• Anonym (Sugen)

Saknar sex

Jag valde att lämna min man efter 19år för att jag känner att jag saknar saker i mitt förhållande och orkar inte göra så mycket som jag har gjort. 

Men nu har det snart gått 4 månader och jag saknar sex. 
    Känner mig inte mentalt redo att träffa någon.  Mår för psykiskt dåligt av ensamhet och att komma in i att vara själv.  Men saknar känslan av någon som rör mig och tycker att jag är sexig. Saknar sex. Älskar närhet

Hur lång tid tar det innan man vågar gå vidare.  Å är det bara appar som gäller. 
    Är ute efter sex Men inget förhållande.
    Hur blir man inte känslomässigt anknyten till de man ligger med? 

• Svar på tråden Saknar sex
  • Man 78
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-20 21:40:42 följande:
    Jag han med några få.  Så jag har mycket kvar att utforska tänker jag
    Förstår. Även där kan jag känna igen mig. Även om jag också han med lite är det lätt att känna att åren rusat iväg med en. Hoppas du får tillfälle att prova lite vad det lider. 
  • Anonym (Sugen)
    Man 78 skrev 2024-06-20 21:43:39 följande:
    Förstår. Även där kan jag känna igen mig. Även om jag också han med lite är det lätt att känna att åren rusat iväg med en. Hoppas du får tillfälle att prova lite vad det lider. 
    Ja åren har bara sprungit iväg. 
    Sen vet jag inte om jag blir lyckligare av det. 
    Men kan vara Nice med lite bekräftelse.
    Och man får förhoppning känna av vad man har saknat
  • Man 78
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-20 21:45:37 följande:
    Har du barn också?

Bekräftelse är verkligen en bristvara när man levt i ett förhållande som stannat av. 
  • Anonym (Konstigt resonemang)
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-20 21:45:37 följande:
    Är det verkligen bekräftande att en random tjomme kan tänka sig att använda din kropp för att han är desperat  att tömma sig i någon?

Äkta närhet och bekräftelse får du annars av en bra man som bryr sig på riktigt och respekterar dig. Män som utnyttjar en för sex respekterar dig inte.
  • Anonym (Sugen)
    Man 78 skrev 2024-06-20 21:47:43 följande:
    Har du barn också?

Bekräftelse är verkligen en bristvara när man levt i ett förhållande som stannat av. 
    Ja jag har två tonåringar.
    Mm det är ju det.  Känner ett behov av att bli bekräftad att jag duger som jag är. 
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Konstigt resonemang) skrev 2024-06-20 21:48:35 följande:
    Är det verkligen bekräftande att en random tjomme kan tänka sig att använda din kropp för att han är desperat  att tömma sig i någon?

Äkta närhet och bekräftelse får du annars av en bra man som bryr sig på riktigt och respekterar dig. Män som utnyttjar en för sex respekterar dig inte.
    Jag har ingen aning 😂
    Såklart att det känns mer äkta av en man som man känner eller har en anknytning till sen innan
  • Man 78
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-20 21:49:20 följande:
    Ja jag har två tonåringar.
    Mm det är ju det.  Känner ett behov av att bli bekräftad att jag duger som jag är. 
    Jag hade/har som sagt en form av KK och jag kan bekräfta att det är en egoboost att känna att man duger. 
  • Anonym (Sugen)
    Man 78 skrev 2024-06-20 21:54:00 följande:
    Jag hade/har som sagt en form av KK och jag kan bekräfta att det är en egoboost att känna att man duger. 
    Kanske att en kk eller FWB kan vara en lösning för närhet.  När man inte själv vet vad man vill med livet.  För att få närhet och bekräftelse.
    Och båda får njuta för båda behöver det
  • Man 78
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-20 21:57:55 följande:
    Kanske att en kk eller FWB kan vara en lösning för närhet.  När man inte själv vet vad man vill med livet.  För att få närhet och bekräftelse.
    Och båda får njuta för båda behöver det
    Ja det här är en tjej som jag känner och gillar att vara med i övrigt också. Hon är kul och lättsam. Sen klick vi sexuellt också vilket är en viktig del. 
  • Anonym (Sugen)
    Man 78 skrev 2024-06-20 22:02:32 följande:
    Ja det här är en tjej som jag känner och gillar att vara med i övrigt också. Hon är kul och lättsam. Sen klick vi sexuellt också vilket är en viktig del. 
    Ok precis som jag gör med denna kille. 
    Bara hoppas att han vill igen. Och att mitt mående inte har skrämt iväg honom för sexdelen.
Svar på tråden Saknar sex