• Anonym (Hur ska jag göra?)

Rökfetish

Hej
    Min man tycker det är sexigt när kvinnor röker, speciellt ja (feströker endast). Han vill att jag ska röka i samband med att vi har sex och han vill gärna att jag blir vardagsrökare (jag mörker hur härligt kåt han blir?).
    Hur vanligt är detta och finns det några andra kvinnor därute med en man/kille med denna fetish?
    Hur har det påverkat er och vad har ni gjort för att tillfredställa mannen?

• Svar på tråden Rökfetish
  • Anonym (f)

Gör inte något så förbannat dumt. Möjligtvis vape vid sex men inte till vardags.

• Anonym (Inte den fetischen men...)

..Han har inte den fetischen men det är för mig ibland kul att rollspela att jag är femme fatale/bad girl vid sex och då ingår rökning tycker jag. Googla "prop cigarettes" eller köp ett paket men utan att tända dem. 

Du kan även göra ett litet rör av papper och gul post-it lapp som filter.

• Anonym (Hur ska jag göra?)
    Anonym (Inte den fetischen men...) skrev 2024-07-18 17:31:45 följande:

..Han har inte den fetischen men det är för mig ibland kul att rollspela att jag är femme fatale/bad girl vid sex och då ingår rökning tycker jag. Googla "prop cigarettes" eller köp ett paket men utan att tända dem. 

Du kan även göra ett litet rör av papper och gul post-it lapp som filter.

Tack för svaret. För honom är det viktigt att det är riktiga cigaretter och, han har svårt att förklara, att själva vardagsrökandet (beroendet) i sig är det han går igång på. Han har svårt att sätta ord på varför det är så. Jag skulle gärna göra detta för honom och skulle gärna vilja veta om det finns fler?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hur ska jag göra?) skrev 2024-07-18 14:32:18 följande:
    Rökfetish

Hej
    Min man tycker det är sexigt när kvinnor röker, speciellt ja (feströker endast). Han vill att jag ska röka i samband med att vi har sex och han vill gärna att jag blir vardagsrökare (jag mörker hur härligt kåt han blir?).
    Hur vanligt är detta och finns det några andra kvinnor därute med en man/kille med denna fetish?

Det handlar kanske om att det är lite "förbjudet"? Att du njuter av något som är dåligt?

Det är riktigt dumt att bli beroende. Men du kanske kan fejka? Har du feströkt länge och gör du det ofta?
  • Anonym (-)

Jättesexigt med lungcancer, verkligen.

Har hört om många knäppa fetischer förut men denna tar nog priset för den mest idiotiska hittills. Synd att det inte finns en emoji som slår sig för pannan på detta forum. 

• Skyline86

Fråga vad han gillar mest? En ren tunga eller en med gul beläggning.. Fråga om han gillar en kropp som funkar, eller en kropp som kvävt sig själv och är stel.. 

Fråga om han gillar när din fitta och dina pattar inte fungerar som de ska. 

För allt det där gör nämligen rökning

• Anonym (Ida)
    Anonym (Hur ska jag göra?) skrev 2024-07-18 14:32:18 följande:
    Rökfetish

Hej

Har en kompis vars kille har typ samma fetisch. Hon gick från att vara feströkare till att bli daglig rökare och säger att hon tycker det är okej. Vet inte om det påverkat deras sexliv positivt, men tror det. Jag är själv rökare men i mitt fall tjatar sambon till och från på mig och han vill att jag ska sluta. 

Svårt att ge dig ett råd och du måste gå på din egen känsla. Vi vet alla de negativa sakerna med att röja och du måste fråga dig själv om det är värt det. Är du redan feströkare måste du ändå känna något positivt kring ciggen.

• Pussan

Precis som Ida säger - vi vet alla det negativa med rökning.
    Och jag har faktiskt nästan slutat, men jag njuter (ja, jag njuter) en efter frukost-cigg varje morgon medan jag onanerar och drömmer upp någon sexig fantasi.
    Sånt kan man göra och unna sig när man bor själv. Ibland sover min Lover här och ibland sover jag hos honom, men han börjar jobba betydligt tidigare än jag så jag har alltid den här stunden för mig själv, förutom på helger. 
    Och jag har också varit med om män som tycker att det är sexigt med en rökande dam. Jag har varit med några där vi har tagit en rökpaus under tiden vi knullat, dvs utan att avbryta utan med kuken fortfarande inne har vi tagit en rökare, tittat på och smekt varandra, och sedan fortsatt. Ja, jag har tyckt om det, de män jag har gjort det med har tyckt om det. Det kan inte hjälpas.
    Jag behöver inga kommentarer av moraliska översittare av den typen som kan läsas här ovan om rökningens skadeverkningar, vi känner alla till dem. Men nu handlar det om enstaka rökningar som för oss som båda gillar det bidrar till gemensam njutning. 

• Anonym (Dumhuvuden får räkna med kritik.)

Att inte röka handlar inte om att vara "moralens väktare". Det handlar om helt vanligt folkvett och att undvika puckat, efterblivet beteende. 

Och självklart kommer trådar likt denna att möta kritik. Tål inte vissa överkänsliga cancerspridare detta så kan de låta bli att läsa. 

• Skyline86
    Pussan skrev 2024-08-09 23:45:32 följande:

Jag behöver inga kommentarer av moraliska översittare av den typen som kan läsas här ovan om rökningens skadeverkningar, vi känner alla till dem. Men nu handlar det om enstaka rökningar som för oss som båda gillar det bidrar till gemensam njutning. 

"jag behöver inte, wawawawah" fan vad pantade Ni Är... 

Det är ingen "gemensam njutning".. Det är ett Beroende och ett lidande. 

Du är bara inte medveten om ett
Svar på tråden Rökfetish