Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

Vänder mig till er singelkvinnor!!

Smutsiga yrken som luktar illa, typ sopåkare eller  avlopp. 

Sexbranschen. Prostituerade sunkiga män och kvinnor vill jag inte umgås med ens som vänner, ännu mindre ha som partners.

• Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 14:21:01 följande:
    Sopåkare/ avlopp!! ? Dom har väl dusch på jobbet? eller tror du dom hoppar i sopcontainern eller i en avloppstank innan dom far hem/ åker på möjlig dejt?
    Sluta vara så korkad. Lukten sätter sig i porerna och lär inte försvinna helt bara för att man stänker lite vatten där.

Samma med fiskargubbar. Lukta gammal unken fisk i huden, nej tack.
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 14:24:47 följande:
    Ah, så dom ska alltså typ hudflå sig själv alltså? 🤔
    Nej, men de är inte önskvärda som partners. 
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 14:27:53 följande:
    Rent generellt eller för dig?
    För alla kvinnor som inte tänder på illaluktande män.

Finns säkert kvinnor som kan tänka sig män med sunkiga arbeten men de är nog i minoritet och hittas primärt i ?da hood?.
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 14:34:06 följande:
    Så Fjollträsk Rules i din mening?
    Beror väl på i vilken del av staden man bor.

Sopgubbar får nog räkna med att hutta sin partner i orten så att säga.
  • Anonym (F)
    Anonym (Kul) skrev 2024-06-22 14:40:47 följande:

Underhållande när folk ska debattera andras preferenser. Det är ju sjukt konstigt. Man attraheras av det man gör liksom.

Ja, det är säkert många kvinnor som tänder på bajs eller sopdoftande män Drömmer
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 14:41:54 följande:
    Så vi ska då sortera in folk för partner sök beroende på stadsdel man bor i.. tss
    Trångsynt
    Kvinnor i välbärgade områden lär knappast vilja dejta en sopgubbe. Detta säger väl lite sig självt?

Är snarare du som behöver komma ut ur din lilla drömbubbla här och inse att folk söker sig till sina likar.
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 14:50:19 följande:
    Väldigt FÅ kvinnor skulle inte ens tänka tanken på att dejta en kille som jobbar på Donken..
    Men dom FLESTA män bryr sig inte om dejten jobbade på Donken..  
    Det får stå för dig. Jag tror att både män och kvinnor helst dejtar personer i sin egen liga, både i utseende och status i övrigt. Det sker undermedvetet. 
  • Anonym (F)
    Anonym (Ml) skrev 2024-06-22 21:47:17 följande:
    Du kanske är något på spåren. Många kvinnor tycker att gamers är oattraktiv, mest för att det ofta hänger samman med att de prioriterar sitt spelande så otroligt högt. Det går ofta före socialt umgänge, andra fritidsintressen, resor etc. Och de lägger ofta otroligt mycket tid på spelande, mycket mer än vad kvinnan lägger på sina intressen, och kvinnan får stå för mer arbete i hemmet. Det är mina reflektioner över relationer där
    mannen spelar. 
    De bortprioriterar även sin hygien och sin egen hälsa för spelandets skull. En del lever typ på jolt och chips för att de inte kan slita sig från spelskärmen och göra  tid åt nån riktig matlagning. Samma ointresse som de visar för att duscha. 

Överviktiga, svettstinkande, asociala gamers lockar nog bara till sig kvinnliga motsvarigheter, de få kvinnliga varianter som finns. 
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-23 08:52:00 följande:
    Åter mer siktat mot hardcore gamers som sitter bakom datorn även i +28 och sol ute sommartid.
    Som om du skulle vara nåt mer attraktiv då. Gejmare är förvuxna barn som är för klena att möta den verkliga världen och därför behöver sin snuttefilt (som spelandet står för) ständigt invirad.  Baby
Svar på tråden Vänder mig till er singelkvinnor!!