Du som tänjt på dina gränser för din partners skull?
Anonym (XXX) skrev 2024-06-30 02:54:36 följande:
Fast det där är ju SJUKT. Bara en sjuk man skulle vilja något sådant. Jag skulle inte göra det, för att jag inte vill vara tillsammans med någon som är sjuk. Vill man ha välutrustade älskare kan man ju skaffa det ändå, utan att vara gift eller sambo med en cuck...Ni andra som bara verkar vara motståndare till det mesta, pratar ni med er partner?? Öppnar ni er för er egen partner?? Eller ligger ni bara nån gång ibland?? När jag är i en relation, vill jag kunna vara HELT öppen, med fantasier, drömmar etc. Vissa saker kanske inte hon gillar, lr är nyfiken på, hon kanske drömmer om nåt som jag först inte vara intresserad av. Men total öppenhet leder bara till bättre förhållande. Istället för att man bara håller ihop för att"det är omständigt att bryta"... är det så att man ej sexar, så myser man heller inte med varandra, gissar jag!? Var öppna!! Och ni som bara tycker att "alla andra är skruvade", varför läser ni ens dessa trådar??!! Va!? Vad får ni ut av det? Lär er leva livet!! Eller bara gå runt o låtsas vara glad o lycklig, och sen när du dör, har missat ett halvt liv!!