• Anonym (Hur ska jag göra?)

Rökfetish

Hej
    Min man tycker det är sexigt när kvinnor röker, speciellt ja (feströker endast). Han vill att jag ska röka i samband med att vi har sex och han vill gärna att jag blir vardagsrökare (jag mörker hur härligt kåt han blir?).
    Hur vanligt är detta och finns det några andra kvinnor därute med en man/kille med denna fetish?
    Hur har det påverkat er och vad har ni gjort för att tillfredställa mannen?

• Svar på tråden Rökfetish
  • Anonym (Helena)
    Anonym (Hur ska jag göra?) skrev 2024-08-15 23:19:50 följande:
    Röker du för hans/hennes skull eller är det något du själv går igång på?
    Jag röker för mig egen skull sedan gillar han att jag gör det när han slickar min fitta.
    Anonym (Helena) skrev 2024-08-15 23:26:43 följande:
    Jag röker för mig egen skull sedan gillar han att jag gör det när han slickar min fitta.
    Provade detta igår och vilken härlig känsla. Han slickade som aldrig förr och jag fick en extra kick av att röka samtidigt. Nice!
    Känns som att jag inte röker bara för honom utan lika mycket för mig själv.
  • Anonym (Ida)
    Anonym (Hur ska jag göra?) skrev 2024-08-15 23:13:58 följande:
    Han röker inte.
    Jag gillar ciggen och effekten det ger. Jag känner mig sexig framförallt i hans närvaro.
    Är det inte alls så för dig?
    Nej, har aldrig kopplat det till att känna mig direkt sexig, däremot kanske lite cool i rätt sammanhang när man är uppklädd. Däremot röker jag alltid efter sex, men det är en annan sak. Gillar att röka och har hittills aldrig varit inne på att sluta.
  • Anonym (Helena)
    Anonym (Hur ska jag göra?) skrev 2024-08-17 13:17:40 följande:
    Provade detta igår och vilken härlig känsla. Han slickade som aldrig förr och jag fick en extra kick av att röka samtidigt. Nice!
    Känns som att jag inte röker bara för honom utan lika mycket för mig själv.
    Vi lägger en liten kudde under min rumpa så han får lättare att slicka. Behagligt att ligga där med blicken i taket och en cigarett i munnen.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Helena) skrev 2024-08-17 20:30:32 följande:
    Vi lägger en liten kudde under min rumpa så han får lättare att slicka. Behagligt att ligga där med blicken i taket och en cigarett i munnen.
    Så sexigt, önskar min kvinna ville göra det.
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-18 08:03:35 följande:
    Så sexigt, önskar min kvinna ville göra det.
    Jag var tveksam i början men förstår efter att ha läst på lite att det är en ganska vanlig fetish bland män och också att jag trivs väldigt bra med att röka även till varsags och när vi har vuxenmys😊
  • Anonym (Mannnennn)
    Anonym (Helena) skrev 2024-08-17 20:30:32 följande:
    Blåser du rök i ansiktet på honom med? 
  • Anonym (Helena)
    Anonym (Mannnennn) skrev 2024-08-19 14:10:58 följande:
    Blåser du rök i ansiktet på honom med? 
    Ha ha....nej

Finns det några fler män eller kvinnor med erfarenhet av detta?

• Anonym (Helena)
    Anonym (Hur ska jag göra?) skrev 2024-08-20 22:37:40 följande:

Finns det några fler män eller kvinnor med erfarenhet av detta?

Vi är nog inte så många...ha ha...
Svar på tråden Rökfetish