• Anonym (Hur ska jag göra?)

Rökfetish

Hej
    Min man tycker det är sexigt när kvinnor röker, speciellt ja (feströker endast). Han vill att jag ska röka i samband med att vi har sex och han vill gärna att jag blir vardagsrökare (jag mörker hur härligt kåt han blir?).
    Hur vanligt är detta och finns det några andra kvinnor därute med en man/kille med denna fetish?
    Hur har det påverkat er och vad har ni gjort för att tillfredställa mannen?

• Svar på tråden Rökfetish
  • Skyline86
    Pussan skrev 2024-08-13 22:49:19 följande:

Men nu menar jag det. Du är en typisk översittare. 

En typisk översittare är en som kallar andra för moraliska översittare bara för att dom berättar hur illa det är med rökning.
    Ni behöver inte folk som klappar er på huvudet och säger "gud vad bra ni är som hjälper andra att börja röka...", men jag förstår att du som kvinna nog är van med det. 
  • Anonym (Mannnennn)
    Anonym (Hur ska jag göra?) skrev 2024-07-18 14:32:18 följande:
    Rökfetish

Hej
    Min man tycker det är sexigt när kvinnor röker, speciellt ja (feströker endast). Han vill att jag ska röka i samband med att vi har sex och han vill gärna att jag blir vardagsrökare (jag mörker hur härligt kåt han blir?).
    Hur vanligt är detta och finns det några andra kvinnor därute med en man/kille med denna fetish?
    Hur har det påverkat er och vad har ni gjort för att tillfredställa mannen?

Även jag har en fetisch för vackra tjejer och kvinnor som röker. Har träffat flera genom åren haft helt underbara sexuella stunder med dessa. 
    Jag tycker att du ska göra som du vill men personligen hade jag inte tyckt att du skulle gå honom till mötes om det innebar att bli vardagsrökare med ett beroende. 
    Anonym (Ida) skrev 2024-08-09 23:26:14 följande:

Har en kompis vars kille har typ samma fetisch. Hon gick från att vara feströkare till att bli daglig rökare och säger att hon tycker det är okej. Vet inte om det påverkat deras sexliv positivt, men tror det. Jag är själv rökare men i mitt fall tjatar sambon till och från på mig och han vill att jag ska sluta. 

Svårt att ge dig ett råd och du måste gå på din egen känsla. Vi vet alla de negativa sakerna med att röja och du måste fråga dig själv om det är värt det. Är du redan feströkare måste du ändå känna något positivt kring ciggen.

Visst har jag gillat att feströka och hållt mig till det. Har säger, vilket jag tror är ganska vanligt, att kvinnor som röker framstår som lite ?farligare? och sexiga. Jag märker att han riktigt går igång och jag har rökt både när vi haft sex och till vardags ett tag nu och gillar både ciggen och hur han går igång. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hur ska jag göra?) skrev 2024-08-14 22:59:01 följande:
    Visst har jag gillat att feströka och hållt mig till det. Har säger, vilket jag tror är ganska vanligt, att kvinnor som röker framstår som lite ?farligare? och sexiga. Jag märker att han riktigt går igång och jag har rökt både när vi haft sex och till vardags ett tag nu och gillar både ciggen och hur han går igång. 
    Men är du bekväm med att röka till vardags? Vad tycker personer i din omgivning?

Jag har mest rökt hemma men även lite på jobbet. Jag har några kolleger som röker och de vet att jag feströkt. Jsg har sagt att jag rökte en del på semestern och har haft svårt att sluta men också att jag gillar det. 

• Anonym (Given)
    Skyline86 skrev 2024-08-11 14:54:44 följande:
    Nej, du kallade såna som mig för översittare efter att du läste vad jag skrivit även fast det jag skrivit var ej nått speciellt.. 

Har helt enkelt beskrivit vad det är som rökning gör med kroppen och hur det faktiskt funkar. 

Du som rökare borde även vara väl medveten om att det jag skriver stämmer. Att allting annat du säger om dess positiva effekter är mer för att övertala dig själv om att det du gör inte är nått fel. Även fast det är det. 
    Chilla!
  • Anonym (Ida)
    Anonym (Hur ska jag göra?) skrev 2024-08-14 22:59:01 följande:
    Det låter som att du är beroende redan, åtminstone psykiskt. Röker han också?
  • Anonym (Helena)

Jag röker och har hänt att jag rökt samtidigt som jag blivit slickad.
    Med askkoppen mellan tuttarna.

Behagligt.

Anonym (Ida) skrev 2024-08-15 21:53:09 följande:
    Det låter som att du är beroende redan, åtminstone psykiskt. Röker han också?
    Han röker inte.
    Jag gillar ciggen och effekten det ger. Jag känner mig sexig framförallt i hans närvaro.
    Är det inte alls så för dig?
    Anonym (Helena) skrev 2024-08-15 23:07:55 följande:
    Rökfetish

Jag röker och har hänt att jag rökt samtidigt som jag blivit slickad.
    Med askkoppen mellan tuttarna.

Behagligt.

Röker du för hans/hennes skull eller är det något du själv går igång på?
Svar på tråden Rökfetish