• Anonym (Sugen)

Saknar sex

Jag valde att lämna min man efter 19år för att jag känner att jag saknar saker i mitt förhållande och orkar inte göra så mycket som jag har gjort. 

Men nu har det snart gått 4 månader och jag saknar sex. 
    Känner mig inte mentalt redo att träffa någon.  Mår för psykiskt dåligt av ensamhet och att komma in i att vara själv.  Men saknar känslan av någon som rör mig och tycker att jag är sexig. Saknar sex. Älskar närhet

Hur lång tid tar det innan man vågar gå vidare.  Å är det bara appar som gäller. 
    Är ute efter sex Men inget förhållande.
    Hur blir man inte känslomässigt anknyten till de man ligger med? 

• Svar på tråden Saknar sex
  • Man 78
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-20 22:04:43 följande:
    Ok precis som jag gör med denna kille. 
    Bara hoppas att han vill igen. Och att mitt mående inte har skrämt iväg honom för sexdelen.

Det verkar ju inte som han är bortskrämd än. 

Ni hade bra sex också då?

• Anonym (Sugen)
    Man 78 skrev 2024-06-20 22:08:03 följande:

Det verkar ju inte som han är bortskrämd än. 

Ni hade bra sex också då?

Jag mådde rätt bra när vi hade sex.  Efter det så har värsta dippen i mitt mående kommit. Men han finns där som vän. När jag frågade om jag kunde få lite närhet snart och jag sa kanske inte så kul när jag mår såhär. Var svaret att han inte ville utnyttja mig när jag mår dåligt. 
    Så jag har inte skrämt bort honom som vän. Men. Hoppas han vill ligga med mig när jag mår bättre. 
    Tror du han vill det? 
    Jag sexet var bra tycker jag
  • Man 78
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-20 22:13:04 följande:
    Jag mådde rätt bra när vi hade sex.  Efter det så har värsta dippen i mitt mående kommit. Men han finns där som vän. När jag frågade om jag kunde få lite närhet snart och jag sa kanske inte så kul när jag mår såhär. Var svaret att han inte ville utnyttja mig när jag mår dåligt. 
    Så jag har inte skrämt bort honom som vän. Men. Hoppas han vill ligga med mig när jag mår bättre. 
    Tror du han vill det? 
    Jag sexet var bra tycker jag
    Som du beskriver det verkar det som om han vill fortsätta ligga. Du beskriver ju honom som en vettig person som vill vänta in dig. 

Var sexet med exet också bra till en början eller var det något där som skavde redan från början?
  • Anonym (Sugen)
    Man 78 skrev 2024-06-20 22:20:36 följande:
    Som du beskriver det verkar det som om han vill fortsätta ligga. Du beskriver ju honom som en vettig person som vill vänta in dig. 

Var sexet med exet också bra till en början eller var det något där som skavde redan från början?
    Sexet med exet var bra i början.
    Men blev liksom väldigt enformigt och tråkig till slut och väldigt mycket fokus bara på killen.  Jag saknade att hångla. 

Håller tummarna för att han vill, jag vill iallafall göra det igen med honom! 
  • Man 78
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-20 22:24:49 följande:
    Sexet med exet var bra i början.
    Men blev liksom väldigt enformigt och tråkig till slut och väldigt mycket fokus bara på killen.  Jag saknade att hångla. 

Håller tummarna för att han vill, jag vill iallafall göra det igen med honom! 
    Ja sex med samma person i många år kan ju bli rätt enahanda och likadant. Tråkigt att han inte ville hångla, det tycker jag är väldigt upphetsande och en viktig del. 
  • Anonym (Sugen)
    Man 78 skrev 2024-06-20 22:26:34 följande:
    Ja sex med samma person i många år kan ju bli rätt enahanda och likadant. Tråkigt att han inte ville hångla, det tycker jag är väldigt upphetsande och en viktig del. 
    Det tycker jag också!  Men fick som svar när jag påpekade det att det är bara sånt man gör i början av ett förhållande. 
    Ja tyvärr blir det väll så I ett långt förhållande
  • Man 78
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-20 22:28:46 följande:
    Det tycker jag också!  Men fick som svar när jag påpekade det att det är bara sånt man gör i början av ett förhållande. 
    Ja tyvärr blir det väll så I ett långt förhållande
    Haha ja det får ju stå för honom skulle jag vilja påstå. 
    Det som går förlorat är ju den där spänningen och nyhetens behag, det riskerar att gå på autopilot liksom. 
  • Anonym (Sugen)
    Man 78 skrev 2024-06-20 22:30:15 följande:
    Haha ja det får ju stå för honom skulle jag vilja påstå. 
    Det som går förlorat är ju den där spänningen och nyhetens behag, det riskerar att gå på autopilot liksom. 
    Mm men kan säga som du att äntligen få hångla var väldigt upphetsande. Vilket jag saknat sjukt mycket!
  • Man 78
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-20 22:33:21 följande:
    Mm men kan säga som du att äntligen få hångla var väldigt upphetsande. Vilket jag saknat sjukt mycket!
    Förstår det, klart man blir kåt då.

Blev en lång chatt det här :)
  • Man 78

Intressant att någon verkar störa sig på den här tråden och trycker tummen ner på alla inlägg, tummen upp säger jag :)

• Anonym (Sugen)
    Man 78 skrev 2024-06-20 22:34:30 följande:
    Förstår det, klart man blir kåt då.

Blev en lång chatt det här :)
    Klart man blir det.  Bara synd att jag gått miste om det i många år.  Är nog just därför jag saknat det så mycket.  Å fick ju bekräftat att känslan jag mindes stämmer.

Sjukt tråkigt att folk ska trycka tummen ner.  När man försöker lyfta sina problem för att man vill ha lite stöttning och det kanske finns människor som har eller är i samma situation och behöver råd.  Så tacksam att du svarar mig 
  • Man 78
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-21 08:01:40 följande:
    Klart man blir det.  Bara synd att jag gått miste om det i många år.  Är nog just därför jag saknat det så mycket.  Å fick ju bekräftat att känslan jag mindes stämmer.

Sjukt tråkigt att folk ska trycka tummen ner.  När man försöker lyfta sina problem för att man vill ha lite stöttning och det kanske finns människor som har eller är i samma situation och behöver råd.  Så tacksam att du svarar mig 

Jag tycker själv det är givande och intressant att få prata av sig med andra som man delar upplevelser med. 

Om du vill kan vi fortsätta bolla tankar i PM så behöver ingen bry sig. 

Glad midsommar!

• Anonym (B2RJ)
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-21 08:01:40 följande:

Bry er inte om de som trycker "tumme ner", det verkar vara en del här inne som inte gör något annat än gör såna saker på inlägg. Att de har problem är inte vår ensak! Bara att ignorera, ge dem inget bränsle.
Svar på tråden Saknar sex