Du som tänjt på dina gränser för din partners skull?
Min man är ganska så rejält pryd. Typ släckt lampa och missionären (inget ont om missionären men ni fattar grejen). Ganska så ointresserad av sex, tills vi träffades.
Jag chockade honom, men på ett bra sätt. Som han själv sa "jag hade bara hört talas om nymfomaner innan vi blev tillsammans ". Han är inte lika pryd längre, nu tycker han om analsex lika mkt som jag (det hade han ens funderat på att testa innan vi träffades), han har gått med på att ha sex ute nångång, i bilen en gång och är väldigt bra på att kåta upp mig under dagen. Men that's it. Jag förstår på sätt o vis att han inte vill se mig med någon annan eller låna ut mig å såna saker. Jag vill ju inte heller blanda in någon mer i vårat sexliv... även om jag drömmer om att både trekant, bli dubblad och en i varje hål. Jag har ju fortfarande så mycket större behov än honom.
Men han tillåter mig inte ens att bada på nakenbad även om han tycker det är lite roligt att ha en fru som både är väldigt sexuell och lite exhibionist/nudist.
Du låter verkligen som den frun de flesta män drömmer om. Underbart med kvinnor som verkligen bejakar sin sexualitet.
Tråkigt att din man inte är på samma nivå. Men så är det nog i många förhållanden om det är någon tröst. Även om det nog är vanligare att det är mannen som är mer sexuell?