Precis som Ida säger - vi vet alla det negativa med rökning.
Och jag har faktiskt nästan slutat, men jag njuter (ja, jag njuter) en efter frukost-cigg varje morgon medan jag onanerar och drömmer upp någon sexig fantasi.
Sånt kan man göra och unna sig när man bor själv. Ibland sover min Lover här och ibland sover jag hos honom, men han börjar jobba betydligt tidigare än jag så jag har alltid den här stunden för mig själv, förutom på helger.
Och jag har också varit med om män som tycker att det är sexigt med en rökande dam. Jag har varit med några där vi har tagit en rökpaus under tiden vi knullat, dvs utan att avbryta utan med kuken fortfarande inne har vi tagit en rökare, tittat på och smekt varandra, och sedan fortsatt. Ja, jag har tyckt om det, de män jag har gjort det med har tyckt om det. Det kan inte hjälpas.
Jag behöver inga kommentarer av moraliska översittare av den typen som kan läsas här ovan om rökningens skadeverkningar, vi känner alla till dem. Men nu handlar det om enstaka rökningar som för oss som båda gillar det bidrar till gemensam njutning.