Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

Vänder mig till er singelkvinnor!!

Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-23 08:58:17 följande:
    Nu tycker jag att du är lite vrång!!

Jag är mer casual gamer, rör mig utomhus vid fint väder och jag vet hur man för sig i köket.
    Jag äter på grillen max en gång i månaden.
    Vad har du för intressen då som man kan klanka ner på då om du nu ser dig som högre värderad än övriga?
    Flytta till Ankeborg då om du inte gillar mina svar.

Casual? Ja, säkert. Spelar bara lite på fritiden ibland va? När det finns några ögonblick att fylla i då och då. Fast då är man ingen gamer på riktigt. Det sociala och hygieniska handikappet kommer ju på köpet för gemene gejmare. Iallafall för pojkarna. 

Det där sista behöver knappast en ärevördad hygientekniker som du oroa dig över. Vi kommer aldrig att mötas ändå.
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-23 09:31:14 följande:
    Är du påverkad av alkohol?
    Förklara gärna för mig hur jag skulle kunna flytta till en stad som inte existerar?
    Delulu is not the solulu..

Sen när sa jag att jag var attraktiv då???!
    Nej, det är du som har dåligt minne kring samma film du själv just citerade. 

Det har du kanske aldrig sagt då. Bra att du är uppriktig om ditt eget låga partnervärde. Alltid nåt.
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-23 09:35:54 följande:
    Citerar ingen film. korkhuvud
    Jo, det gjorde du, blaskhjärna. 
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-23 09:39:37 följande:
    Vilken film då? Ingen jag har sett
    "nu tycker jag du är lite vrång". Typ ett av de mest kända svenska filmcitaten i modern tid. Sluta spela dum nu. 
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-23 09:43:55 följande:
    Har bara hört den SER INTE SVENSKA FILMER.TÖNT.
    Lönebidrag är inte heller attraktivt ska du veta din fjant.
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-23 09:46:33 följande:
    Jag går inte på Lönebidrag, sluta gissa dig fram till osanningar..
    Inte Samhall heller för den delen. 
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-23 09:58:46 följande:
    Lägg av att gissa, du gör dig bara löjlig.
    Jag jobbar inte på Samhall..
    Jag gissar så mycket jag vill. 

Sen om du redan vet med dig att du inte är attraktiv så tror jag inte att det spelar nån större roll vad du jobbar med faktiskt.
    Kvinnor vill ligga med en manlig kropp och inte ett yrke.
  • Anonym (F)
    Anonym (ti) skrev 2024-06-24 01:43:24 följande:
    Den som slipper dejta dig är nog rätt lycklig ändå, via alla dina inlägg i tråden så framstår du som både aggressiv och fördomsfull.
    Fast det är ingen som tänker så om mig annat än sura rönnbärskäkande feta, illaluktande gejmers med asociala personligheter och diagnos, och jag vill inte dejta er heller.
    Ni får nöja er med källarlunkande fläskfior med sina flottiga fingrar ständigt på joysticken och noll social kompetens. 

Detsamma gäller i yrkesväg. Är du en sketen lastbilschaffis med svällande fläskbuk och sliten nedfläckad keps så får man räkna med lågkvalitativa ortenkvinnor med miljoner tatueringar och rökskadad kråkröst.
  • Anonym (F)
    Anonym (ti) skrev 2024-06-24 02:32:11 följande:
    Stackars liten. Vad har du egentligen varit med om som gjort dig så aggressiv?

Måste vara jobbigt att hitta på såna utsagor om den man diskuterar med? Livlig fantasi och hemska fördomar, så jobbigt att vara du!
    Snarare ren logik. Försvarar man basementdwelling gamers så har man inte bättre livsstil själv.

Vänd din medömkan åt den där svettiga hålögde lille nissen som tittar tillbaka på dig i spegeln istället. Han skulle behöva komma ut i solljuset och vädra ut  mammas källare en stund. 
  • Anonym (F)
    Anonym (ti) skrev 2024-06-24 04:21:43 följande:
    Sluta, du gör dig bara löjlig när du hittar på saker om mig som är det sista jag är eller gör.
    Har du tråkigt på nattpasset?
    Lägg ner ditt eget arroganta tramsande om pin person vilken du inte heller vet ett fjutt om. Svar och gensvar vet du kanske vad det innebär. 

Gå tillbaka till ditt eget tråkiga nattjobb. 
  • Anonym (F)
    Anonym (ti) skrev 2024-06-24 10:36:09 följande:
    Man kan dra slutsatser om de som klankar ner på andra människor i en hel tråd och det har du varit bra på.

Skulle jag vara arrogant för att jag ifrågasätter din dryga stil?

As you wish.. om det får dig att bli mindre bitter så är jag glad att jag kunde hjälpa en surpuppa.
    Du är lika dryg själv så kasta på med dina stenar i glashus. Jag säger bara sanningen. Gejmers (åtminstone manliga sådana) är i regel tjockisar utan hygien och sociala färdigheter.

Och det yrkesval män väljer attraherar kvinnor på samma nivå. 
  • Anonym (F)
    Anonym (ti) skrev 2024-06-24 22:32:25 följande:
    Jag är varken man, gamer (spelade iofs lite nintendo, typ tetris och super Mario som liten) hemmaboende eller fet. 
    Kan oavsett det tycka att det är drygt och barnsligt att göra ner andras livsstilar på det sätt du gör.

Men vill du slåss med väderkvarnar så kör på bara😂

Okej, jag lovar. Ska inte skriva mer nu då jag ej vill vara del i att förstöra tråden längre.
    Jag säger bara som det är. Vill du inte läsa så behöver du inte heller svara.

Finns inga väderkvarnar, annat än i din förkrympta hjärnbark då. 

Bra att du slutar förstöra. Hej då re. 
Svar på tråden Vänder mig till er singelkvinnor!!