• Anonym (Vill uppvakta min man)

Män! Hur vill ni bli uppvaktade?

Jag är kvinna som är i en relation med en man. Vi bor inte ihop och har varit tillsammans i mer än 1.5 år. Jag skulle vilja uppvakta min särbo, typ överraska honom med något. 

Vad tycker ni män mest om när det gäller att bli uppvaktade? Hur får er kvinna er på fall?

• Svar på tråden Män! Hur vill ni bli uppvaktade?
  • En glad tjej
    Freddie K skrev 2024-07-31 12:21:27 följande:
    Det låter bra. Och kanske lite mys till kvällen? Glad
    Det får vi hoppas Skrattande Jag vet att mitt ena barn inte ska vara hemma, ev. är mitt andra barn hemma men hon är vuxen och håller sig mest för sig själv. 
  • Freddie K
    En glad tjej skrev 2024-07-31 12:46:04 följande:
    Det får vi hoppas Skrattande Jag vet att mitt ena barn inte ska vara hemma, ev. är mitt andra barn hemma men hon är vuxen och håller sig mest för sig själv. 
    Ok, men det låter bra. Kanske ett härligt bad tillsammans? Jag och mitt ex brukade bada ganska mycket tillsammans och det var trevligt. Sen kanske en härlig massage eller så? Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • En glad tjej
    Freddie K skrev 2024-07-31 12:47:55 följande:
    Ok, men det låter bra. Kanske ett härligt bad tillsammans? Jag och mitt ex brukade bada ganska mycket tillsammans och det var trevligt. Sen kanske en härlig massage eller så? Glad
    Nja, mitt badkar lämpar sig bäst för en person haha! Vi är hyfsat långa båda två så hade nog haft lite svårt att båda två få plats haha!
  • Freddie K
    En glad tjej skrev 2024-07-31 13:04:21 följande:
    Nja, mitt badkar lämpar sig bäst för en person haha! Vi är hyfsat långa båda två så hade nog haft lite svårt att båda två få plats haha!
    Hehe, ok, men en härlig dusch då? Ni tvålar in varandra. Känner varandras händer över era nakna kroppar. Flört
  • En glad tjej
    Freddie K skrev 2024-07-31 13:06:15 följande:
    Hehe, ok, men en härlig dusch då? Ni tvålar in varandra. Känner varandras händer över era nakna kroppar. Flört
    Inte i mitt badkar haha! För trångt, sen är ju dottern hemma också! Men i somras när vi var på semester hade vi en mysig stund i duschen på hotellet.
  • Freddie K
    En glad tjej skrev 2024-07-31 13:09:50 följande:
    Inte i mitt badkar haha! För trångt, sen är ju dottern hemma också! Men i somras när vi var på semester hade vi en mysig stund i duschen på hotellet.
    Ok, vad synd. Ja, det kan jag tänka mig att ni hade. Tycker det är så mysigt att duscha med någon. Flört
  • Anonym (så här uppvaktar jag min man)
    Anonym (Vill uppvakta min man) skrev 2024-07-31 10:43:46 följande:
    Jag bjöd faktiskt hem honom till mig igår på mat. Han har börjat jobba men jag är fortfarande ledig. Han uppskattade allt så mat vet jag fungerar bra!
    Låter jättebra! Det bästa tror jag är något personligt, om du visar att du t.ex har lyssnat på hans personliga intressen, om det är nån råvara eller rätt han gillar. Nån aktivtet han föredrar osv. Sen så är det så att det är verkligen okej att köpa blommor till män också. Jag läste nånstans att 70% av män får deras första bukett på deras begravning.Skrattande
  • En glad tjej
    Anonym (Frun) skrev 2024-07-31 12:30:14 följande:

Vad tycker din kille om att göra? Eller finns det något han vill slippa göra? 

Min man tycker om att jag köper nya kläder åt honom, då han själv hatar att leta och köpa kläder. Så ett par nya jeans och en tröja är alltid uppskattat. Sen är det vissa maträtter eller bakverk som han tycker om extra mycket som jag brukar göra. Jag är väldigt bra på att ta hand fötter så ibland får han en rejäl pedikyr och fotmassage. 

Vi bor inte tillsammans och det är så många gånger jag erbjudit min hjälp med diverse saker hos honom. Oftast säger han nej, han anser att jag inte ska behöva jobba hos honom. Med mat är det dock annorlunda, han tycker om att jag lagar mat så ikväll ska jag faktiskt hem till honom och laga mat.

När det gäller kläder så är det svårt, jag har svårt med hans storlek, tycker det är bättre han provar innan. Jag köpte en hoodie en gång och den sitter ok men han är lång och smal och har ganska långa armar så han måste prova kläderna innan. 
  • En glad tjej
    Anonym (så här uppvaktar jag min man) skrev 2024-07-31 22:39:29 följande:
    Låter jättebra! Det bästa tror jag är något personligt, om du visar att du t.ex har lyssnat på hans personliga intressen, om det är nån råvara eller rätt han gillar. Nån aktivtet han föredrar osv. Sen så är det så att det är verkligen okej att köpa blommor till män också. Jag läste nånstans att 70% av män får deras första bukett på deras begravning.Skrattande
    Han har fått blommor av mig, jag köpte fina plastblommor (snittblommor). De har han fortfarande stående i fina vaser och de blev han glad över. 
  • Anonym (Iolin)
    Anonym (Vill uppvakta min man) skrev 2024-07-31 12:03:46 följande:
    Du skrev det som att du uppvaktade hon förr men inte nu längre. 
    Förstår. Det jag ville få fram var att uppvaktning/omtanke kan se väldigt olika ut beroende på livssituation. Det kändes dumt att bara svara hur jag uppvaktar/värnar om honom idag när vårt liv ser så annorlunda ut jämför med ert. Därför svarade jag först vad han hade gillat på den tiden vi levde så som ni gör nu och sen sist lite kort vad vi har möjlighet att göra för varandra idag. 
Svar på tråden Män! Hur vill ni bli uppvaktade?