• Anonym (Linn)

Du som tänjt på dina gränser för din partners skull?

Söker erfarenheter från människor som tänjt på sina sexuella gränser för att förverkliga sin partners fantasier. Inte folk som blivit tvingade eller pressade, utan folk som frivilligt utmanat sig själva för att göra sin partner lycklig. 
    Vad var det du gjorde för din partners skull? Hur långt utanför din bekvämlighetszoon var det? Hur kändes det under tiden? Hur kändes det efteråt? Gjorde ni om det? 

Min partner har en grej som han verkligen vill göra och en stor del av mig vill verkligen ge honom den upplevelsen även om det inte är något jag själv tänder på. Men oroar mig för att jag ska känna mig smutsig och ångra mig efteråt. 

Skulle uppskatta att höra vad andra hade att säga på ämnet :) 

• Svar på tråden Du som tänjt på dina gränser för din partners skull?
  • Anonym (Gillar att tänja på hans gränser)

Jag har en man som är rätt pryd av sig, så jag gillar att tänja på hans gränser. Det är väldigt lagom och vaniljga saker, tex. att få honom på humör för att ha sex utomhus.

Halva nöjet för mig är att få honom från att tycka att nej det där är dekadent till att vilja han också. 

• kattis71

Tänj inte på dina egna gränser är mitt råd av min egen erfarenhet. Jag fick extremt jobbiga känslor efteråt och det är ngt som följer mig än i dag flera år senare. Bla totalt ointresse av all form av sex och närhet av män. 

• Lynx123

Gå aldrig med på något som du verkligen inte vill själv. Det kan skapa djupa trauman för livet. Ibland dyker de inte upp förrän senare, när det är slut mellan er. Så var försiktig och låt ingwn tjata till sig något.

• Anonym (M)
    Lynx123 skrev 2024-07-01 08:50:39 följande:

Gå aldrig med på något som du verkligen inte vill själv. Det kan skapa djupa trauman för livet. Ibland dyker de inte upp förrän senare, när det är slut mellan er. Så var försiktig och låt ingwn tjata till sig något.

Helt rätt! 
    För mig handlar det om att utforska vårat gemensamma sexliv, framför allt med hjälp av leksaker och våga prova nytt, att låta frun pröva en dildo på mig har bara öppnat dörrar, samma sak när hon lät mig ta henne i rumpan. Inget vi kommet ta till det extrema men gett oss nya vyer. 
    så klart att många fantasier ska stanna som just fantasier. Ett förtroende som man bygger upp i en relation är lättare att riva än det var att bygga upp.
  • Noctem
    Anonym (XXX) skrev 2024-06-30 02:54:36 följande:
    Fast det där är ju SJUKT. Bara en sjuk man skulle vilja något sådant. Jag skulle inte göra det, för att jag inte vill vara tillsammans med någon som är sjuk. Vill man ha välutrustade älskare kan man ju skaffa det ändå, utan att vara gift eller sambo med en cuck...
    Men vaddå sjukt!! Det är jättevanligt, att män vill se sin kvinna bli tagen av andra män!! Det är väl toppen att det funkar bra för er 😀
     Ni andra som bara verkar vara motståndare till det mesta, pratar ni med er partner?? Öppnar ni er för er egen partner?? Eller ligger ni bara nån gång ibland?? När jag är i en relation, vill jag kunna vara HELT öppen, med fantasier, drömmar etc. Vissa saker kanske inte hon gillar, lr är nyfiken på, hon kanske drömmer om nåt som jag först inte vara intresserad av. Men total öppenhet leder bara till bättre förhållande. Istället för att man bara håller ihop för att"det är omständigt att bryta"... är det så att man ej sexar, så myser man heller inte med varandra, gissar jag!? Var öppna!! Och ni som bara tycker att "alla andra är skruvade", varför läser ni ens dessa trådar??!! Va!? Vad får ni ut av det? Lär er leva livet!! Eller bara gå runt o låtsas vara glad o lycklig, och sen när du dör, har missat ett halvt liv!!
  • Anonym (grattis)
    Anonym (Annika) skrev 2024-06-29 10:52:59 följande:

Min man fantiserade om att jag hade sex med andra män. Helst i grupp och med väl tilltagna utrustningar. Jag kände mig verkligen inte bekväm med detta när han berättade det. 
    Till slut vande jag mig med hans fantasier och vi tog med nån dildo i sängen osv. För att göra en lång historia kort....
    Till slut gick jag med på att ha sex med en annan man som jag fick välja. Det var helt fantastiskt! 
    Efter detta gick det fort. Två veckor senare hade jag sex med två andra män samtidigt. Min man tittade på och tände otroligt mycket på detta. En vecka senare hade jag sex med dessa två män och en till. Alla tre är välutrustade och riktigt snygga. Trodde aldrig i mitt liv att det skulle ha så stor betydelse och vara så härligt. Har sex med dem ca 1-2 ggr per vecka och 1-2 ggr med min man. Detta har verkligen gett vårt sexliv en fantastisk krydda! Nu skulle jag ha svårt att vara utan detta.

grattis till en lyckad upplevelse! Körde männen även dp på dig? var det första gången i så fall? Nådde du orgasm under sexet eller var du för spänd för det?
  • Anonym (Annika)
    Anonym (grattis) skrev 2024-07-02 15:45:44 följande:
    grattis till en lyckad upplevelse! Körde männen även dp på dig? var det första gången i så fall? Nådde du orgasm under sexet eller var du för spänd för det?
    Ja jag blev dubbelpenetrerad. Nej det var inte första gånge . Fick orgasm flera gånger.
  • Meddelande borttaget
  • CTP

Ja det har jag gjort men det tog väldigt lång tid att komma till den fasen att det blev verklighet, och det var bättre än jag trodde...
    Men exman tände på att se mig med andra män... Flört

• 19mark82
    CTP skrev 2024-07-07 21:18:38 följande:

Ja det har jag gjort men det tog väldigt lång tid att komma till den fasen att det blev verklighet, och det var bättre än jag trodde...
    Men exman tände på att se mig med andra män... Flört

var denna händelse ( att han övertalade dig att ha sex med andra män) en bidragande faktor till att han har blivit ett ex?
  • CTP
    19mark82 skrev 2024-07-08 09:52:59 följande:
    var denna händelse ( att han övertalade dig att ha sex med andra män) en bidragande faktor till att han har blivit ett ex?
    Nej absolut inte.... Hade inget med detta att göra.. Vi hade jätteskoj ihop, och jag gillade mitt nya jag liksom han Flört

• Sceffli

Min partner har aldrig velat göra något mot mig som varit utanför min bekvämlighetszon. Om han känner att något inte är välkommet så slutar han med det.
    Ni kanske kan prova det där han vill om du är nyfiken på det också? Ni kan se hur det går och avbryta om det inte känns okej. Om du inte känner att det är okej att avbryta något under sex som har påbörjats så ska du inte gå utanför din bekvämlighetszon {#emotions_dlg.flower}

• Nymphomania

Min man är ganska så rejält pryd. Typ släckt lampa och missionären (inget ont om missionären men ni fattar grejen). Ganska så ointresserad av sex, tills vi träffades.
    Jag chockade honom, men på ett bra sätt. Som han själv sa "jag hade bara hört talas om nymfomaner innan vi blev tillsammans ". Han är inte lika pryd längre, nu tycker han om analsex lika mkt som jag (det hade han ens funderat på att testa innan vi träffades), han har gått med på att ha sex ute nångång, i bilen en gång och är väldigt bra på att  kåta upp mig under dagen. Men that's it. Jag förstår på sätt o vis att han inte vill se mig med någon annan eller låna ut mig å såna saker. Jag vill ju inte heller blanda in någon mer i vårat sexliv... även om jag drömmer om att både trekant, bli dubblad och en i varje hål. Jag har ju fortfarande så mycket större behov än honom. 
    Men han tillåter mig inte ens att bada på nakenbad även om han tycker det är lite roligt att ha en fru som både är väldigt sexuell och lite exhibionist/nudist.

• JJ19
    Nymphomania skrev 2024-07-08 23:08:45 följande:

Min man är ganska så rejält pryd. Typ släckt lampa och missionären (inget ont om missionären men ni fattar grejen). Ganska så ointresserad av sex, tills vi träffades.
    Jag chockade honom, men på ett bra sätt. Som han själv sa "jag hade bara hört talas om nymfomaner innan vi blev tillsammans ". Han är inte lika pryd längre, nu tycker han om analsex lika mkt som jag (det hade han ens funderat på att testa innan vi träffades), han har gått med på att ha sex ute nångång, i bilen en gång och är väldigt bra på att  kåta upp mig under dagen. Men that's it. Jag förstår på sätt o vis att han inte vill se mig med någon annan eller låna ut mig å såna saker. Jag vill ju inte heller blanda in någon mer i vårat sexliv... även om jag drömmer om att både trekant, bli dubblad och en i varje hål. Jag har ju fortfarande så mycket större behov än honom. 
    Men han tillåter mig inte ens att bada på nakenbad även om han tycker det är lite roligt att ha en fru som både är väldigt sexuell och lite exhibionist/nudist.

Du låter verkligen som den frun de flesta män drömmer om. Underbart med kvinnor som verkligen bejakar sin sexualitet. 

Tråkigt att din man inte är på samma nivå. Men så är det nog i många förhållanden om det är någon tröst. Även om det nog är vanligare att det är mannen som är mer sexuell?

• MrLovely

Den här tråden har drabbats av två kyrktanter som trycker på ogilla på vart och vartannat inlägg. Gör detta forum en tjänst och tryck på Gilla på allt som de ogillar.

Svar på tråden Du som tänjt på dina gränser för din partners skull?