Samlingslån med några uc förfrågningar
Hej! Snälla hjälp, har någon varit med om att ha haft stora skulder(nu vet jag att stora skulder kan vara olika för alla, mina ligger väl ca 300k plus, andra mer då säkert) efter ett x antal krediter, smålån och saker på avbetalning, detta till följd av ett annat problem o lång historia jag inte vill ta upp. Men till saken- från att ha haft ca 21 förfrågningar,och jag började förstå vad uc faktiskt va(hade ingen koll alls förr!!) har mitt uc score minskat då jag verkligen vill fixa min ekonomi och har målet att ta ett samlingslån för o minska mina skulder varje mån, detta då jag betalar alldeles för mycket ränta och mycket av det jag får in varje mån går endast till detta. Skulle kunna spara flera tusen varje mån om jag fick en schysst erbjudande. Mina uc förfrågningar ligger nu på 11st, och i början av augusti försvinner ytterligare 4 till så ligger där då på 7st totalt. Det börjar bli bråttom då jag inte kan vänta på att så många fler försvinner, kommer detta vara tillräckligt för o kunna bli godkänd för ett samlingslån? I risk ligger jag , just nu då, på 14,9%, och "poäng" i diagrammet på 478, vilket hamnar på "mindre bra" i uc skalan och kommer förmodligen hamna på "bra"(tror jag?) Efter dessa förfrågningar försvinner. Har någon varit i denna situation och blivit godkänd för ett samlingslån?