningar) och hsn brukar uppskatta det!
    Det låter bra. Och kanske lite mys till kvällen? Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Frun)

Vad tycker din kille om att göra? Eller finns det något han vill slippa göra? 

Min man tycker om att jag köper nya kläder åt honom, då han själv hatar att leta och köpa kläder. Så ett par nya jeans och en tröja är alltid uppskattat. Sen är det vissa maträtter eller bakverk som han tycker om extra mycket som jag brukar göra. Jag är väldigt bra på att ta hand fötter så ibland får han en rejäl pedikyr och fotmassage. 

Svar på tråden Män! Hur vill ni bli uppvaktade?