• Anonym (Fundersam)

    Doggy VS missionären

    Har en fundering. Jag blir inte klok på min man. Han vet att jag gillar doggy bäst så det känns mest för min del. Men varenda gång så ändrar han till missionären efter bara 1-2 min! Jag förstår inte varför. Vi har massa barn så ibland behöver vi bli klara snabbt, så det är inte det att det är för att han ska vara uthållig. Han själv gillar att se mig bakifrån och dessutom måste det ju vara enklare konditionsmässigt (om man ska tänka på alla saker som kan påverka) med doggy. Ändå så ändrar han till missionären. Då jag är undergiven så är jag inte så pigg på att säga nåt om det där och då, men kan heller inte formulera frågan är honom så att det inte låter som att missionären inte känns bra. Det gör det men doggy känns bättre, vilket han även vet om. (Tillsammans i över 20 år) Behöver väl mest en mans tanke kring detta. 😅

    Ja jag kan fråga honom men det kommer lätt ut fel. Så vad är era tankar på varför?

  • Svar på tråden Doggy VS missionären
  • Anonym (Fundersam)
    linani skrev 2024-06-27 11:09:57 följande:

    Han tycker att missionären är skönare för egen del.
    Som undergiven ska du ju finna njutning i att vara din man till lags. Inte att han ska anpassa sig efter dig. Annars är du inte undergiven, bara passiv. Vill du ha annat sex, rekommenderar jag att du själv tar kontroll över hur ni ligger.


    Jag är mer passiv än undergiven och ber honom aldrig om ställningar. Därför är det även svårt för mig att fråga om detta för jag vill inte att han anpassar efter mig, men var mer nyfiken på varför. Men tack för svaret, det var bra. :)
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Men lägg av) skrev 2024-06-27 16:20:17 följande:
    Det är ingen seriös tråd. Trådstartaren är bara ute efter runkmaterial. 
    Va? Jag är kvinna, detta är en seriös fråga.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Vill kanske "hålla"?) skrev 2024-06-27 16:08:05 följande:

    Kan ju vara så att doggy är lite för trevlig för honom och han byter ställning för att inte komma? 

    Min man gör så ofta när jag är överst på huk att han säger sakta ner, sitt på knäna men gör jag inte det utan sitter kvar på huk och gör snabbare istället så kommer han efter 30 sekunder (ca efter han sagt så) men om jag saktar ner, rider pä knä så kanske 3 minuter till.


    Nej han gör så även när det är en snabbis och det behöver gå fort. Det var min tanke först nämligen men det går inte ihop. 😅
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Men lägg av) skrev 2024-06-27 16:20:17 följande:
    Det är ingen seriös tråd. Trådstartaren är bara ute efter runkmaterial. 
    Men snälla lämna min tråd då? Detta är en genuin fråga som jag även försökte förmildra lite just för att inte få det till nåt som kan uppfattas som nåt larv bara. 
  • Anonym (M)

    Jag älskar bägge men missionären är nog snäppet bört i mina ögon för även om jag älskar se hennes kurviga rumpa under doggy så älskar jag nästan ännu mer att hålla i den medan jag tar henne i missionären. Fast hennes favorit är doggy och att rida så det blir förstås mycket i de ställningarna också.

  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Love it) skrev 2024-06-27 16:59:08 följande:

    Min fru och jag älskar doggy. Jag smeker hennes rygg, rumpa och anus. Hon bestämmer takten och hur hårt och långt in hon vill ha mig.


    Sekunderna innan hon kommer tar jag över och tar henne rejält hårt och för in en dildo eller fingrar djupt in i anus. Hon kommer så hårt och länge. Stimulin jag får med doggy gör att jag måste kämpa rejält för att inte komma för tidigt. Så har också såklart skett ett flertal gånger. Klart bäta ställningen med högsta stimulin för oss båda.

    Kanske lika skönt för din man som det är för mig och han är rädd för att komma för tidigt.


    Han gör detta även när det är "bråttom" så det kan inte handla om att hålla längre. För det var det jag tänkte först. 😅
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (M) skrev 2024-06-27 22:54:38 följande:

    Jag älskar bägge men missionären är nog snäppet bört i mina ögon för även om jag älskar se hennes kurviga rumpa under doggy så älskar jag nästan ännu mer att hålla i den medan jag tar henne i missionären. Fast hennes favorit är doggy och att rida så det blir förstås mycket i de ställningarna också.


    Tack för svaret. Det är alltid bra att höra mäns uppfattning av ställningarna då det såklart är olika för olika kön. För min egen del hade jag helst bara kört doggy men låter han bestämma. 
  • Anonym (Men lägg av)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-06-27 22:54:25 följande:
    Men snälla lämna min tråd då? Detta är en genuin fråga som jag även försökte förmildra lite just för att inte få det till nåt som kan uppfattas som nåt larv bara. 
    Om det hade varit en seriös fråga så hade du tagit upp den med din man och inte kommit in hit för att skvallra om det för främlingar. 
  • Anonym (Q)
    Anonym (Men lägg av) skrev 2024-06-27 23:47:21 följande:
    Om det hade varit en seriös fråga så hade du tagit upp den med din man och inte kommit in hit för att skvallra om det för främlingar. 
    Det svaret hade du kunnat ge varenda en som ställer frågor kring sin relation oavsett om det handlar om sex eller annat. Runktrådar är sådana som en del startar för att få smaskiga detaljer, detta är ingen sådan. Att TS är dålig på att kommunicera med sin man är en annan sak men exempel på sådana finns det gott om på FL, både män och kvinnor.
Svar på tråden Doggy VS missionären