• Anonym (Hur ska jag göra?)

Rökfetish

Hej
    Min man tycker det är sexigt när kvinnor röker, speciellt ja (feströker endast). Han vill att jag ska röka i samband med att vi har sex och han vill gärna att jag blir vardagsrökare (jag mörker hur härligt kåt han blir?).
    Hur vanligt är detta och finns det några andra kvinnor därute med en man/kille med denna fetish?
    Hur har det påverkat er och vad har ni gjort för att tillfredställa mannen?

• Svar på tråden Rökfetish
  • Pussan
    Anonym (Dumhuvuden får räkna med kritik.) skrev 2024-08-09 23:50:18 följande:

Att inte röka handlar inte om att vara "moralens väktare". Det handlar om helt vanligt folkvett och att undvika puckat, efterblivet beteende. 

Och självklart kommer trådar likt denna att möta kritik. Tål inte vissa överkänsliga cancerspridare detta så kan de låta bli att läsa. 

Skyline86 skrev 2024-08-10 00:11:19 följande:
    "jag behöver inte, wawawawah" fan vad pantade Ni Är... 

Det är ingen "gemensam njutning".. Det är ett Beroende och ett lidande. 

Du är bara inte medveten om ett

Ni får gärna kräka på puckon som jag om det får er att må bra. Ni är medmänniskor i livet och jag önskar att alla ska må väl. 
  • Skyline86
    Pussan skrev 2024-08-10 23:58:53 följande:
    Skyline86 skrev 2024-08-10 00:11:19 följande:
    "jag behöver inte, wawawawah" fan vad pantade Ni Är... 

Det är ingen "gemensam njutning".. Det är ett Beroende och ett lidande. 

Du är bara inte medveten om ett

jag önskar att alla ska må väl. 
    Då skulle du gett fan i att försöka kalla någon översittare bara för att han delar fakta ifrån början. 

Och önskade du att alla ska må väl på riktigt, så skulle du önska att dom inte börjar röka. 
  • Pussan
    Skyline86 skrev 2024-08-11 14:02:09 följande:
    Då skulle du gett fan i att försöka kalla någon översittare bara för att han delar fakta ifrån början. 

Och önskade du att alla ska må väl på riktigt, så skulle du önska att dom inte börjar röka. 
    Givetvis önskar jag det. Jag har aldrig skrivit något som motsäger det.
    Jag har bara skrivit om mina egna upplevelser, vilket jag tror är själva iden med ett diskussionsforum.
  • Skyline86
    Pussan skrev 2024-08-11 14:48:36 följande:
    Givetvis önskar jag det. Jag har aldrig skrivit något som motsäger det.
    Jag har bara skrivit om mina egna upplevelser, vilket jag tror är själva iden med ett diskussionsforum.
    Nej, du kallade såna som mig för översittare efter att du läste vad jag skrivit även fast det jag skrivit var ej nått speciellt.. 

Har helt enkelt beskrivit vad det är som rökning gör med kroppen och hur det faktiskt funkar. 

Du som rökare borde även vara väl medveten om att det jag skriver stämmer. Att allting annat du säger om dess positiva effekter är mer för att övertala dig själv om att det du gör inte är nått fel. Även fast det är det. 
  • Pussan
    Skyline86 skrev 2024-08-11 14:54:44 följande:
    Nej, du kallade såna som mig för översittare efter att du läste vad jag skrivit även fast det jag skrivit var ej nått speciellt.. 

Har helt enkelt beskrivit vad det är som rökning gör med kroppen och hur det faktiskt funkar. 

Du som rökare borde även vara väl medveten om att det jag skriver stämmer. Att allting annat du säger om dess positiva effekter är mer för att övertala dig själv om att det du gör inte är nått fel. Även fast det är det. 
    Var ju synd att du tog åt dig så väldigt, den kommentaren som jag skulle ¨gett fan i¨ riktade sig mera mot den som skrev under det modiga namnet ¨Anonym (-)¨ ovanför dig. 
    Och jag började mitt inlägg med att skriva på de två första raderna; 
    ¨vi vet alla det negativa med rökning.
    Och jag har faktiskt nästan slutat,¨ 
    Men det duger inte åt dig och andra - återigen var det inte du som var värst utan den som skrev om ¨puckat och efterblivet beteende¨. 
    Jag tycker inte att vi behöver uttrycka oss så till och om våra medmänniskor på ett diskussionsforum. Men jag får kanske försöka anpassa mig till språkbruket och synen på andra människor som tydligen ska gälla här?'
    Sedan skriver du att jag skriver ¨för att övertala dig själv om att det du gör inte är nått fel¨ Jag skrev alltså på första raden i mitt första inlägg 
    vi vet alla det negativa med rökning.
    Jag har inte skrivit någonting om att rökning skulle ha positiva effekter, som du påstår. Jag berättar om upplevelser som jag har varit med om.

• Skyline86
    Pussan skrev 2024-08-11 23:12:30 följande:
    Och jag har faktiskt nästan slutat, Men det duger inte åt dig och andra
    Bra där, men det är uppenbart att du blandade in mig i det du skrev där med, så det tror jag inte på. 

Ni behöver inte höra hur bra det är, eller vad det tillför. Det är ofräscht som fan och det är allt du behöver diskutera.
  • Pussan
    Skyline86 skrev 2024-08-11 23:15:32 följande:
    Bra där, men det är uppenbart att du blandade in mig i det du skrev där med, så det tror jag inte på. 

Ni behöver inte höra hur bra det är, eller vad det tillför. Det är ofräscht som fan och det är allt du behöver diskutera.
    Nej du behöver ju inte tro på vad det nu är du inte tror på.
    Men du bestämmer faktiskt inte vad jag ska diskutera.
  • Skyline86
    Pussan skrev 2024-08-11 23:19:49 följande:
    Nej du behöver ju inte tro på vad det nu är du inte tror på.
    Men du bestämmer faktiskt inte vad jag ska diskutera.
    Jo i en tråd där TS faktiskt undrar om det är bra att gå sin man till mötes i det här så gör jag faktiskt det. 

Det tar mer ifrån er än vad det ens belönar.. 
  • Anonym (Usch)
    Skyline86 skrev 2024-08-09 23:18:19 följande:

Fråga vad han gillar mest? En ren tunga eller en med gul beläggning.. Fråga om han gillar en kropp som funkar, eller en kropp som kvävt sig själv och är stel.. 

Fråga om han gillar när din fitta och dina pattar inte fungerar som de ska. 

För allt det där gör nämligen rökning

För att inte tala om andedräkten 🤮
  • Pussan
    Skyline86 skrev 2024-08-11 23:21:54 följande:
    Jo i en tråd där TS faktiskt undrar om det är bra att gå sin man till mötes i det här så gör jag faktiskt det. 

Det tar mer ifrån er än vad det ens belönar.. 

TS ställde flera frågor;
    Hur vanligt är detta - hur har det påverkat er - vad har ni gjort för att tillfredsställa mannen?
    Jag har försökt svara och diskutera kring detta. Till skillnad från dig som inte har svarat på någon av TS frågor utan bara är här för att döma andra människor. 

Nej du bestämmer inte vad andra ska skriva. (Att någon bara kan ha den tanken säger rätt mycket om den människan).

Jag hade rätt från början fast jag inte menade det då och inte förstod det då. Men nu menar jag det. Du är en typisk översittare. 

Svar på tråden Rökfetish