• Anonym (Kille)

    Stayups nått ni tjejer gillar

    Min fråga är kan ni tjejer ibland tycka om ha på sig stayups

    Är nått jag tycker är fint på tjejen om hon ibland har på sig, men om man träffar någon tjej är det ofint fråga om hon kan tänka sig ha på eller
    ska man inte fråga
    Vill inte nån ska känna sig obekväm

    Ni som är tjej är det nått ni tycker om och ni andra tycker ni om det på en tjej
    Lägg gärna in här nått på nån fina stayups ni tycker om bära eller tjejen ska ha

  • Svar på tråden Stayups nått ni tjejer gillar
  • Anonym (Tjej)

    Obekvämt o åker bara ner

  • Lazzi
    Anonym (Tjej) skrev 2024-06-11 17:56:30 följande:

    Obekvämt o åker bara ner


    Köp bättre kvalitet 
  • Sam Ståhl

    Ett enkelt och träffsäkert sätt att få en outfit att bli så oändligt mycket mer spännande och tilltalande. Tungan ute 

    Det är dessutom lätt tillgängligt, finns på välsorterade livsmedelsbutiker som exempelvis ICA Maxi och kostar inte många kronor heller. Mer effekt per krona till en outfit borde vara omöjligt!

    Att välja stayupstrumpor och låta en partner få förmånen att upptäcka det är helt enkelt underbart.

    Ni som har testat vet hur det funkar - varenda gång!
    Ni som av någon anledning ännu aldrig testat - gör det!!Glad

    Lycka till 

  • Anonym (Snusk Plissken)

    Jag är man och nu tänker jag på en mycket yngre kvinna jag är tänd på. Hur hon skulle se ut i stay ups.

  • Anonym (Lajla S)
    Lazzi skrev 2024-06-11 18:17:23 följande:
    Köp bättre kvalitet 
    Håller med, köper dom handsydda. Silikonkanten gnager och skavar på låren.
    När jag ser kåtheten i hans ögon och bulan ihans byxor, är det värd det.  Lust föder lust, och det blir het och eldig sex.
  • Anonym (f)

    Jag älskar dem, de ska sluta högt upp på låret tycker jag.

  • Sam Ståhl
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-06-11 21:12:17 följande:
    Håller med, köper dom handsydda. Silikonkanten gnager och skavar på låren.
    När jag ser kåtheten i hans ögon och bulan ihans byxor, är det värd det.  Lust föder lust, och det blir het och eldig sex.
    Intressant, handsydda! Glad

    Var köper du dem?
    Hur är de annorlunda jämfört med vanliga från Twilfit, Lindex etc?
  • Anonym (y)

    Nej. Jag vill inte bära ett så ömtåligt plagg som går sönder efter första användningen. Dumt förslag och slöseri med pengar.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (y) skrev 2024-06-11 22:58:53 följande:

    Nej. Jag vill inte bära ett så ömtåligt plagg som går sönder efter första användningen. Dumt förslag och slöseri med pengar.


    Värka vara fler som tycker det är snyggt, om ni har några ni tycker om se eller ha på visa hur dom ser ut
    Trodde fler tjejer tyckte om ha på sig men värkar inte det
  • Anonym (Lajla S)
    Sam Ståhl skrev 2024-06-11 22:53:44 följande:
    Intressant, handsydda! Glad

    Var köper du dem?
    Hur är de annorlunda jämfört med vanliga från Twilfit, Lindex etc?
    Jag brukar köpa dem på Marc & Spencer när jag är i UK.  Annars på nätet, Wolford är bäst och Falke har också mycket bra.  Kostar mer, men du måste betala för kvalitet.  Jag tycker iaf. det är värd det.
Svar på tråden Stayups nått ni tjejer gillar