• Anonym (Fundersam)

Doggy VS missionären

Har en fundering. Jag blir inte klok på min man. Han vet att jag gillar doggy bäst så det känns mest för min del. Men varenda gång så ändrar han till missionären efter bara 1-2 min! Jag förstår inte varför. Vi har massa barn så ibland behöver vi bli klara snabbt, så det är inte det att det är för att han ska vara uthållig. Han själv gillar att se mig bakifrån och dessutom måste det ju vara enklare konditionsmässigt (om man ska tänka på alla saker som kan påverka) med doggy. Ändå så ändrar han till missionären. Då jag är undergiven så är jag inte så pigg på att säga nåt om det där och då, men kan heller inte formulera frågan är honom så att det inte låter som att missionären inte känns bra. Det gör det men doggy känns bättre, vilket han även vet om. (Tillsammans i över 20 år) Behöver väl mest en mans tanke kring detta. 😅

Ja jag kan fråga honom men det kommer lätt ut fel. Så vad är era tankar på varför?

• Svar på tråden Doggy VS missionären
  • Anonym (Men lägg av)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-06-27 09:32:38 följande:
    Kan man inte bara svara utan att vara otrevlig? Detta var en fundering som tjej till er män eftersom ni ev tänker annorlunda.
    Fast det spelar ju ingen roll vad vi tycker. Det är inte vi som ska ligga liksom. Låter som du bara fiskar efter kåtberättelser här. Hittepåtråd.
  • Anonym (Casanova)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-06-27 09:33:22 följande:
    Tack för svar! Jag trodde det var enklare i doggy nämligen.
    Nix, jag gör lika som din kille. Jag går över till missionären när jag behöver vila.

Du får skicka ut honom i motionsspåret så blir det bättre!

• Anonym (Men lägg av)
    Anonym (Men lägg av du med) skrev 2024-06-27 09:22:44 följande:
    Tror du hamnat i fel forum
    Nej
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Men lägg av) skrev 2024-06-27 00:15:10 följande:

Det får du väl prata med din man om. Vi bryr oss inte om ert sexliv. 

På riktigt? Detta är ett forum för denna typ av frågor.
  • Anonym (Dä ä bar å åk)

Dä ä bar å åk, tänker jag.

Bara dunka på så löser det sig.

• Anonym (Vill kanske "hålla"?)

Kan ju vara så att doggy är lite för trevlig för honom och han byter ställning för att inte komma? 

Min man gör så ofta när jag är överst på huk att han säger sakta ner, sitt på knäna men gör jag inte det utan sitter kvar på huk och gör snabbare istället så kommer han efter 30 sekunder (ca efter han sagt så) men om jag saktar ner, rider pä knä så kanske 3 minuter till.

• Anonym (Men lägg av)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-06-27 15:22:37 följande:
    På riktigt? Detta är ett forum för denna typ av frågor.
    Det är ingen seriös tråd. Trådstartaren är bara ute efter runkmaterial. 
  • Anonym (Vill kanske "hålla"?)
    Anonym (Men lägg av) skrev 2024-06-27 16:20:17 följande:
    Det är ingen seriös tråd. Trådstartaren är bara ute efter runkmaterial. 
    Haha i så fall var det sneaky och bjöd jag på runkmaterial så "well played"!
  • Anonym (Love it)

Min fru och jag älskar doggy. Jag smeker hennes rygg, rumpa och anus. Hon bestämmer takten och hur hårt och långt in hon vill ha mig.

Sekunderna innan hon kommer tar jag över och tar henne rejält hårt och för in en dildo eller fingrar djupt in i anus. Hon kommer så hårt och länge. Stimulin jag får med doggy gör att jag måste kämpa rejält för att inte komma för tidigt. Så har också såklart skett ett flertal gånger. Klart bäta ställningen med högsta stimulin för oss båda.

Kanske lika skönt för din man som det är för mig och han är rädd för att komma för tidigt.

• Anonym (Dä ä bar å åk)

Dä ä bar å åk.
    Donk, donk, donk, donk....

Svar på tråden Doggy VS missionären