• Anonym (transage)

Vill vara 22 inte 32

Jag känner mig obekväm med min ålder. Det är inte det att jag vill förändra mitt liv på något sätt egentligen, jag vill fortfarande leva det liv jag lever. Det handlar om hur jag ser på mig själv, 32 är liksom medelålders och jag känner mig väldigt ung.

32 är krav på klä sig, sminka sig, hur man får ha håret, hur man får prata och resonera... och jag hade uppskattat mycket mer om jag fick vara 22. Jag gillar att vara söt och gullig och sexig på det sättet. Men det kan ju inte en 32åring vara...hon får bara vara MILF och liksom porrsexig, inte söt/gullig längre.

Det hade fått mig att slappna av och kunna vara den jag vill vara om jag var 22. Ingen stress alls över åldern som 22 finns heller. Fortfarande gift, givetvis med samme man, men en ung het fru som hittade kärleken tidigt istället för sent. Ung tradwife vill jag vara.

• Svar på tråden Vill vara 22 inte 32
  • Anonym (n)

ojdå, någon har inte pratat allvar med mitt 35åriga jag om hur man får vara tydligen

• Anonym (transage)

Kan du känna dig gullig och söt som 35åring? (jag menar inte snygg och sexig nu, utan just gullig och söt)

• Anonym (Erfaren_man)

Nu för tiden är man ju det som man identifierar sig som, så känner du dig som 22 så är du 22. 

• Anonym (transage)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2024-07-05 17:48:42 följande:

Nu för tiden är man ju det som man identifierar sig som, så känner du dig som 22 så är du 22. 

Jag är mer som 22 än 32 jag har tom psykiatrikers utlåtande på att jag är känslomässigt omogen och att jag ofta resonerar som en tonåring. 
  • Anonym (U)

Jaha? Jag hade också hellre varit 22 än 45, men nu är jag inte det. Det är upp till dig hur mycket du låter dina fördomar om ålder spela in, men att din kropp är 32 år och min 45, går ju inte att förneka. 

• Anonym (Herregud)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-05 17:56:11 följande:
    Jag är mer som 22 än 32 jag har tom psykiatrikers utlåtande på att jag är känslomässigt omogen och att jag ofta resonerar som en tonåring. 
    Så du vill vara omogen, grattis till att du är det då. Kroppen kan du dock inte göra något åt. Den åldras vare sig du vill det eller inte.
  • Anonym (transage)
    Anonym (U) skrev 2024-07-05 18:11:15 följande:

Jaha? Jag hade också hellre varit 22 än 45, men nu är jag inte det. Det är upp till dig hur mycket du låter dina fördomar om ålder spela in, men att din kropp är 32 år och min 45, går ju inte att förneka. 

Anonym (Herregud) skrev 2024-07-05 18:19:43 följande:
    Så du vill vara omogen, grattis till att du är det då. Kroppen kan du dock inte göra något åt. Den åldras vare sig du vill det eller inte.

Ja det är tyvärr så, jag speglar mig nitiskt, äter kalorier efter hur jag ser ut (1800 om jag är fet, 2000 om jag är nöjd, 2200 om jag ser tanig ut) och tränar varje dag, men jag har en vältränad 32årings kropp. Den är snygg, men den är 32. 

Snygg är ju väldigt positivt att vara och jag är lyckligt lottad med det men jag vill också vara söt och gullig :( Det får inte en 32åring vara längre :(
  • Anonym (n)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-05 17:47:17 följande:

Kan du känna dig gullig och söt som 35åring? (jag menar inte snygg och sexig nu, utan just gullig och söt)

ja
  • Anonym (Aldrig)

Aldrig i helsike att jag skulle vilja vara 22 igen. Fy fabian! Men visst, jag har aldrig velat bli sedd för vare sig "gullig och söt" eller "snygg och sexig". Jag är den jag är, ta det eller dra åt fanders. Beroende på humör kan jag vara både det ena och det andra eller inget av det.

Är snart 48 år ung.

• Anonym (transage)
    Anonym (n) skrev 2024-07-05 19:29:53 följande:
    ja
    Oj! Nu blev jag nyfiken! Hur? I vilka sammanhang? Jag känner att min man bekräftar hela tiden att han anser jag är attraktiv, sexig osv. och det är positivt, men ganska sällan att jag får känslan av att han tycker jag är söt och gullig.

Han är dessutom 50 så han borde tycka att jag är söt och gullig. Visst skulle jag fråga honom är jag söt? Så hade han sagt ja, men jag vill få det bekräftat med att han tycker så.

Vi passade hans dotters hundvalp och då kände jag tydligt från honom att den tycker han är gullig. Det är inte ofta jag får den reaktionen. 
Svar på tråden Vill vara 22 inte 32