• Anonym (Polisen)

Vad är fördelen?

....för en svensk om Trump blir president i usa?

• Svar på tråden Vad är fördelen?
  • Anonym (Polisen)

Det verkar vara många svenskar som vill att han ska bli president. Oklart vad det skulle göra som gynnar Sverige.

• Anonym (X)
    Anonym (Polisen) skrev 2024-07-23 20:18:39 följande:

Det verkar vara många svenskar som vill att han ska bli president. Oklart vad det skulle göra som gynnar Sverige.

Källa på det?
  • Anonym (H)
    Anonym (X) skrev 2024-07-23 20:21:14 följande:
    Källa på det?
    Det är väl mest en handfull SD:are och mer extrema som håller på Trump. Ja de kanske är många i antal men ändå en stor minoritet av svenskarna.
  • Dr Nail

1. Det blir mer underhållning. Oavsett vad man tycker om Trump så är det aldrig tråkigt med honom.

• Anonym (Polisen)
    Anonym (X) skrev 2024-07-23 20:21:14 följande:
    Källa på det?
    Vad menar du? Tror du inga svenskar vill ha honom som president? Det är inte min uppfattning. Eller menar du att någon sorts väljarbarometer om usas president ska ha skett i Sverige?
  • Anonym (Polisen)
    Anonym (H) skrev 2024-07-23 20:27:09 följande:
    Det är väl mest en handfull SD:are och mer extrema som håller på Trump. Ja de kanske är många i antal men ändå en stor minoritet av svenskarna.
    Jag förstår ändå inte syftet som skulle gynna Sverige. Oavsett vad man röstar på i Sverige.
  • Anonym (X)
    Anonym (Polisen) skrev 2024-07-23 20:34:30 följande:
    Vad menar du? Tror du inga svenskar vill ha honom som president? Det är inte min uppfattning. Eller menar du att någon sorts väljarbarometer om usas president ska ha skett i Sverige?
    Jag undrar om du har en källa på det du skrev:

Det verkar vara många svenskar som vill att han ska bli president.

Jag har inte skrivit varken bu eller bä om det, jag bara undrar var du fått din åsikt ifrån. Hur många är många?
  • Anonym (X)
    Dr Nail skrev 2024-07-23 20:31:00 följande:

1. Det blir mer underhållning. Oavsett vad man tycker om Trump så är det aldrig tråkigt med honom.

Fast det blir det ju även om han förlorar. Då blir det en upprepning av förra valet, där han kommer att gapa och skrika om valfusk mm. 
  • Anonym (Polisen)
    Anonym (X) skrev 2024-07-23 20:39:52 följande:
    Jag undrar om du har en källa på det du skrev:

Det verkar vara många svenskar som vill att han ska bli president.

Jag har inte skrivit varken bu eller bä om det, jag bara undrar var du fått din åsikt ifrån. Hur många är många?

Varför skulle det finnas en källa på det? Menar du att det inte finns någon i Sverige som vill att Trump ska vinna valet? Bor du själv i Sverige och vill att Trump ska vinna valet? I så fall kan du väl berätta hur du anser det skulle gynna Sverige? 

Svar på tråden Vad är fördelen?