Inlägg från: Anonym (Men lägg av) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Men lägg av)

Doggy VS missionären

Det får du väl prata med din man om. Vi bryr oss inte om ert sexliv. 

• Anonym (Men lägg av)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-06-27 09:32:38 följande:
    Kan man inte bara svara utan att vara otrevlig? Detta var en fundering som tjej till er män eftersom ni ev tänker annorlunda.
    Fast det spelar ju ingen roll vad vi tycker. Det är inte vi som ska ligga liksom. Låter som du bara fiskar efter kåtberättelser här. Hittepåtråd.
  • Anonym (Men lägg av)
    Anonym (Men lägg av du med) skrev 2024-06-27 09:22:44 följande:
    Tror du hamnat i fel forum
    Nej
  • Anonym (Men lägg av)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-06-27 15:22:37 följande:
    På riktigt? Detta är ett forum för denna typ av frågor.
    Det är ingen seriös tråd. Trådstartaren är bara ute efter runkmaterial. 
  • Anonym (Men lägg av)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-06-27 22:54:25 följande:
    Men snälla lämna min tråd då? Detta är en genuin fråga som jag även försökte förmildra lite just för att inte få det till nåt som kan uppfattas som nåt larv bara. 
    Om det hade varit en seriös fråga så hade du tagit upp den med din man och inte kommit in hit för att skvallra om det för främlingar. 
  • Anonym (Men lägg av)
    Anonym (Q) skrev 2024-06-28 00:01:36 följande:
    Det svaret hade du kunnat ge varenda en som ställer frågor kring sin relation oavsett om det handlar om sex eller annat. Runktrådar är sådana som en del startar för att få smaskiga detaljer, detta är ingen sådan. Att TS är dålig på att kommunicera med sin man är en annan sak men exempel på sådana finns det gott om på FL, både män och kvinnor.
    Jo, det är det visst. Det går inte att kommunicera sitt eget kärleksliv med sin partner via främlingar. Löjligt. 

Psykolog isåfall och även där brukar de flesta inte vara bekväma med att prata om sitt sexliv.
  • Anonym (Men lägg av)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-06-28 08:02:01 följande:
    Men snälla, lämna min tråd. Det här är ett forum på internet där man får ställa frågor fritt och svara. Lämna tråden så slipper du mig.
    Sluta själv att använda tråden som en platå för ditt runkande. 

Och igen, skulle du, mot all förmodan, vara seriös här så är det din man som har svaren, inte kåtcelsen på forumet.
  • Anonym (Men lägg av)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-06-28 07:57:26 följande:
    Jag vill inte fråga honom för jag kan inte formulera mig utan att det tas som något negativt. Uppenbarligen, eftersom även du reagerar. Jag är anonym, du med. Hur är detta att "skvallra med främlingar"? 
    Fast om du är på riktigt så löser du problemet endast av att prata med din man.

Det finns inget någon härinne kan göra för att förbättra ert sexliv. Ganska självklart.
Svar på tråden Doggy VS missionären