Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Män! Hur vill ni bli uppvaktade?

Gärna en god middag och att hon klär upp sig lite eller att man går på restaurang och äter gott och kanske avslutar hemma med ett glas vin och så. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Anonym (Vill uppvakta min man) skrev 2024-07-31 10:42:30 följande:
    Vi ska faktiskt gå ut och äta i helgen och han ska sova hos mig efteråt. Vi bor inte tillsammans. Jag brukar klä upp mig (gillar färgglada klänningar) och hsn brukar uppskatta det!
    Det låter bra. Och kanske lite mys till kvällen? Glad
  • Freddie K
    En glad tjej skrev 2024-07-31 12:46:04 följande:
    Det får vi hoppas Skrattande Jag vet att mitt ena barn inte ska vara hemma, ev. är mitt andra barn hemma men hon är vuxen och håller sig mest för sig själv. 
    Ok, men det låter bra. Kanske ett härligt bad tillsammans? Jag och mitt ex brukade bada ganska mycket tillsammans och det var trevligt. Sen kanske en härlig massage eller så? Glad
  • Freddie K
    En glad tjej skrev 2024-07-31 13:04:21 följande:
    Nja, mitt badkar lämpar sig bäst för en person haha! Vi är hyfsat långa båda två så hade nog haft lite svårt att båda två få plats haha!
    Hehe, ok, men en härlig dusch då? Ni tvålar in varandra. Känner varandras händer över era nakna kroppar. Flört
  • Freddie K
    En glad tjej skrev 2024-07-31 13:09:50 följande:
    Inte i mitt badkar haha! För trångt, sen är ju dottern hemma också! Men i somras när vi var på semester hade vi en mysig stund i duschen på hotellet.
    Ok, vad synd. Ja, det kan jag tänka mig att ni hade. Tycker det är så mysigt att duscha med någon. Flört
Svar på tråden Män! Hur vill ni bli uppvaktade?